Το θρυλικό Monkey της Honda ανανεώθηκε για το 2022, με ένα νέο, αερόψυκτο κινητήρα που συνοδεύεται από κιβώτιο 5 σχέσεων. Παράλληλα ο “μπόμπος”, όπως είναι το παρατσούκλι του στη χώρα μας, απέκτησε και νέα αμορτισέρ, τα οποία σύμφωνα με τους Ιάπωνες βελτιώνουν τα επίπεδα άνεσης, ενώ μια σωληνωτή ατσάλινη σχάρα εντάσσεται στον στάνταρ εξοπλισμό της λιλιπούτειας μοτοσυκλέτας.
Διαβάστε επίσης: Ταξίδι στα ’90s με Honda CBR900RR Fireblade σαν καινούρια
Ο νέος αερόψυκτος κινητήρας με τις δύο βαλβίδες και τον έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής αποδίδει 9,4 ίππους και 11 Nm ροπής στις 6.750 και 5.500 σ.α.λ. αντίστοιχα. Πολλές ήταν οι αλλαγές και στα περιφερειακά του μοτέρ με το κουτί του φίλτρου αέρα να έχει επανασχεδιαστεί για βελτίωση της ροής του φρέσκου αέρα, ενώ νέος είναι και ο καταλύτης, που είναι μικρότερος από τον προηγούμενο αλλά πιο αποδοτικός σε σχέση με αυτόν.
Το νέο κιβώτιο 5-σχέσεων, που αντικαθιστά το παλιότερο 4-σχέσεων, διευρύνει την κλιμάκωση με στόχο τις επιδόσεις και την άνεση στις μεγαλύτερες διαδρομές. Από την έξτρα σχέση κερδισμένη αναμένεται να βγει η οικονομία με την Honda να ανακοινώνει τελική 91 χλμ./ώρα. Επίσημα η ιαπωνική εταιρία κάνει λόγο για μόλις 1,5 λίτρα/100 χλμ., μια μέτρηση που έγινε κατά το πρότυπο WMTC.
Στον τομέα των αναρτήσεων το ανεστραμμένο (USD) πιρούνι με διαδρομή 100 χλστ. παραμένει και φέρει φινίρισμα Alumite. Τα δύο αμορτισέρ διαθέτουν ελατήρια δύο σταδίων και νέα στοπ για βελτιωμένη ποιότητα κύλισης σε δρόμους με ανωμαλίες και μειωμένη πιθανότητα τερματισμού. Έχουν διαδρομή 102 χλστ. και η μέγιστη απόσταση από το έδαφος του Monkey είναι 175 χλστ.
Με βάρος μόλις 104 κιλά και μεταξόνιο που δεν υπερβαίνει τα 1.145 χλστ. το Monkey 125 είναι ένας πραγματικός φονέας της κίνησης με τη ρετρό αισθητική του να το κάνει να ξεχωρίζει και να απευθύνεται σε όλους, μικρούς και μεγάλους. Η τιμή του νέου Honda Monkey 125 ξεκινά στην Ελλάδα από τα 4.250 ευρώ.