Από την πρώτη στιγμή που βρέθηκε στην Ελλάδα, το Ford Ranger Raptor έκλεψε τα βλέμματα και τις εντυπώσεις. Και αυτό δεν είναι κάτι που οφείλεται μόνο στην εμφάνισή του αλλά και στα τεχνικά χαρακτηριστικά του.
Βλέπετε, μιλάμε για την κορυφαία έκδοση του δημοφιλούς Ford Ranger, την οποία μάλιστα εξέλιξαν οι άνθρωποι της Ford Performance. Κάτω από το καπό του το Ford Ranger Raptor έχει ένα πετρελαιοκινητήρα 2.0 λτ. 213 ίππων (στις 3.750 σ.α.λ.) με ροπή 500 Nm (1.500 έως 2.500 σ.α.λ.), ο οποίος συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων (ίδιο με αυτό που συναντάμε στo Ford Mustang).
Επιπλέον, διαθέτει σύστημα μετάδοσης Terrain Management με έξι προγράμματα λειτουργίας (Normal, Sport, Grass/Gravel/Snow, Mad/Sand, Rock και Baja Mode, αμορτισέρ αγωνιστικών προδιαγραφών της Fox Racing με σύστημα Position Sensitive Damping και τροχούς 285/70 R17.
Το δημοφιλέστερο Pick-Up στην Ευρώπη, στην έκδοση Raptor έχει αυξημένες διαστάσεις, καθώς είναι κατά 4,4 εκατοστά πιο μακρύ, κατά 16,8 εκατοστά πιο φαρδύ και η απόστασή του από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά 5,1 εκατοστά. Συγκεκριμένα, το μήκος του είναι στα 5.374 χλστ. , το πλάτος στα 2.028 χλστ. και το ύψος στα 1.873 χλστ. ενώ το μεταξόνιό του είναι στα 3.220 χλστ. Να αναφέρω σε αυτό το σημείο πως οι κρίκοι πρόσδεσης αντέχουν δύναμη έλξης μπροστά 4.630 κιλών και πίσω 3.680 κιλών.
Όσον αφορά στην ανάρτηση, η διαδρομή της είναι κατά 32% αυξημένη σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις Ranger εμπρός, όπου έχουν τοποθετηθεί και διπλά ψαλίδια αλουμινένια, ενώ πίσω, η διαδρομή είναι αυξημένη κατά 18% και το πλαίσιο παραμένει φυσικά τύπου σκάλας.
Πάμε όμως να δούμε και το video από το Ford Ranger Raptor, όπως αυτό παρουσιάστηκε στην τηλεοπτική εκπομπή του TractioN, με τους Κώστα και Μάνο Στεφανή.