Δοκιμή Dacia Sandero Stepway LPG

Με υγραέριο από το εργοστάσιο, αυτό το 1000άρι crossover φουλάρει και με 1 ευρώ/λίτρο και κάνει το Αθήνα- Θεσσαλονίκη -Αθήνα χωρίς στάση για ανεφοδιασμό!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Το κόστος των καυσίμων έχει φτάσει σε σημείο ρεκόρ και πλέον όλοι αναζητούμε τρόπους να μειώσουμε το κόστος των μετακινήσεών μας. Και τι καλύτερο από ένα αυτοκίνητο που μπορεί να φουλάρει και με 1,000 ευρώ/λίτρο (1,058 ευρώ/λίτρο για την ακρίβεια, καθώς αυτή είναι η μέση τιμή του υγραερίου στην χώρα μας 16/2/2022). Και όταν μάλιστα αυτό το αυτοκίνητο είναι σύγχρονο, έχει crossover χαρακτηριστικά και έρχεται από το εργοστάσιο με υγραεριοκίνηση (αυτό σημαίνει κανονικό μπουτόν στο ταμπλό, ενδείξεις υπολογιστή ταξιδιού, υποδοχή πλήρωσης ρεζερβουάρ LPG στην τάπα, δίπλα σε αυτή την βενζίνης και φυσικά ανεπηρέαστη εργοστασιακή εγγύηση μηχανικών μερών 5 ετών) τότε έχουμε ένα άκρως ενδιαφέρον μοντέλο. Πάμε λοιπόν να γνωρίσουμε το νέο Dacia Sandero Stepway στην έκδοση διπλού καυσίμου LPG 1.0 TCe με τους 100 ίππους και το χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.

Φουλ επίθεση από την Dacia
Η ρουμάνικη μάρκα από την στιγμή που πέρασε στην προστασία της αγκαλιάς της Renault πραγματικά έχει αλλάξει την εικόνα της προς το καλύτερο. Η αρχή έγινε με το Duster το οποίο κέρδισε από την πρώτη στιγμή το ευρωπαϊκό αγοραστικό κοινό, ενώ και στην χώρα μας τα πήγε πολύ καλά εμπορικά, ενώ και το Sandero έχει μία καλή εμπορική σταδιοδρομία. Μάλιστα διατίθεται σε δύο εκδόσεις, τις Streetway και Stepway με την τελευταία να είναι και αυτή της δοκιμής μας. Στην συγκεκριμένη έκδοση λοιπόν, το Sandero είναι προικισμένο με κάποια crossover χαρακτηριστικά. Συνολικά αναβαθμισμένο αισθητικά, σε σχέση και με το μοντέλο που αντικαθιστά, είναι σύγχρονο και κερδίζει τον παρατηρητή με την… υπογραφή των LED φώτων εμπρός και πίσω. Φυσικά οι μπάρες οροφής προσθέτουν πόντους στον δυναμισμό του αυτοκινήτου, ενώ το άβαφο πλαστικό, χαμηλά και περιμετρικά του αμαξώματος και οι “ποδιές” εμπρός και πίσω το καθιστούν πιο… σκληροτράχηλο. Όσον αφορά στο μέγεθός του, το μήκος του είναι στα 4.099 χλστ., το πλάτος στα 1.848 χλστ. και το ύψος στα 1.587 χλστ. (με τις ράγες οροφής) την στιγμή που το μεταξόνιό του είναι στα 2.604 χλστ. Έχουμε λοιπόν να κάνουμε με ένα συνολικά μεγαλύτερο μοντέλο σε σχέση με αυτό που αντικαθιστά. Σημαντικό χαρακτηριστικό του όμως και αυτό που δικαιολογεί απολύτως τον χαρακτηρισμό crossover της έκδοσης Stepway είναι η απόσταση από το έδαφος που ανέρχεται στα 201 χλστ. Τιμή που κάνει ακόμη και σύγχρονα SUV να κοκκινίζουν από ντροπή!

Ευρύχωρο εσωτερικό για επιβάτες και αποσκευές
Στο εσωτερικό έχουν ακολουθηθεί πιο… ήπιοι τόνοι από την σχεδιαστική ομάδα της Dacia. Η αλήθεια είναι πως τα χειριστήρια του αιρκοντίσιον και κάποια κουμπιά δεν μοιάζουν σύγχρονα, είναι όμως εργονομικά και αυτό μετράει στο τέλος. Ο σχεδιασμός είναι ουδέτερος με όμορφες χρωματικές λεπτομέρειες και ύφασμα να διατρέχει το ταμπλό από σκληρά υλικά. Επένδυση από ύφασμα εντοπίζουμε και στα πάνελ των θυρών, τα οποία είναι και αυτά από σκληρά πλαστικά. Ωστόσο η συναρμολόγηση των υλικών μοιάζει ανθεκτική στον χρόνο και δεν ακούγονται τριγμοί. Όπως και σε κάθε νέο μοντέλο που σέβεται τον εαυτό του, έτσι και εδώ, συναντάμε οθόνη αφής (με διαγώνιο 8 ιντσών) στο ταμπλό. Από εκεί χειρίζεσαι το σύστημα πολυμέσων, το σύστημα πλοήγησης, εμώ μπορείς να συνδέσεις και το κινητό σου με Android Auto & Apple Car Play (το σύστημα πλοήγησης είναι προαιρετικό αλλά τι να το κάνεις, εφόσον μπορείς να συνδέσεις το smartphone…).


Στον τομέα των χώρων τώρα, το Dacia Sandero Stepway εντυπωσιάζει. Τέσσερις ενήλικες επιβάτες θα ταξιδέψουν χωρίς πρόβλημα, ενώ το πλάτος είναι αρκετό και για πέμπτο μεσαίου αναστήματος. Μάλιστα το τούνελ δαπέδου στο πίσω μέρος δεν εξέχει πολύ και έτσι δεν θα ενοχλήσει ιδιαίτερα τα πόδια του μεσαίου επιβάτη. Ο χώρος αποσκευών είναι στα 410 λίτρα και η χωρητικότητά του ή το σχήμα του δεν έχουν επηρεαστεί από το 40λιτρο ρεζερβουάρ LPG που όμως έχει πάρει την θέση της ρεζέρβας.

Το value for money στα καλύτερά του
Το Dacia Sandero Stepway θέλει και καταφέρνει να είναι ένα value for money αυτοκίνητο. Αν ήταν ποδοσφαιρική ομάδα θα ήταν από αυτές που δεν ντρέπονται να παίξουν… αμυντικά για να κερδίσουν το παιχνίδι με μια εξαιρετική αντεπίθεση. Αυτό κάνει και το συγκεκριμένο μοντέλο. Παίζει αμυντικά στους περισσότερους τομείς, αλλά όταν στην συζήτηση μπαίνει το κόστος κίνησης, τότε παίρνει την μπάλα, ανοίγεται υποδειγματικά και σκοράρει! Προσέξτε τι εννοώ. Ο 1000άρης κινητήρας διπλού καυσίμου των 100 ίππων στις 4.600-5.000 σ.α.λ. και των 170 Nm ροπής από τις 2.000 έως τις 3.5000 σ.α.λ. προσφέρει 0-100 χλμ./ώρα σε 11,9 δλ. και τελική ταχύτητά 177 χλμ./ώρα την στιγμή που καταναλώνει σε πραγματικές συνθήκες 8,3 λίτρα υγραερίου/100 χλμ. (7,7 ανακοινώνει η Dacia). Δηλαδή περίπου 8,5 ευρώ/100 χλμ. Και κάπου εδώ τελειώνει η κουβέντα… για το κοινό που αναζητά το απόλυτο value for money αυτοκίνητο. Αν βάλουμε βέβαια στην εξίσωση και την βενζίνη (ρεζερβουάρ 50 λίτρων) τότε το κόστος ανεβαίνει. Το αυτοκίνητο καίει στην πράξη περί τα 6,6 λίτρα/100 χλμ. (μέση τιμή καυσίμου 1,876 ευρώ/λίτρο). Για τις εκπομπές CO2 έχουμε 130 – 135 γρ./χλμ. (βενζίνη) και 114 – 119 γρ./χλμ. (LPG) και εδώ να θυμίσω πως ως εργοστασιακό LPG κυκλοφορεί ελεύθερα στον δακτύλιο. Και φυσικά να τονίσω πως με δύο ρεζερβουάρ καυσίμου (η επιλογή γίνεται μέσω εργοστασιακού διακόπτη στο ταμπλό αριστερά από το τιμόνι) 50 λίτρων βενζίνης και 40 λίτρων LPG και μέση κατανάλωση 6,6 και 8,3 λίτρα/100 χλμ. η αυτονομία ανέρχεται στα 1.241 χλμ. (757 με βενζίνη και 484 με υγραέριο).

Τίμιο και ασφαλές οδηγικά
Θεωρώ πως το Dacia Sandero Stepway είναι ένα τίμιο αυτοκίνητο οδηγικά και αυτό σημαίνει πως είναι ασφαλές και με καλή άνεση. Δεν περίμενα προφανώς να είναι κορυφαίο σε κάποιον τομέα οδηγικά, αλλά με εξέπληξε ευχάριστα με την ευκολία χειρισμών και ελιγμών που δίνει στον οδηγό. Η περιμετρική ορατότητα είναι καλή, το τιμόνι κόβει αρκετά αν και έχει αργεί επαναφορά και είναι ουδέτερο σε αίσθηση, ενώ τα φρένα με τα ταμπούρα πίσω, είναι δυνατά. Το κιβώτιο έχει στα συν του τις έξι σχέσεις αλλά στα πλην την αίσθηση του επιλογέα με το ξερό κούμπωμα. Η ανάρτηση είναι αρκετά καλή στην άσφαλτο αλλά εκτός δρόμου θα ήθελα καλύτερο φιλτράρισμα των ανωμαλιών, ενώ περνάνε και κάποιο κραδασμοί στο τιμόνι. Όμως για τέτοια απόσταση από το έδαφος τα καταφέρνει πολύ καλά στον περιορισμό των κλίσεων. Εκτός δρόμου πάντως δεν… μασάει και σίγουρα με ένα ανάλογο σετ ελαστικών θα φτάσει πολύ μακριά, αρκεί να μην ξεχνά ο οδηγός πως είναι δικίνητο και πως δεν έχει ρεζέρβα αλλά κιτ επισκευής (οπότε ένα σκίσιμο ελαστικού σε εκτός δρόμου διαδρομή θα έφερνε προβλήματα). Στον αυτοκινητόδρομο, είναι στιβαρό και εμπνέει ασφάλεια. Σίγουρα η ηχομόνωση θα μπορούσε να είναι καλύτερη.

Στο τέλος των δοκιμών μας, όπως πάντα, κάνουμε… ταμείο. Το Dacia Sandero Stepway λοιπόν στην έκδοση LPG Style, που είναι ακριβώς αυτή που βλέπετε και στις εικόνες μας κοστίζει 16.950 ευρώ. Ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει εκτός από τις καθιερωμένες ηλεκτρικές ανέσεις και τα υποχρεωτικά συστήματα ασφάλειας, Hill Start Assist, ενεργό σύστημα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης, πίσω αισθητήρες στάθμευσης, υπολογιστή ταξιδιού, διακόπτη ECO για χαμηλότερη κατανάλωση, cruise control με περιοριστή ταχύτητας, αιρκοντίσιον, σύστημα πολυμέσων, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέφτες, εμπρός προβολείς Full LED με σχήμα Y, όπως αυτό στις εικόνες μας αυτόματα φώτα, αυτόματους υαλοκαθαριστήρες, προβολείς ομίχλης, τροχούς 16 ιντσών και κιτ επισκευής ελαστικού (λόγω ρεζερβουάρ καυσίμου LPG). Το μεταλλικό χρώμα κοστίζει 420 ευρώ. Να πω σε αυτό το σημείο πως υπάρχει και η πιο οικονομική έκδοση Life η οποία κοστίζει 15.850 ευρώ, ενώ και στις δύο περιπτώσεις υπάρχουν αρκετά στοιχεία προαιρετικού εξοπλισμού. Τέλος, το αυτοκίνητο όπως προανέφερα συνοδεύεται από 5ετή εργοστασιακή εγγύηση μηχανικών μερών αλλά και 3ετή οδική βοήθεια.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]