Μία άκρως εντυπωσιακή δημιουργία θα δούμε στο video που ακολουθεί, με μία BMW 318i της γενιάς Ε30 να μετατρέπεται στην απόλυτη BMW M3 E30 για αγωνιστική χρήση. Κάτω από το καπό δεν έμεινε ο εργοστασιακός κινητήρας, αλλά δεν προτιμήθηκε ούτε αυτός της κορυφαίας BMW M3 E30.
Διαβάστε επίσης: Αυτή είναι η BMW M3 (E30) CSL που δεν γνωρίσαμε ποτέ (+video)
Πριν δούμε, όμως, τι κρύβεται κάτω από το καπό, πάμε να γνωρίσουμε εξωτερικά το αυτοκίνητο. Ξεκινάμε από το bodykit του οίκου Pandem, το οποίο εκτός των άλλων περιλαμβάνει διευρυμένα φτερά στο πλαϊνό τμήμα. Αλλαγή έχουμε και στις ζάντες, οι οποίες ονομάζονται Rotiform IGS μεγέθους 17 ιντσών και φέρουν ελαστικά 255/40 εμπρός και 275/40 πίσω. Αξιοσημείωτο είναι και το γεγονός ότι τα φρένα έρχονται απευθείας από την νεότερη BMW M3 E36.
Πάμε στο εσωτερικό, εκεί όπου το κλίμα είναι άκρως “σπαρτιάτικο” και αγωνιστικό! Όπως θα δείτε και στο video που ακολουθεί έχει αφαιρεθεί κάθε τι περιττό και το ταμπλό είναι κατασκευασμένο από fiberglass. Επιπλέον, συναντάμε ένα roll-cage που παρέχει την απαιτούμενη ασφάλεια, αγωνιστικά καθίσματα και τιμόνι MOMO.
Πάμε τώρα στο πιο ενδιαφέρον στοιχείο της όλης μετατροπής που δεν είναι άλλο από τον κινητήρα. Ο λόγος για τον γνωστό από το Honda S2000, F20C, έναν από τους δημοφιλέστερους τετρακύλινδρους κινητήρες στην ιστορία της αυτοκίνησης. Ασφαλώς από το Honda S2000 έρχονται κι άλλα εξαρτήματα, όπως για παράδειγμα το κιβώτιο ταχυτήτων, αλλά και ρεζερβουάρ.