Η Mercedes που αναμένεται να έχει μια πλήρως ηλεκτρική γκάμα σε μια 10ετία από τώρα, αναφέρει στη σχετική ανακοίνωση ότι το έργο της κατασκευής του πρώτου δικού της ηλεκτρικού κινητήρα στη Γερμανία θα πραγματοποιηθεί στο εργοστάσιο της στο Βερολίνο, εκεί που μέχρι σήμερα κατασκευάζονται μοτέρ εσωτερικής καύσης και συγκεκριμένα diesel κινητήρες.
Διαβάστε επίσης – Mercedes-Benz: Νέα πατέντα θα σώσει αν δεν λειτουργήσουν τα φρένα
Η ανακοίνωση της γερμανικής εταιρείας φέρνει και σχετική ανακούφιση στους χιλιάδες εργαζόμενους στο εργοστάσιο της στο Βερολίνο, καθώς έρχεται μετά από εκείνη του Σεπτεμβρίου που έκανε λόγο για παύση παραγωγής του diesel V6 μέσα στους επόμενους 12 περίπου μήνες. Με τη μεταφορά της παραγωγής του πρώτου ηλεκτρικού μοτέρ της στο Βερολίνο εξασφαλίζεται και στο μέλλον η λειτουργία του εργοστασίου αλλά και οι δουλειές των περίπου 2.300 εργαζόμενων εκεί, οι οποίοι θα λάβουν και τη σχετική εκπαίδευση.
Ο κινητήρας που θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο με την 120χρονη λειτουργία είναι αυτός που έχει εξελίξει η βρετανική θυγατρική πλέον της Mercedes, Yasa, η οποία και εξαγοράστηκε από τον όμιλο Daimler το περασμένο καλοκαίρι. Η συνεργασία μεταξύ της Yasa και των Γερμανών ξεκίνησε για πρώτη φορά το 2019.
Δείτε επίσης – Active Parking Assist: Δείτε τη Mercedes να παρκάρει μόνη της (+video)
Η Yasa, που μέχρι τώρα δεν ήταν ιδιαίτερα γνωστή, παράγει σχεδιάζει εξελίσσει και παράγει ηλεκτρικούς κινητήρες που θεωρούνται ως η πιο εξελιγμένοι αυτή τη στιγμή, με σημαντικές διαφορές έναντι εκείνων που χρησιμοποιεί η συντριπτική πλειοψηφία των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων και των Tesla. Οι υγρόψυκτοι κινητήρες της Yasa έχουν καλύτερη και πιο σταθερή απόδοση σε σχέση με το βάρος τους έναντι των πιο συμβατικών εφαρμογών, ενώ σύμφωνα με αναφορές παρουσιάζουν και καλύτερη ενεργειακή διαχείριση και κατά συνέπεια χαμηλότερη κατανάλωση. Μοτέρ της Yasa φέρει και η πρώτη υβριδική Ferrari στην ιστορία, η SF90 Stradale και αυτό από μόνο του λέει πολλά.