Η Mazda Autoone, μέλος του Ομίλου Συγγελίδη, εδώ και λίγους μήνες έχει ξεκινήσει συνεργασία με το διάσημο Έλληνο-Ιάπωνα σεφ Σωτήρη Κοντιζά.
Στο πλαίσιο της από κοινού συνεργασίας, δημιουργήθηκαν βίντεο-ιστορίες που προβάλλονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εμπνευσμένα από τη ζωή, την καθημερινότητα και τις συνήθειες του γνωστού σεφ που τον συνδέουν με την αγαπημένη του ιαπωνική μάρκα αυτοκινήτων.
Το πρώτο βίντεο που σηματοδότησε την έναρξη της συνεργασίας αφορούσε το θρυλικό roadster MX-5 και εξιστορούσε τις παιδικές αναμνήσεις του κ. Κοντιζά που ήταν άρρηκτα συνδεδεμένες με τη Mazda. Το βίντεο απέσπασε την ευρεία αποδοχή του κοινού με πολλαπλές θεάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Τα θετικά σχόλια που κέρδισε το βίντεο, ώθησε τη Mazda Autoone και τους συντελεστές του βίντεο να δώσουν την ευκαιρία στο δημιουργικό τους έργο να ταξιδέψει εκτός Ελλάδας.
Πλέον η διαδικτυακή καμπάνια ’Once a Mazda, Always a Mazda’ πέρασε το στάδιο αξιολόγησης και θα φιλοξενείται για πάντα στο ‘Ads of the World’, την μεγαλύτερη βιβλιοθήκη διαφημίσεων και δημιουργικών εργασιών στον κόσμο.
Το ‘Once a Mazda, always a Mazda’ θα βρίσκεται για τις επόμενες μέρες στην κεντρική σελίδα του Ads of the Word, ενώ για πάντα θα μπορεί κάποιος να το αναζητήσει επιλέγοντας την κατηγορία: Automotive ή/και τη χώρα: Ελλάδα ή/και τη μάρκα: Mazda.
Για τη δημιουργία του βίντεο, η Mazda Autoone συνεργάστηκε με τη διαφημιστικής της, White ad & Purple events. Τη σκηνοθεσία και την παραγωγή ανέλαβε η εταιρία 365film (Θοδωρής Τζάρτος), ενώ διευθυντής φωτογραφίας ήταν ο κος Σταύρος Τσιλίδης.
ΠΗΓΗ: Δελτίο Τύπου