BMW Hofmeister kink: Tο “μυστικό” χαρακτηριστικό γνώρισμα της βαυαρικής μάρκας

Δεν φτάνει απλώς να είσαι οπαδός της BMW για να γνωρίζεις τι είναι το Hofmeister kink. Πρέπει να είσαι λάτρης της βαυαρικής μάρκας και της ιστορίας της.

Είτε σας αρέσουν τα μοντέλα της BMW είτε όχι, σίγουρα γνωρίζετε κάποια βασικά σχεδιαστικά στοιχεία των αυτοκινήτων της. Όπως για παράδειγμα η μάσκα, για την οποία τόσος ντόρος έγινε στη νέα Σειρά 4 ή τα δύο διπλά φώτα εμπρός (που κάποτε ήταν ακόμη πιο έντονα) ή το σχήμα “L” στα πίσω φώτα.

Όλα αυτά λίγο πολύ είναι γνωστά και τα συναντάμε σε πολλά από τα μοντέλα της μάρκας ακόμη και σήμερα. Αυτό όμως που δεν είναι γνωστό είναι το Hofmeister kink. Ένα στοιχείο που φέτος κλείνει τα 60+1 χρόνια ζωής και κοσμεί και πολλά από τα νέα μοντέλα της μάρκας.

Κάποια φορές λοιπόν, ακόμη και τα πιο μικρά χαρακτηριστικά, οι πιο μικρές λεπτομέρειες αν θέλετε είναι ικανές να κάνουν την διαφορά. Και αυτό συνήθως είναι… συναρπαστικό. Και στην περίπτωση της BMW, το Hofmeister kink είναι μια μικρή λεπτομέρεια που κάνει την διαφορά.

Τι είναι όμως το Hofmeister kink;
Το Hofmeister kink είναι ένα μικρό σχεδιαστικό χαρακτηριστικό των BMW. Είναι το όνομα για τη μικρή γωνία που σχηματίζει το πλαϊνό πίσω παράθυρο, στην κολόνα C του αυτοκινήτου. Αυτή, αντί να εκτείνεται μέχρι κάτω, όπως συνηθιζόταν στα αυτοκίνητα της εποχής, έχει γωνία με κορυφή που δείχνει στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Το χαρακτηριστικό αυτό πήρε το όνομά του από τον θρυλικό Διευθυντή Σχεδίασης της BMW, Wilhelm Hofmeister. Εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην BMW 1500 του 1961 και η BMW λέει πως συμβόλιζε την κίνηση στον πίσω άξονα. Φυσικά από τότε μέχρι σήμερα πολλά έχουν αλλάξει στην σχεδίαση των αυτοκινήτων, με την BMW πάντως να διατηρεί ως σήμερα το Hofmeister kink σε αρκετά μοντέλα της.

Πολλοί υποστηρίζουν πως αυτό είναι ένα χαρακτηριστικό που είχε εμφανιστεί και σε άλλα αυτοκίνητα παλαιότερα, πριν το υιοθετήσουν τα μοντέλα της BMW και πως το γεγονός πως από την εποχή του Hofmeister ξεκίνησαν να το έχουν όλα τα BMW, πήρε το όνομά του από αυτόν.

Όπως και να έχει είναι ένα όμορφο στοιχείο, το οποίο αποτελεί συνδετικό κρίκο των μοντέλων της βαυαρικής μάρκας με το παρελθόν της και έχει ενδιαφέρον να βλέπουμε κάθε φορά πως η σχεδιαστική μάρκα το “περνά” στα νέα μοντέλα της BMW.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το BMW Motorrad Vision CE φέρει "κλωβό" που καταργεί την ανάγκη χρήσης κράνους ή προστατευτικού ρουχισμού....
Ένα roadster που αγαπήθηκε ιδιαίτερα και στην ελληνική αγορά! Δείτε την επετειακή έκδοση που δημιουργήθηκε με αφορμή το τέλος της παραγωγής....
Περισσότερες ταξινομήσεις από VW Golf, Toyota Corolla και Hyundai i30! Δείτε το μοντέλο που "σαρώνει" στα μικρομεσαία οικογενειακά......
Η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας παρουσίασε μικρή πτώση και τον Οκτώβριο που μας πέρασε με 10 εταιρείες να καταφέρνουν να ξεχωρίσουν στον στίβο των πωλήσεων....
Μπαταρία μεγάλης χωρητικότητας και ισχύς φόρτισης 400 kW που επιτρέπει πολύ μικρές στάσεις! Που θα δείτε το νέο SUV από κοντά......
Πράσινο φως για το Motorway Assistant με λειτουργία "hands-off" και το Active Lane Change με ενεργοποίηση μέσω της κίνησης του ματιού......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής