Ειδικότερα και σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Ευρωπαίων Κατασκευαστών (European Automobile Manufacturer’s Associaton -ACEA), οι διαφορές στα μεγέθη των οικονομικών κινήτρων μεταξύ των κρατών-μελών είναι μεγάλες και αυτό αντικατοπτρίζεται ως ένα βαθμό και στην διείσδυση των ηλεκτρικών μοντέλων στην εκάστοτε αγορά.
Διαβάστε επίσης – Έρευνα: Οι αριθμοί πίσω από τα αυτοκίνητα και τη χρήση τους στην Ε.Ε.
Από το σύνολο των χωρών που έδιναν οικονομικά κίνητρα το 2021, 17 είναι οι χώρες που συνεχίζουν να το κάνουν, έναντι 20 χωρών το 2020. Παράλληλα, 10 χώρες δεν δίνουν κάποιο οικονομικό κίνητρο για αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου και αυτό ανεβάζει τον αριθμό κατά τέσσερα κράτη έναντι της προηγούμενης χρονιάς.
Διαβάστε επίσης: Ποιες χώρες αγοράζουν τα αυτοκίνητα που παράγονται στην Ε.Ε.
Στον διαδραστικό χάρτη που ακολουθεί μπορεί να δείτε μία προς μία τις χώρες της Ε.Ε. που προσφέρουν κίνητρα, όπως επίσης και το κατά κεφαλή ακαθάριστο εγχώριο προϊόν κάθε κράτους αλλά και το ποσοστό που έχουν τα ηλεκτρικά επί του συνόλου των ταξινομήσεων νέων αυτοκινήτων.