Χρειάστηκε να περάσουν περίπου εξήντα χρόνια για να δούμε ξανά μία 2λιτρη έκδοση στην γκάμα της SL. Κάτι τέτοιο γίνεται σήμερα εφικτό με την βοήθεια της Formula 1, αφού ο κινητήρας φέρνει turbo που έρχεται απευθείας από τον “βασιλιά” του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Πάμε να γνωρίσουμε τη νέα Mercedes-AMG SL 43, το μοντέλο που “γεφυρώνει” το χάσμα ανάμεσα στις απλές εκδόσεις και τις κορυφαίες SL 53 +MATIC και SL 63 4MATIC+.
Mercedes-AMG GT Track Series: Ένα “αστέρι” αποκλειστικά για την πίστα
Εξωτερικά, η νέα Mercedes-AMG SL 43 δεν διαφοροποιείται σημαντικά από τις κορυφαίες εκδόσεις. Στο εμπρός τμήμα βρίσκουμε τις 14 κάθετες γρίλιες (θυμίζουν το θρυλικό αγωνιστικό σπορ αυτοκίνητο 300 SL του 1952) και τα δύο έντονα νεύρα στο καπό, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχουν δύο διπλές απολήξεις της εξάτμισης, LED φωτιστικά σώματα μία ενεργή αεροτομή. Αξιοσημείωτες είναι οι ζάντες μεγέθους 20 ή 21 ιντσών στο πλάι, αλλά και τα “κρυφά” χερούλια. Όσο για το άνοιγμα και το κλείσιμο της υφασμάτινης οροφής, αυτό διαρκεί περίπου 15 δλ. και είναι δυνατό μέχρι την ταχύτητα των 60 χλμ./ώρα.
Το εσωτερικό της νέας Mercedes-AMG SL 43 φέρνει την παράδοση του πρώτου 300 SL Roadster στη σύγχρονη εποχή. Η εντελώς νέα φιλοσοφία εσωτερικού με 2+2 θέσεις προσφέρει περισσότερο χώρο και πρακτικότητα σε σχέση με πριν, ενώ δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στην παρουσία της τελευταίας γενιάς MBUX (Mercedes-Benz User Experience). Πίσω από το τιμόνι υπάρχει μία οθόνη 12,3 ιντσών σε ρόλο πίνακα οργάνων, ενώ στην κεντρική κονσόλα συναντάμε την κάθετα τοποθετημένη οθόνη 11,9 ιντσών, με δυνατότητα ηλεκτρική ρύθμισης της κλίσης της από τις 12 έως τις 32 μοίρες προκειμένου να είναι καλή η ορατότητα ακόμα και όταν το αυτοκίνητο είναι ανοιχτό με ηλιοφάνεια.
Κάτω από το καπό της Mercedes-AMG SL 43 βρίσκεται ένα τετρακύλινδρο μοτέρ με χωρητικότητας 1.991 κ.εκ. Αποδίδει 381 ίππους στις 6.750 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή των 480 έρχεται στο εύρος των 3.250 – 5.000 σ.α.λ. “Σύμμαχος” του κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι ένα 48V σύστημα, το οποίο φέρει ηλεκτροκινητήρα που τροφοδοτεί το turbo σε χαμηλές στροφές λειτουργίας. Πρόκειται για τεχνολογία που έρχεται κατευθείαν από την Formula 1 και επιτυγχάνει εξάλειψη του turbo lag (υστέρηση) σε χαμηλές στροφές λειτουργίας. Η κίνηση περνά στον πίσω άξονα μέσω του αυτόματου AMG SPEEDSHIFT MCT 9G, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 2,9 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 275 χλμ./ώρα.