Δοκιμή BMW 320d mHEV 190 PS

Συνδυάζοντας diesel και ήπια υβριδική τεχνολογία! Δοκιμάζουμε την "ταξιδιάρικη" BMW 320d mHEV των 190 ίππων, δείτε πόσο κοστίζει και πόσο "καίει" σε πραγματικές συνθήκες...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Δοκιμή BMW 320d mHEV

Σε μία εποχή που τα SUV κερδίζουν συνεχώς έδαφος στον τομέα των πωλήσεων, κάποια sedan καταφέρνουν και παραμένουν επίκαιρα. Τρανό παράδειγμα η BMW Σειρά 3, ένα μοντέλο με διαχρονικά επιτυχημένη εμπορική πορεία που βρίσκεται αισίως στην έβδομη γενιά του. “Εναλλακτική” επιλογή το sedan αμάξωμα, “εναλλακτική” και ο κινητήρας πετρελαίου που βρίσκεται κάτω από το καπό. Βέβαια, στην προκειμένη περίπτωση, το μοτέρ έχει επηρεαστεί από την “ηλεκτρισμένη” τάση της εποχής και εξοπλίζεται με ήπια υβριδική τεχνολογία. Πάμε να γνωρίσουμε καλύτερα την BMW 320d mHEV!

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή BMW 420d Coupe

Μπορεί η εξωτερική της εμφάνιση να παραμένει αναλλοίωτη εδώ και περίπου τρία χρόνια, αλλά η BMW 320d mHEV είναι ένα σύγχρονο και εντυπωσιακό sedan. Στο εμπρός τμήμα κυριαρχούν τα μεγάλα “νεφρά” και οι Full-LED προβολείς που προσφέρονται στον στάνταρ εξοπλισμό. Το προφίλ του αμαξώματος διατρέχουν δύο νεύρα και στην “sportive” εμφάνιση συμβάλουν οι ζάντες 18 ιντσών με τις οποίες εξοπλιζόταν το αυτοκίνητο της δοκιμής. Το πίσω μέρος χαρακτηρίζεται από οριζόντιες γραμμές, και δίχρωμα, τρισδιάστατα φώτα LED. Όσον αφορά στις διαστάσεις της, η BMW Σειρά 3 είναι 85 χλστ. μακρύτερη από την προκάτοχό της (4.709 χλστ.), 16 χλστ. φαρδύτερη (1.827 χλστ.) και 1 χλστ. ψηλότερη (1.442 χλστ.). Το μακρύτερο κατά 41 χλστ. μεταξόνιό της (2.851 χλστ.) και τα αυξημένα μετατρόχια (εμπρός κατά 43 χλστ. και πίσω κατά 21 χλστ.) εξασφαλίζουν μεγαλύτερο αποτύπωμα στο δρόμο και καλύτερη εκμετάλλευση χώρων στην καμπίνα. Κοιτώντας εξωτερικά το αυτοκίνητο, θα διαπιστώσει κανείς ότι δεν υπάρχουν ενδείξεις που “μαρτυρούν” ότι πρόκειται για ήπια υβριδικό μοντέλο, αφού το μοναδικό στοιχείο που απεικονίζεται στο πίσω μέρος του αμαξώματος είναι το 320d.


Ποιότητα χωρίς… εκπτώσεις!
Περνώντας στο εσωτερικό της BMW 320d mHEV γίνεται άμεσα αντιληπτή η κορυφαία ποιότητα των υλικών και η πολυτέλεια που αποπνέουν. Ασφαλώς, πέρα από πολυτελές, το περιβάλλον στο εσωτερικό του γερμανικού sedan είναι και τεχνολογικά προηγμένο. Η ενημέρωση και ψυχαγωγία των επιβατών γίνεται μέσω μίας ψηφιακής οθόνης αφής μεγέθους 10,25 ιντσών. Μέσω αυτής προβάλλονται συστήματα όπως η πλοήγηση και η κάμερα οπισθοπορείας, ενώ ο οδηγός μπορεί να παρατηρεί το σύστημα τηλεμετρίας, που παρέχει ενδιαφέρουσες μετρήσεις, όπως για παράδειγμα οι εγκάρσιες και πλευρικές επιταχύνσεις, αλλά και η live απόδοση του κινητήρα. Εννοείται πως πέρα από την αφή μέσω της οθόνης, ο έλεγχος των συστημάτων είναι εφικτός από το πάνελ iDrive Controller, το σύστημα αναγνώρισης χειρονομιών, αλλά και τον φωνητικό έλεγχο που απαντά στο “Hey BMW”. Φυσικά υπάρχει και ο ψηφιακός βοηθός, με την ονομασία BMW Intelligent Personal Assistant, που σημαίνει πως υπάρχει πάντα ένας… ψηφιακός επαγγελματίας της BMW στο αυτοκίνητο. Αυτός μπορεί να εξηγεί κάθε είδους λειτουργία (“Πώς λειτουργεί η υποβοήθηση μεγάλης σκάλας;”), να παρέχει πληροφορίες για την τρέχουσα κατάσταση του αυτοκινήτου (“είναι η στάθμη του λαδιού ΟΚ;”) και να βοηθά στην απάντηση ερωτήσεων όπως (“Τι προειδοποιητικά μηνύματα έχω;”).

Όσον αφορά στους χώρους, υπάρχουν αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα και οι “τσέπες” στις πόρτες είναι αρκετά μεγάλες και διαθέτουν ποτηροθήκη (εμπρός). Στα πίσω καθίσματα θα βολευτούν άνετα ακόμα και επιβάτες άνω του μέτριου αναστήματος, αν και το τούνελ της μετάδοσης παραμένει αρκετά ψηλό δυσκολεύοντας την πρόσβαση στον μεσαίο επιβάτη. Επιπλέον, ο χώρος αποσκευών θα καλύψει και με το παραπάνω τις ανάγκες μίας οικογένειας, με τον συνολικό όγκο να αγγίζει τα 480 καλοσχηματισμένα λίτρα (δεν επηρεάζεται από την ύπαρξη υβριδικού συστήματος ή από τους θόλους των τροχών). Bonus η αναδίπλωση των καθισμάτων που γίνεται σε αναλογία 40:20:40.

Κινητήρας: Οικονομικός χωρίς να στερείται επιδόσεων
Στην περίπτωση της BMW 320d mHEV που βρέθηκε στα χέρια μας, κάτω από το καπό βρίσκεται ένας τετρακύλινδρος diesel κινητήρας χωρητικότητας 1.995 κ.εκ. Εξοπλίζεται με διπλό σύστημα υπερπλήρωσης εξαλείφοντας την υστέρηση του μοτέρ (turbo lag) και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 11 ίππων που τροφοδοτείται από 48V σύστημα και αναλαμβάνει ρόλο μίζας/εναλλάκτη. Η ισχύς του κινητήρα αγγίζει τους 190 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή των 400 Nm εμφανίζεται στο εύρος 1.750–2.500 σ.α.λ. Η κίνηση περνά αποκλειστικά στον πίσω άξονα (υπάρχει και τετρακίνητη έκδοση xDrive) μέσω του αυτόματου Steptronic κιβωτίου 8 σχέσεων. Κάπως έτσι, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται μέσα σε 6,8 δλ. για το αμάξωμα μάζας 1.615 κιλών και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 240 χλμ./ώρα. Αναφορικά με την κατανάλωση, η επίσημη τιμή είναι 4,6 λτ. σε μεικτές συνθήκες οδήγησης. Στη διάρκεια της δοκιμής διαπιστώσαμε ότι αυτή η τιμή είναι αρκετά αισιόδοξη, μιας και ο πίνακας οργάνων έδειξε 6,5 λτ./100 χλμ.

Στην πράξη: Ταξιδιάρα ψυχή
Τα πρώτα κιόλας λεπτά πίσω από το τιμόνι της BMW 320d mHEV, κινούμενος στο αστικό περιβάλλον διαπίστωσα πόσο ευκολοδήγητη είναι. Το ογκώδες αμάξωμα δεν προβληματίζει ιδιαίτερα, μιας και η ορατότητα είναι πολύ καλή, ενώ η ανάρτηση αποσβένει με μαεστρία όποια ανωμαλία του οδοστρώματος συναντήσει. Το μόνο σίγουρο, βέβαια, είναι ότι αυτοκίνητα σαν το συγκεκριμένο κατασκευάστηκαν για να “καταπίνουν” χιλιόμετρα στον αυτοκινητόδρομο. Εκεί, η BMW 320d mHEV ξεδιπλώνει όλες τις αρετές της! Ο χαμηλός συντελεστής οπισθέλκουσας (μόλις Cd 0,23) έχει ως αποτέλεσμα μηδενικούς αεροδυναμικούς θορύβους και σε συνδυασμό με την κορυφαία ηχομόνωση ο οδηγός πρέπει να κοιτά τον πίνακα οργάνων προκειμένου η ταχύτητα να μην πάρει για τα καλά την ανιούσα. Κατά την έξοδο από τον αυτοκινητόδρομο, τα κορυφαία φρένα με το γραμμικό πεντάλ, το τιμόνι με εξαιρετική πληροφόρηση και το καλοζυγισμένο πλαίσιο (κατανομή βάρους 50-50) δημιουργούν τις ιδανικές συνθήκες για όσους εξακολουθούν να απολαμβάνουν την οδήγηση. Το κορυφαίο σύνολο ολοκληρώνεται με την υποδειγματική συνεργασία ενός κινητήρα που είναι ζωντανός από τις χαμηλές στροφές με το ταχύτατο κιβώτιο Steptronic. Κάπου εδώ αξίζει να τονίσουμε ότι το αυτοκίνητο της δοκιμής εξοπλίζεται με δεξαμενή καυσίμου 40 λτ., ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει δυνατότητα επιλογής μεγαλύτερης με όγκο 59 λτ. (180 ευρώ).

Στο ταμείο
Η τιμή της ήπια υβριδικής BMW 320d mHEV ξεκινά από τα 45.350 ευρώ και οι εκπομπές ρύπων διαμορφώνονται στο εύρος 118-139 γρ./χλμ. ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.