Lamborghini Diablo SV στο δυναμόμετρο μετά από σχεδόν 25 χρόνια (+video)

Πόσους ίππους έχασε μία Lamborghini Diablo SV του 1997 με μόλις 37.600 χιλιόμετρα; Δυναμώστε τον ήχο, ένας ατμοσφαιρικός V12 στο δυναμόμετρο!
Lamborghini Diablo SV

H Lamborghini Diablo SV είναι ένα από τα πιο σκληροπυρηνικά supercars που βγήκαν από το εργοστάσιο της ιταλικής εταιρείας. Η ηχητική πανδαισία του ατμοσφαιρικού V12 και η κίνηση στον πίσω άξονα είναι μία “συνταγή” που εξακολουθεί μέχρι σήμερα να εντυπωσιάζει τους πάντες.

Διαβάστε επίσης: Πόσα άλογα “βγάζει” μία BMW M3 έπειτα από 20 χρόνια και 278.000 χλμ.; (+video) 

Ο ιταλικός “δαίμονας” έχει κλείσει 30 χρόνια ιστορίας, όπως μπορείτε να διαβάσετε στο σχετικό μας κείμενο. Όσο για την εικονιζόμενη Lamborghini Diablo SV, βγήκε από το εργοστάσιο το 1997 και στο video που ακολουθεί έχουμε την ευκαιρία να δούμε την ισχύ του κινητήρα έπειτα από 24 χρόνια και 23.364 μίλια στο κοντέρ, δηλαδή 37.600 χλμ.

H Lamborghini Diablo SV παρουσιάστηκε επίσημα το 1995 στην έκθεση της Γενεύης και μερικές από τις αλλαγές που την διαφοροποιούσαν από την “απλή” έκδοση ήταν η ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή (διαθέσιμη και ως carbon), αλλά και τα γραφικά στις πόρτες. Αλλαγές υπήρχαν και κάτω από το καπό με την πισωκίνητη έκδοση να κινείται με έναν ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα χωρητικότητας 5,7 λτ., με απόδοση 517 ίππων και ροπή 580 Nm.

Όπως θα δείτε στο video που ακολουθεί, η δυναμομέτρηση έδειξε 492 ίππους και 581 Nm στους τροχούς. Μόνο άσχημη δεν μπορεί να χαρακτηριστεί αυτή η απόδοση, μιας και η απώλεια είναι της τάξης του 5%. Υπενθυμίζουμε ότι ένα αυτοκίνητο σε δύο διαφορετικά δυναμόμετρα, μπορεί να δείξει δύο εντελώς διαφορετικές μετρήσεις. Τα δυναμόμετρα είναι κατά κύριο λόγο “εργαλεία” των βελτιωτών, όπου το αυτοκίνητο μετριέται, βελτιώνεται, και στη συνέχεια ξανά μετριέται ώστε να προκύψουν ασφαλή συμπεράσματα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η τετρακίνηση και τα "αργά" είναι δύο συστήματα που ακούμε συχνά. Πάμε να δούμε τα οφέλη τους με τον πλέον απλουστευμένο τρόπο!...
Ο Άγγλος παρουσιαστής και δημοσιογράφος Richard Hammond δοκίμασε και τελικά έκανε δικό του το αμερικάνικο coupe με τον V8 των πέντε λίτρων....
Πώς "καταλαβαίνει" η αντλία ότι το ντεπόζιτο έχει γεμίσει; Ποιος ο ρόλος αυτής της μικρή οπής; Το video εξηγεί έναν ιδιαίτερα πολύπλοκο μηχανισμό......
Τελευταίο δημιούργημα του Enzo, σπαρτιάτικη αισθητική και τρομακτικές επιδόσεις. Απολαύστε την σε ένα μοναδικό video......
Για τα 50 χρόνια του Polo, η VW δημιούργησε ένα drift video, γυρισμένο στη Νότια Αφρική – εκεί όπου χτυπά κατασκευαστικά η "καρδιά" του μικρού...
Ώρα για μία "πτήση" στα σύννεφα της Πίνδου! Ας γνωρίσουμε το Πέρασμα του Μπάρου μέσα από ένα εντυπωσιακό video......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Traction trailer 3

TractioN: Δείτε το επίσημο trailer του 3ου επεισοδίου της 27ης σεζόν

τετρακίνηση

Έτσι θα κατανοήσεις τετρακίνηση και “αργά”! (+video)

Ζέσταμα κινητήρα

Μύθοι και αλήθειες για το ζέσταμα του κινητήρα