Η 11η γενιά του Civic, που θα είναι διαθέσιμη στην Ευρώπη αργότερα μέσα στη χρονιά, έρχεται για να ολοκληρώσει το πλάνο της Honda στον εξηλεκτρισμό ολόκληρης της mainstream ευρωπαϊκής γκάμας των αυτοκινήτων της έως και τα τέλη της τρέχουσας χρονιάς.
Διαβάστε επίσης – Honda Civic: Αυτή είναι η μία και μοναδική του έκδοση για την Ευρώπη (+video)
Η ιαπωνική εταιρεία δεν θα σταματήσει φυσικά εκεί αφού επιβεβαίωσε την επέκταση της σειράς εξηλεκτρισμένων μοντέλων της το 2023 ώστε να δημιουργήσει την πιο διευρυμένη ευρωπαϊκή της γκάμα, με μοντέλα που έρχονται να τοποθετηθούν σε ιδιαίτερα δημοφιλείς κατηγορίες.
Ανάμεσα στις νέες ηλεκτρικές προσθήκες στη γκάμα της Honda θα είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό SUV που θα ανήκει στην κατηγορία των μικρών, το οποίο παρουσιάστηκε αρχικά με τη μορφή του πρωτότυπο e:Ny1. Το B-SUV θα συνοδεύσει ένα επίσης SUV, το οποίο θα ανήκει στη μικρομεσαία κατηγορία, αλλά και το νέο CR-V, που θα διατίθεται ως full hybrid και ως plug-in hybrid για πρώτη φορά στην Ευρώπη.
Σύμφωνα με τους Ιάπωνες, το ηλεκτρικό (EV) e:Ny1 που αναμένεται στην αγορά το 2023, θα βρίσκεται στο επίκεντρο της μελλοντικής γκάμας προϊόντων της Honda.
Διαβάστε επίσης – Honda: Το θρυλικό Dax επέστρεψε (+video)
“Η επίτευξη του στόχου μας για τον εξηλεκτρισμό σηματοδοτεί μία σημαντική στιγμή για τη Honda στην Ευρώπη” δήλωσε ο Tom Gardner, Ανώτερος Αντιπρόεδρος της Honda Motor Europe. “Ωστόσο, δεν επαναπαυόμαστε στις δάφνες μας. Έχουμε ήδη προχωρήσει αρκετά τα σχέδιά μας να επεκτείνουμε περαιτέρω τις λύσεις ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία και υβριδικών μοντέλων για τους πελάτες μας και να αυξήσουμε την προσφορά μας στις ταχέως αναπτυσσόμενες κατηγορίες B- και C-SUV. Τα νέα μοντέλα που θα παρουσιάσουμε το 2023 καθορίζουν την πορεία για την επόμενη γενιά εξηλεκτρισμένων αυτοκινήτων Honda, διατηρώντας τη συναρπαστική δυναμική συμπεριφορά, την άνεση και την εξαιρετική χρηστικότητα που προσδοκούν οι πελάτες μας.”
Πέραν της ενίσχυσης της εξηλεκτρισμένης γκάμας της στην Ευρώπη το 2023, η Honda παραμένει προσηλωμένη στις δραστηριότητές της στον τομέα Διαχείρισης Ενέργειας. Φιλοδοξία της ιαπωνικής εταιρείας είναι η δημιουργία μιας βιώσιμης κοινωνίας με μηδενικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις μέσω της σύνδεσης προϊόντων ηλεκτροκινητικότητας και υπηρεσιών ενέργειας. Αυτό θα βοηθήσει να αυξηθεί η χρήση οικιακών φορτιστών ενέργειας για τα EV, αστικών λύσεων φόρτισης και εμπορικών υπηρεσιών ενέργειας.
Για το επόμενο στάδιο του ταξιδιού εξηλεκτρισμού της, η Honda χρησιμοποιεί μία πολύπλευρη στρατηγική με σκοπό την υλοποίηση της δέσμευσής της για ανθρακική ουδετερότητα σε όλα τα προϊόντα και τις εταιρικές δραστηριότητες της Honda μέχρι το 2050. Η εταιρεία θα επενδύσει σε μεγάλο βαθμό σε μία σειρά τεχνολογικών μηδενικών εκπομπών ρύπων, μεταξύ των οποίων μπαταρίες στερεάς κατάστασης, συστήματα μπαταριών με δυνατότητα ανταλλαγής, καύσιμα ουδέτερου άνθρακα και κυψέλες υδρογόνου.
Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής, όλες οι σημαντικές αγορές, μεταξύ των οποίων και οι ευρωπαϊκές, θα αυξήσουν την αναλογία πωλήσεων EV και οχημάτων κυψελών καυσίμου (FCV) στο 40% μέχρι το 2030, και στο 80% μέχρι το 2035. Η εταιρεία σκοπεύει επίσης να σταματήσει την πώληση αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης σε όλο τον κόσμο μέχρι το 2040.