Η BMW M3 (E30) CSL που δεν γνωρίσαμε ποτέ (+video)

Ελαφρύτερη, με υπερκυβισμένο μοτέρ και κεραμικά δισκόφρενα! Αν η βαυαρική εταιρεία κατασκεύαζε μία BMW M3 E30 CSL, σίγουρα θα ήταν κάπως έτσι...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
BMW M3 CSL

Μπορεί η βαυαρική εταιρεία να μην κατασκεύασε ποτέ την έκδοση CSL της BMW M3 (E30), αυτό όμως φαίνεται πως δεν αποθάρρυνε μία εταιρεία να την δημιουργήσει. Σίγουρα το αποτέλεσμα θα ήταν παρόμοιο αν το αναλάμβανε η μητρική εταιρεία. Πάμε να γνωρίσουμε, λοιπόν, την απόλυτη BMW M3 (E30) CSL της βρετανικής Redux.

Διαβάστε επίσης: Πόσα άλογα “βγάζει” μία BMW M3 έπειτα από 20 χρόνια και 278.000 χλμ.; (+video)

Η παραγωγή του εικονιζόμενου αυτοκινήτου θα περιοριστεί στα μόλις 30 αντίτυπα και, μπορεί αισθητικά να μην υπάρχουν σημαντικές αλλαγές, αλλά δεν ισχύει το ίδιο και για τα μηχανικά του μέρη. Αρχικά, η BMW M3 (E30) CSL της Redux είναι πιστή στην φιλοσοφία της κάθε CSL (Coupe Sport Leichtbau), δηλαδή έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στη μείωση του βάρους.


Αρκετά μέρη του αμαξώματος, όπως η οροφή, τα φτερά και το καπό είναι κατασκευασμένα από carbon, ενώ το εσωτερικό είναι αρκετά λιτό εξοικονομώντας ακόμα περισσότερο βάρος. Τα πίσω καθίσματα απουσιάζουν και την θέση τους έχει πάρει ένα roll-cage, ενώ στο εμπρός τμήμα συναντάμε δερμάτινα bucket της Recaro.

Η Redux θα προσφέρει δύο επιλογές κινητήρων που θα βασίζονται στον εργοστασιακό τετρακύλινδρο S14 και έχουν υπερκυβιστεί στα 2,5 λτ. αντί για 2,3. Μέρος της βελτίωσης είναι τα ενισχυμένα έμβολα, οι μπιέλες και ο στρόφαλος, ενώ έχει προστεθεί carbon εισαγωγή και αναπρογραμματίστηκε ο εγκέφαλος. Κάθε ιδιοκτήτης μπορεί να επιλέξει είτε ατμοσφαιρική έκδοση του μοτέρ (άγνωστης ισχύος για την ώρα), είτε υπερτροφοδοτούμενη με 387 ίππους (260 ίπποι/τόνο) και 528 Nm ροπής. Η κίνηση περνά ασφαλώς στους πίσω τροχούς μέσω του dogleg πεντατάχυτου σασμάν, ενώ δεν απουσιάζει και το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Τέλος, για την αναβάθμιση της δυναμικής συμπεριφοράς της BMW M3 (E30) CSL υπάρχουν ρυθμιζόμενη ανάρτηση και φρένα της AP Racing (με κεραμικά δισκόφρενα κατόπιν παραγγελίας). Όσο για την τιμή, δεν έχει γίνει ακόμα επίσημη τοποθέτηση από την εταιρεία, αλλά δεδομένου ότι απαιτούνται περίπου 4.000 ώρες για την δημιουργία του κάθε αυτοκινήτου, σίγουρα δεν θα είναι φθηνό. Ακολουθεί το εντυπωσιακό video από το κανάλι “Carfection”, ενώ περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.