Η Theon Design κάνει τις αερόψυκτες Porsche 911 καλύτερες από ποτέ

Η Theon Design παρουσίασε το πρώτο βελτιωμένο κινητήρα για Porsche 911 (964) με μηχανικό υπερσυμπιεστή στη σύντομη ιστορία της απογειώνοντας της επιδόσεις του γερμανικού coupe.
THeon Design Porsche 911 (964)

Η βρετανική Theon Design ιδρύθηκε το 2016 και ασχολείται αποκλειστικά με τη restomod βελτίωση των αερόψυκτων Porsche 911(964) που κατασκευάστηκαν μεταξύ 1989 και 1994. Με σεβασμό στη φιλοσοφία του γερμανικού σπορ αυτοκινήτου και απίστευτη προσοχή στη λεπτομέρεια, οι Βρετανοί βελτιώνουν συνολικά την αερόψυκτη 911 χωρίς να αλλοιώσουν τον χαρακτήρα της, με επεμβάσεις σε όλα τα σημεία και φυσικά και στον κινητήρα της. Οι τιμές που ξεκινούν από τα 350.000 ευρώ χωρίς να περιλαμβάνονται σε αυτά το κόστος για το ίδιο το αυτοκίνητο με επίπεδο δουλειάς που συγκρίνεται άμεσα με εκείνο της αμερικάνικης Singer (διαβάστε περισσότερα εδώ).

Διαβάστε επίσης:

Η Theon Design παρουσίασε πρόσφατα την πρώτη εκτεταμένη βελτίωση για το αερόψυκτο μοτέρ των 3,6 λίτρων με την τοποθέτηση ενός μηχανικού υπερσυμπιεστή της Rotrex. Με πολλές αλλαγές και στα σωθικά του, η απόδοση του flat six κινητήρα εκτινάχθηκε από τους 250 ίππους του μοντέλου παραγωγής στους 450 και τα 500 Nm, με την ισχύ να είναι 90 ίππους μεγαλύτερη από εκείνη της 911 Turbo εκείνης της εποχής.

Το βελτιωμένο μοτέρ, το οποίο χρειάστηκε έξι μήνες για να εξελιχθεί, δεν χρησιμοποιεί intercooler αλλά ένα σύστημα που ψεκάζει νερό και μεθανόλη στην εισαγωγή. Η Theon Design εξέλιξε παράλληλα και όλα τα υπόλοιπα παρελκόμενα στο χώρο του κινητήρα λαμβάνοντας υπόψη της και το αισθητικό κομμάτι, για ένα πραγματικά άρτιο και… λαχταριστό τελικό αποτέλεσμα.

Διαβάστε επίσης: Εξωπραγματική τιμή για μία Porsche 911 GT1 Strassenversion 

Ο νέος αερόψυκτος flat six θα τοποθετηθεί στην επόμενη restomod 911 που ετοιμάζει η βρετανική εταιρεία, την οποία και περιμένουμε να δούμε με μεγάλο ενδιαφέρον. Για εκείνους που προτιμούν να διατηρήσουν την ατμοσφαιρική αναπνοή του κινητήρα τους, η Theon Design έχει επιλογές και σε αυτό το πεδίο, διατηρώντας τη χωρητικότητα στα 3,6 λίτρα, ενώ ανάλογα με τις απαιτήσεις για απόδοση μπορεί να την ανεβάσει στα 3,8 ή τέσσερα λίτρα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Cayenne περνά στην ηλεκτρική εποχή με την παρουσίαση του νέου SUV που είναι το ισχυρότερο μοντέλο παραγωγής στην ιστορία της Porsche....
Δύο δεκαετίες πριν, όταν η Porsche Cayenne "γνώριζε" εμπορική επιτυχία επί ελληνικού εδάφους. Πάμε να δούμε ποια ήταν η τιμή της στην χώρα μας!...
Ο γερμανικός όμιλος κατέγραψε αύξηση στις πωλήσεις του στο 9μηνο με εντυπωσιακή άνοδο στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα του που έφτασε το 78% στην Ευρώπη....
Αν έχεις μπει σε Porsche, τότε θα ξέρεις πως ο διακόπτης της μίζας για το κλειδί είναι στo ταμπλό, αριστερά του τιμονιού. Και υπάρχει λογική...
Η Porsche 911 "μπαίνει" στην υβριδική εποχή! Ο Μάνος Στεφανής οδήγησε την ανανεωμένη 992.2 στους δρόμους της Κρήτης......
Αλματώδης ήταν η αύξηση στις παραδόσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε όλον τον κόσμο για τον όμιλο της Volkswagen το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα