Δοκιμή Mercedes EQA 250 190 PS (+TractioN Video)

H βασική έκδοση της Mercedes EQA βρέθηκε στα χέρια μας, δείτε τις εντυπώσεις που μας άφησε, ποια είναι η πραγματική της αυτονομία και πόσο κοστίζει!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Δοκιμή Mercedes EQA

Δεν έχει περάσει μεγάλο διάστημα από τότε που δοκιμάσαμε την Mercedes GLA και τώρα έφτασε η στιγμή να γνωρίσουμε αναλυτικά το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα. Πρόκειται για την Mercedes EQA 250, που τυγχάνει να είναι και το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της γερμανικής εταιρείας στην κατηγορία των μικρομεσαίων αυτοκινήτων. Ο ηλεκτρικός κόσμος της Mercedes-EQ μας συστήθηκε και ήρθε η ώρα να σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις που αποκομίσαμε από αυτόν.

Κάνε κλικ εδώ και διαμόρφωσε την ηλεκτρική Mercedes-Benz των ονείρων σου

Η πρώτη, γρήγορη ματιά στην εξωτερική σχεδίαση είναι αρκετή για να διαπιστώσουν οι… καλά διαβασμένοι ότι πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Αρχικά, από την εμπρός μάσκα της Mercedes EQA 250 απουσιάζουν τελείως οι εισαγωγές αέρα, στοιχείο που υπάρχει για παράδειγμα στην GLA. Αυτός ήταν και ένας από τους λόγους που έχει γίνει τόσο καλή δουλειά στον τομέα της αεροδυναμικής, με τον αεροδυναμικό συντελεστή να έχει περιοριστεί στο 0,28 Cd, ενώ η μετωπική επιφάνεια είναι μόλις 2,47 τετραγωνικά μέτρα. Μιλώντας για αεροδυναμική, δεν περνούν απαρατήρητες και οι αεροδυναμικού τύπου ζάντες μεγέθους 18 ιντσών. Επιπλέον, τα εμπρός φωτιστικά σώματα ενώνονται με μία λεπτή LED λωρίδα, η οποία είναι εμφανής τις βραδινές ώρες. Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και στο πίσω μέρος, προσδίδοντας μία εντυπωσιακή όψη. Ασφαλώς δεν απουσιάζουν και τα crossover στοιχεία, όπως για παράδειγμα οι ράγες στην οροφή και οι πλαστικές επενδύσεις περιμετρικά του αυτοκινήτου. Αναφορικά με τις διαστάσεις, το μήκος της Mercedes EQA φτάνει τα 4.463 χλστ., το πλάτος τα 1.834 χλστ. (χωρίς τους καθρέφτες) και το ύψος τα 1.620 χλστ. Αυτό σημαίνει ότι είναι ελαφρώς μεγαλύτερη από την Mercedes GLA.


Ψηφιακό περιβάλλον που εντυπωσιάζει
Όπως συμβαίνει σε κάθε μοντέλο της Mercedes-Benz, κατά την είσοδο στην καμπίνα είναι αισθητή η απαράμιλλη πολυτέλεια. Τα υλικά σε κάθε επιφάνεια είναι κορυφαία από άποψη ποιότητας, ενώ η συναρμολόγηση “υπογράφει” την εξάλειψη κραδασμών στο μέλλον. Σήμα κατατεθέν είναι οι πέντε φωτιζόμενοι αεραγωγοί του συστήματος κλιματισμού, οι οποίοι εντυπωσιάζουν ειδικά στο σκοτάδι. Βέβαια, ο μεγάλος “πρωταγωνιστής” δεν είναι άλλος από το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX, το οποίο στην περίπτωση του αυτοκινήτου δοκιμής συνδυάζει δύο οθόνες μεγέθους 10,25 ιντσών. Αυτή που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι αναλαμβάνει τον ρόλο του πίνακα οργάνων, ενώ από την δεξιά (οθόνη αφής) γίνονται οι ρυθμίσεις του κάθε συστήματος, από τον κλιματισμό και την πλοήγηση, μέχρι τον έλεγχο του ηλεκτρικού συστήματος (αυτονομία, ροή ενέργειας κ.α.) Σημαντικό είναι το γεγονός πως στον βασικό εξοπλισμό της Mercedes EQA, περιλαμβάνεται το σύστημα infotainment MBUX (Mercedes-Benz User Experience) που προσφέρει διαισθητικό χειρισμό και ενεργοποιείται μέσω φωνητικών εντολών, με τη φράση «Hey Mercedes». Το MBUX μπορεί να διαμορφώνεται εξατομικευμένα χάρη σε μια ευρεία γκάμα επιλογών, ενώ ο έλεγχος του συστήματος πολυμέσων μπορεί να γίνει και από το σχετικό touchpad (πάνελ αφής) στην κεντρική κονσόλα.

Πέρα, όμως, από την κορυφαία ποιότητα και την high-tech φιλοσοφία, η Mercedes EQA δίνει ιδιαίτερη έμφαση και στην πρακτικότητα. Στην κεντρική κονσόλα υπάρχουν αρκετές θέσεις για μικροαντικείμενα, το ίδιο ισχύει και στις “τσέπες” των θυρών. Ικανοποιητικός είναι και ο χώρος για τους πίσω επιβάτες, αφού με μικρές παραχωρήσεις μπορούν να βολευτούν στα πίσω καθίσματα ακόμα και τρεις επιβάτες. Όσο για τον χώρο αποσκευών, ο όγκος αγγίζει τα 340 λτ., ενώ με την διαιρούμενη αναδίπλωση της πίσω σειράς καθισμάτων (40:20:40) εκτοξεύεται στα 1.320 λτ. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι υπάρχει και δυνατότητα ρύθμισης του ύψος στο δάπεδο του χώρου φόρτωσης για μέγιστη πρακτικότητα.

Αθόρυβη ισχύς 190 ίππων 
Στην βασική έκδοση της Mercedes EQA, όπως αυτή της δοκιμής, πηγή ισχύος είναι ένας ηλεκτροκινητήρας που μεταφέρει την κίνηση στον εμπρός άξονα. Η ισχύς του αγγίζει τους 190 ίππους και η μέγιστη τιμή της ροπής είναι τα 375 Nm. Κάτι τέτοιο επιτρέπει στο αμάξωμα μάζας 2.040 κιλών να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα μέσα σε διάστημα 8,9 δλ. Βέβαια, όπως και σε κάθε ηλεκτρικό αυτοκίνητο, η επιτάχυνση σε ταχύτητες του εύρους 20-60 χλμ./ώρα ή 40-80 χλμ./ώρα είναι εντυπωσιακές. Όσο για την τελική ταχύτητα, αυτή περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 160 χλμ./ώρα. Σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, όμως, σημαντικός παράγοντας είναι η αυτονομία. Στην περίπτωση, λοιπόν, της Mercedes EQA 250, την τροφοδοσία του ηλεκτροκινητήρα αναλαμβάνει μία μπαταρία με χωρητικότητα 66,5 kWh. Σύμφωνα με την επίσημη αντιπροσωπεία η κατανάλωση αγγίζει τις 15,7 kWh/100 χλμ., με αποτέλεσμα η αυτονομία να διαμορφώνεται στα 426 χλμ. Κατά την διάρκεια της δοκιμής είδαμε τη μέση τιμή να αγγίζει τις 20 kWh/100 χλμ. επιτρέποντας μία αυτονομία που βρίσκεται οριακά κάτω από τα 400 χλμ.

Όσον αφορά στην φόρτιση του αυτοκινήτου, με την συνδρομή του βασικού φορτιστή οχήματος των 11kW, ο χρόνος φόρτισης σε ένα wallbox ή σταθμό φόρτισης, είναι λίγο λιγότερο από 6 ώρες (10-100%). Με το βασικό σύστημα φόρτισης συνεχούς ρεύματος και σε σταθμό ταχείας φόρτισης, η μπαταρία μπορεί να επιτύχει μια γρήγορη φόρτιση σε περίπου 30 λεπτά (10-80% SoC).

Στην πράξη
Στη διάρκεια της δοκιμής της νέας Mercedes EQA 250 διαπιστώσαμε ότι παρά τα σχεδόν 4,5 μέτρα μήκους, το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο ενδείκνυται για αστικές μετακινήσεις. Η εξαιρετική θέση οδήγησης προσφέρει, πέρα από άνεση, κορυφαία ορατότητα, ενώ η ανάρτηση καταφέρνει να αποσβένει υποδειγματικά τις ανωμαλίες παρά το αυξημένο βάρος λόγω της ύπαρξης μπαταριών. Μιας και αναφερθήκαμε στο βάρος, αξίζει να τονίσουμε ότι στον επαρχιακό δρόμο κυριολεκτικά εξαφανίζεται, μιας και το ηλεκτρικό μοντέλο προσφέρει κορυφαία δυναμικά στοιχεία, ενώ τα αεριζόμενα φρένα είναι κυριολεκτικά ακούραστα. Σίγουρα χρειάζεται ένας χρόνος εξοικείωσης με το πεντάλ πέδησης που δεν είναι και τόσο γραμμικό, λόγω της ύπαρξης συστήματος ανάκτησης (συμβαίνει σε όλα τα ηλεκτρικά). Μίας και αναφερθήκαμε στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας, να τονίσουμε ότι πίσω από το τιμόνι υπάρχουν paddles (όπως αυτά που συναντάμε σε αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο), μόνο που στην προκειμένη περίπτωση μέσω αυτών ο οδηγός επιλέγει την ένταση της ανάκτησης. Στην μέγιστη επιβράδυνση, η εξοικονόμηση ενέργειας είναι εντυπωσιακή, ενώ με λίγη συνήθεια είναι εφικτό να χρησιμοποιείται το πεντάλ του φρένου αποκλειστικά για την ακινητοποίηση του αυτοκινήτου.

Διαμόρφωσε εδώ την ηλεκτρική Mercedes-Benz όπως ακριβώς την ονειρεύεσαι

Στο ταμείο
Η τιμή της νέας Mercedes EQA 250 ξεκινά από τα 49.540 ευρώ και με την αξιοποίηση του προγράμματος “Κινούμαι Ηλεκτρικά” το κόστος απόκτησης μειώνεται στα 43.600 ευρώ. Τέλος, η τιμή προ φόρων ορίζεται στα 39.992 ευρώ με αποτέλεσμα να απαλλάσσεται από εταιρικούς φόρους.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.