F1 – GP Silverstone 2022: Ένας από τους καλύτερους αγώνες των τελευταίων ετών

Tο χθεσινό βρετανικό GP του Silverstone, μας χάρισε απλόχερα πλούσιο θέαμα και επικές μάχες που έκοβαν την ανάσα, στον καλύτερο αγώνα των τελευταίων ετών!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Όσοι δεν είδατε χθες το GP του Silverstone απλώς χάσατε έναν από τους καλύτερους αγώνες των τελευταίων ετών στη F1. Ταυτόχρονες σκληρές μάχες τριών και πλέον μονοθεσίων που πραγματικά έκοβαν την ανάσα και ένα πλούσιο αγωνιστικό θέαμα που σε καθήλωνε μέχρι και το πέσιμο της καρό σημαίας ή ίσως και λίγο μετά από αυτό…

Πραγματικά, το περασμένο τριήμερο είχε τα πάντα και όσο θέαμα μας στέρησαν οι βροχερές δοκιμές, τόσο μας επιφύλασσε ο στεγνός τελικά αγώνας, ο οποίος εκκίνησε…δύο φορές. Όλα άρχισαν όταν τα μονοθέσια πήραν τις θέσεις τους στη σχάρα της εκκίνησης. Πρωτοπόρος ο Carlos Sainz που κατόρθωσε να πάρει την πρώτη pole position της καριέρας του στη F1 και αυτό ήταν μόνο η αρχή.

Πίσω του οι Max Verstappen και ο Charles Leclerc. Από την τέταρτη θέση εκκινούσε ο Sergio Perez και από την πέμπτη ο Hamilton. Έκτη και έβδομη θέση για την εκκίνηση των Norris και Alonso. Οι Russell, Zhou και Latifi συμπλήρωναν τη δεκάδα, με τον τελευταίο να εκκινεί για πρώτη φορά στην καριέρα του 10ος, ύστερα από δική του επίδοση στα δοκιμαστικά.


Ο αγώνας ξεκίνησε και ο Verstappen εκκινούσε με τη μαλακή γόμα, γεγονός που του χάρισε προβάδισμα και προσπέρασε στην πρώτη κιόλας στροφή τον Sainz. Ξαφνικά είδαμε κόκκινες σημαίες και ο αγώνας διεκόπη. Στο βάθος φάνηκαν πολλές επαφές μονοθεσίων στις πίσω θέσεις και η Alfa Romeo του Zhou να ταξιδεύει ανάποδα εκτός πίστας, να σέρνεται σε όλη την αμμοπαγίδα, να πηδάει πάνω από τα λάστιχα και να σταματά στα συρματοπλέγματα των κερκίδων. Ένα πραγματικά σοκαριστικό ατύχημα που έκοψε την ανάσα σε όλους τους θεατές. Για αρκετή ώρα δεν είχαμε καμία ενημέρωση και κανένα replay. Τα μονοθέσια επέστρεψαν στα paddocks και όλοι αγωνιούσαν για την τύχη του Κινέζου πιλότου της Alfa Romeo. Πολύ αργότερα ήρθαν τα πρώτα νέα και ευτυχώς ήταν ευχάριστα. Ο Zhou ήταν σώος και αβλαβής και το ιατρικό team θα τον επέβαλε σε προληπτικές εξετάσεις. Τελικά, στο τέλος του αγώνα των είδαμε να συνομιλεί για όσα έγιναν με τον Stefano Domenicali.

Ας ξεκινήσουμε με τα βασικά. Αν δεν υπήρχε το halo τώρα δε θα υπήρχε ο Zhou. Αυτά για όσους τους ενοχλεί εμφανισιακά το halo ή γενικότερα αγνοούν τα μέσα ασφαλείας σε αυτοκίνητο και μοτοσικλέτα. Όσον αφορά στον απολογισμό του αγωνιστικού συμβάντος, είχαμε τρεις εγκαταλείψεις των Zhou, Russell και Albon, ενώ οι Ocon και Tsunoda οδηγήθηκαν στα pits για αλλαγή των κλαταρισμένων ελαστικών τους. Η πρώτη εκκίνηση, ως μη γενόμενη επί της ουσίας, έδωσε τη θέση της σε μία δεύτερη, ξανά από στάση και με τις ίδιες ακριβώς θέσεις που είχαν οι πιλότοι από τις κατατακτήριες δοκιμές. Αυτή τη φορά ο Sainz κράτησε την πρώτη θέση, με τον Verstappen πίσω του. Οι Leclerc και Perez είχαν επαφή που ανάγκασε το Μεξικανό να οδηγηθεί στα pits και να βγει τελευταίος στην πίστα, έχοντας μπροστά του 16 μονοθέσια για να προσπεράσει.

Φτάνουμε στο 10ο γύρο, όταν ένα οδηγικό λάθος του Sainz, που γλίστρησε στη στροφή, έδωσε τη δυνατότητα στον Verstappen να τον προσπεράσει και να του κλέψει την πρωτιά. Την ίδια ώρα μια εμφύλια μάχη οδήγησε τις δύο Alpha Tauri να διαγράψουν μια απολύτως συγχρονισμένη πιρουέτα προς τις αμμοπαγίδες. Και ενώ οι δύο Ferrari μάχονταν στη δική τους ενδοοικογενειακή κόντρα για τη δεύτερη θέση, στάθηκαν τυχέρες και προσπέρασαν αμφότερες τον πρωτοπόρο Max Verstappen, ο οποίος φαίνεται να πάτησε θραύσματα carbon από τις προηγούμενες επαφές των μονοθεσίων. Κατευθύνθηκε στα pits για να αλλάξει λάστιχα, ωστόσο απ’ ότι φάνηκε το πρόβλημα ήταν στο πάτωμα του μονοθεσίου, γεγονός που τον ανάγκασε να συμβιβαστεί σε μία συντηρητική πορεία μέχρι το τέλος του αγώνα ώστε να μειώσει όσο το δυνατόν τις απώλειες, πράγμα που έκανε, καταλήγοντας έβδομος.

Οι γύροι περνούσαν με τις δύο Ferrari να είναι στο 1-2 και να μάχονται μεταξύ τους, με τα παράπονα από το Leclerc στην ομάδα να δίνουν και να παίρνουν. Την ίδια ώρα ο Hamilton οδηγούσε στην τρίτη θέση κάνοντας ταχύτερους γύρους. Στον 21ο γύρο εγκατέλειψε και η δεύτερη Alfa Romeo του Bottas. Ο Sainz πίεσε αρκετά και δημιούργησε μια καλή διαφορά για να μπορέσει να μπει στα pits και να βγει τρίτος πίσω απ’ τους Leclerc και Hamilton. Την ίδια πρακτική ακολούθησε και ο Leclerc, που στον 26ο γύρο μπήκε για αλλαγή ελαστικών και βγήκε πίσω απ’ τον Sainz στην τρίτη θέση, με τον Hamilton να οδηγεί πλέον την πίστα και τις κερκίδες να χειροκροτούν δυνατά για τον συμπατριώτη τους και επτάκις παγκόσμιο πρωταθλητή F1.

Στον 31ο γύρο η Ferrari έδωσε εντολή στον Sainz να αφήσει τον ομόσταυλό του να περάσει δεύτερος και να κυνηγήσει την πρώτη θέση και τον Hamilton που ούτως ή άλλως χρωστούσε pitstop, το οποίο και ξεχρέωσε στον 33ο γύρο βγαίνοντας τρίτος, πίσω απ’ τα δύο Ferrari. Λίγους γύρους αργότερα η εγκατάλειψη του Ocon λόγω μηχανικής βλάβης θα οδηγούσε σε καθεστώς safety car και τα πάντα θα άρχιζαν απ’ την αρχή. Τα μονοθέσια έσπευσαν να εκμεταλλευτούν το “δωρεάν” pitstop, με εκκωφαντική εξαίρεση αυτή του Leclerc, καθώς η Ferrari τον άφησε με τη σκληρή πατημένη γόμα και δεν τον έβαλε να αλλάξει σε μαλακή ώστε να διεκδικήσει τα μέγιστα στη ρολαριστή επανεκκίνηση του αγώνα. Η απόφαση αυτή κόστισε υπερβολικά στο Μονεγάσκο και στη Ferrari και θα συζητιέται για πολύ καιρό, χωρίς ακόμα να μπορεί κανείς να καταλάβει το λόγο για τον οποίο οι κόκκινοι έπραξαν κατ’ αυτό τον τρόπο. Πραγματικά τη στιγμή εκείνη η Ferrari καταδίκασε σε ήττα τον Leclerc, ο οποίος κατάφερε παρά το πρόβλημα που αντιμετώπιζε σε όλο τον αγώνα με την αεροτομή να είναι ανταγωνιστικός και ικανός ακόμα και να κερδίσει τον αγώνα. Η Ferrari όμως για μία ακόμη φορά άφησε έκπληκτους εχθρούς και φίλους ανά τον κόσμο με την παντελώς αψυχολόγητη στρατηγική της.

Με 10 μόλις γύρους να απομένουν, το Safety Car επέστρεψε στα pits και ο αγώνας επανεκκίνησε με τον Perez να επιτίθεται άμεσα στον Hamilton και να τον προσπερνά. Ταυτόχρονα οι δύο Ferrari μάχονταν σκληρά μεταξύ τους για την κορυφή, με τον Sainz να είναι ο πρώτος που θα εκμεταλλεευτεί την κακή απόδοση του Leclerc και να του παίρνει την πρώτη θέση. Δυστυχώς για τους tifosi τα άσχημα νέα για το Μονεγάσκο δε σταμάτησαν εκεί καθώς η μεταχειρισμένη σκληρή γόμα θα τον πρόδιδε ξανά. Τώρα ο Perez είχε κολλήσει πίσω του και ελλείψει DRS δε δυσκολεύτηκε να τον προσπεράσει και να τον αφήσει τρίτο. Από τη μάχη των δύο επωφελείται πάντα ο τρίτος και έτσι ο Hamilton επιτιθέμενος σε Perez και Leclerc καταφέρνει να ανέβει στην τρίτη θέση, αφήνοντας την τέταρτη για τον Leclerc, ο οποίος πλήρωσε πολύ ακριβά το τεράστιο λάθος της ομάδας του. Την ίδια ώρα εμείς παρακολουθούσαμε απίστευτο αγωνιστικό θέαμα γεμάτο αλλεπάλληλες και ταυτόχρονες μάχες μεταξύ των Perez, Hamilton, Leclerc, Alonso και Norris σε έναν αγώνα “όλοι εναντίον όλων”.

Το πέσιμο της καρό σημαίας ήταν πλέον θέμα μερικών δευτερολέπτων και ο Sainz είχε ανοίξει ήδη τη διαφορά του από τους άλλους, αποφασισμένος και έτοιμος να κατακτήσει την πρώτη του νίκη στη F1, χωρίς κανείς να μπορεί πλέον να τον σταματήσει. Την ίδια ώρα ο Mick Schumacher είχε κλειδώσει την 8η θέση και έτσι θα έπαιρνε τους πρώτους του βαθμούς στη διοργάνωση. Η καρό σημαία έπεσε με τον Ισπανό πιλότο της Ferrari να την αντικρίζει πρώτος και να πανηγυρίζει την παρθενική του νίκη. Πίσω του οι Perez, Hamilton, Leclerc και Alonso που μέχρι και την τελευταία στροφή, δέκατα του δευτερολέπτου πριν τερματίσουν, μάχονταν ακόμα για τις θέσεις τους. Την ίδια στιγμή, ελάχιστα μέτρα πριν τον τερματισμό, μονομαχούσαν σκληρά στα όρια της πίστας οι Max Verstappen και Mick Schumacher για την 7η θέση, με κίνδυνο μια επαφή να χαλάσει τον τόσο αγώνα και των δύο.

Τελικά η πρώτη δεκάδα συμπληρώθηκε με τους Norris, Verstappen, Schumacher, Vettel και Magnussen. Στις μη βαθμολογήσιμες θέσεις 11 ως 14 τερμάτισαν οι Stroll, Latifi, Ricciardo και Tsunoda, ενώ οι Ocon, Gasly, Bottas, Russell, Zhou και Albon δεν κατάφεραν να τερματίσουν. Μετά το τέλος του αγώνα ο Leclerc έσπευσε να συγχαρεί τον ομόσταυλό του και κατόπιν έφυγε προς τα pits, με τον Mattia Binotto να τρέχει να τον ηρεμήσει. Την ίδια ώρα ο Carlos Sainz έπλεε σε πελάγη ευτυχίας, μην μπορώντας ακόμη να συνειδητοποιήσει πως τα κατάφερε. Πριν καλά-καλά η πίστα του Silverstone κρυώσει, είχε ήδη πάρει φωτιά το Twitter, με τους tifosi να κατηγορούν τη Ferrari για τις επιλογές της και τη στρατηγική της, που για μία ακόμη φορά κατέστρεψε τον αγώνα του Charles Leclerc, του μόνου προς στιγμήν διεκδικητή του τίτλου για τους κόκκινους. Όσο για εμάς ανανεώνουμε το ραντεβού μας για την ερχόμενη εβδομάδα, που θα ταξιδέψουμε στην Αυστρία, πατρίδα της Red Bull για τον 11ο αγώνα της χρονιάς, σε έναν μήνα γεμάτο αγωνιστική δράση, καθώς έχει προγραμματισμένα 4 GP πριν το καλοκαιρινό διάλειμμα. Μείνετε συντονισμένοι…

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.