50 χρόνια Porsche Design: Εορτασμοί με μια μοναδική αναπαλαίωση (+video)

Φέτος κλείνει μισός αιώνας από την ίδρυση του στούντιο σχεδιασμού Porsche Design, από τον Ferdinand Alexander Porsche και οι Γερμανοί το γιορτάζουν με τον δικό τους ξεχωριστό τρόπο.
50 χρόνια Porsche Design

Ο Ferdinand Alexander Porsche, γιος του Ferry Porsche ήταν ο άνθρωπος που σχεδίασε την πρώτη γενιά της εμβληματικής 911 και εκείνος που ίδρυσε το 1972 το στούντιο σχεδιασμού Porsche Design, γνωστό σήμερα και ως Studio F. A. Porsche.

Τα 50 χρόνια από την ίδρυση αυτού του θρυλικού στούντιο θέλησε να τιμήσει το τμήμα κλασικών μοντέλων της γερμανικής εταιρείας, Porsche Classic, με ένα μοναδικό “δώρο” πάνω στο οποίο εργαζόταν τα τελευταία δύο χρόνια, σε συνεργασία με το στούντιο. Το εν λόγω δώρο είναι η 911 T 2.4 Targa του 1972 που βλέπετε στις οθόνες σας και “έρχεται” από το έτος ίδρυσης του στούντιο.

Διαβάστε επίσης: Νέα έκδοση Porsche Cayenne με πλούσιο εξοπλισμό

Η 911 που αξιοποιήθηκε, ήταν μια 911 Τ 2.4 Targa που βρισκόταν σε κακή κατάσταση, σύμφωνα με την γερμανική εταιρεία, με πολλά εξαρτήματα παράλληλα να λείπουν. Για το εργοστασιακό τμήμα αναπαλαιώσεων της Porsche όμως, αυτό σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσε να δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα, από τη στιγμή που έχει όλα τα μέσα στη διάθεση της.

Η αναπαλαίωση δεν έγινε σύμφωνα με τις προδιαγραφές της δότριας 911 αλλά προχώρησε ένα βήμα παραπέρα. Ο κινητήρας και το πλαίσιο αναβαθμίστηκαν στις προδιαγραφές της κορυφαίας εκείνη την εποχή έκδοσης S, με τον flat six των 2.341 κ.εκ. που απέδιδε 190 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. Παράλληλα… “απιστίες” έγιναν στο χρώμα του αμαξώματος αλλά και στις επενδύσεις του εσωτερικού αφού προτιμήθηκε το μαύρο, το αγαπημένο του F.A. Porsche, ενώ χρησιμοποιήθηκαν και υλικά σύγρχονης τεχνολογίας που βλέπουμε και στην τελευταία γενιά της 911, όπως το ύφασμα Sport Tex στις καρό επενδύσεις των καθισμάτων.

Διαβάστε επίσης: Αποκάλυψη για τη νέα Porsche Taycan Sport Turismo

Σε αντίθεση με τα προβλήματα που θα αντιμετώπιζε οποιαδήποτε άλλη εταιρεία επιχειρούσε να αναπαλαιώσει μια 911 σε κακή κατάσταση, το παραπάνω σύγχρονο ύφασμα αποτέλεσε και τη μεγαλύτερη πρόκληση κατά το τμήμα κλασικών της γερμανικής εταιρείας. Η σκληρότητα και η διαφορετική ελαστικότητα σε σχέση με τα υλικά εκείνης της εποχής έκαναν δύσκολη τη διαμόρφωση και την τέλεια εφαρμογή του στα καθίσματα της 50χρονης 911, με τη λύση στο πρόβλημα να δίνει φυσικά η τρομερή εμπειρία του ταπετσιέρη που εργάζεται στην Porsche Clasic.

Στο εσωτερικό βλέπουμε επίσης και μια πλακέτα “‘Porsche Design 50th Anniversary’” στη μεριά του συνοδηγού, ενώ το ίδιο σήμα κοσμεί τον φάκελο με τα επίσημα έγγραφα που συνοδεύουν την συγκριμένη 911 Targa αλλά και την εργαλειοθήκη της.

Τα χρώματα και οι προδιαγραφές της αναπαλαιωμένης 911 Targa επιλέχθηκαν επίσης ώστε το μοντέλο να βρίσκεται σε συμφωνία και με την νέα επετειακή έκδοση “911 Porsche Design 50th Anniversary Edition” της τελευταίας γενιάς 911, η οποία θα παραχθεί σε μόλις 750 μονάδες που βασίζεται στην Targa 4 GTS.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Cayenne περνά στην ηλεκτρική εποχή με την παρουσίαση του νέου SUV που είναι το ισχυρότερο μοντέλο παραγωγής στην ιστορία της Porsche....
Δύο δεκαετίες πριν, όταν η Porsche Cayenne "γνώριζε" εμπορική επιτυχία επί ελληνικού εδάφους. Πάμε να δούμε ποια ήταν η τιμή της στην χώρα μας!...
Ο γερμανικός όμιλος κατέγραψε αύξηση στις πωλήσεις του στο 9μηνο με εντυπωσιακή άνοδο στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα του που έφτασε το 78% στην Ευρώπη....
Αν έχεις μπει σε Porsche, τότε θα ξέρεις πως ο διακόπτης της μίζας για το κλειδί είναι στo ταμπλό, αριστερά του τιμονιού. Και υπάρχει λογική...
Η Porsche 911 "μπαίνει" στην υβριδική εποχή! Ο Μάνος Στεφανής οδήγησε την ανανεωμένη 992.2 στους δρόμους της Κρήτης......
Αλματώδης ήταν η αύξηση στις παραδόσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε όλον τον κόσμο για τον όμιλο της Volkswagen το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα