Η Ferrari SF90 Stradale είναι το μοντέλο που συνδέει το ένδοξο παρελθόν της ιταλικής εταιρείας με το μέλλον της και ως ένα από τα σημαντικότερα supercars των τελευταίων ετών από το Maranello ήταν θέμα χρόνου να αναβαθμιστεί από έναν βελτιωτή.
Διαβάστε επίσης: Στο σφυρί μια Ferrari Testarossa που παραμένει ακίνητη από το 2003
Το έργο αυτό το ανέλαβε ο σπεσιαλίστας τους είδους Novitec με τον γερμανικό οίκο βελτιώσεων να εστιάζει τόσο στις αισθητικής φύσεως αλλαγές όσο και στη βελτίωση των ήδη εξαιρετικών επιδόσεων που την χαρακτηρίζουν.
Έτσι, το υβριδικό σύνολο με τον υπετροφοδοτούμενο V8 κινητήρα εσωτερικής καύσης των τεσσάρων λίτρων και τα τρία συνολικά ηλεκτρικά μοτέρ, ανεβάζει τη συνολική του απόδοση από τους 1.000 ίππους της “στάνταρ” έκδοσης στους 1.109. Η σημαντική αύξηση που φτάνει στους 109 ίππους προέρχεται από σχετικά απλές “παρεμβάσεις” της Novitec, η οποία ασχολήθηκε μόνο με το θερμικό μοτέρ αλλάζοντας το σύστημα εξαγωγής αλλά και τη χαρτογράφηση του.
Πλέον η SF90 Stradale χρειάζεται, σύμφωνα με τους ανθρώπους της Novitec, μόλις 2,4 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από στάση στα 100 χιλιόμετρα ανά ώρα και βελτιώνει τον εργοστασιακό χρόνο κατά ένα δέκατο του δευτερολέπτου. Σημαντικότερα είναι τα κέρδη σε επιτάχυνση για τα 0-200 χλμ. ώρα, τα οποία έρχονται πλέον σε μόλις 6,4 δευτερόλεπτα με το κέρδος έναντι της “στάνταρ” SF90 να ανεβαίνει στα τρία δέκατα. Παράλληλα αυξημένη παρουσιάζεται και η τελική ταχύτητα που ξεπερνά πλέον τα 340 χλμ./ώρα που μπορεί να πετύχει το άνευ βελτιώσεων ιταλική supercar.
Διαβάστε επίσης: Κάπως έτσι θα ήταν μια σύγχρονη αγωνιστική Ferrari F40
Οι βελτιώσεις στα μηχανικά μέρη της πανίσχυρης Ιταλίδας συνοδεύονται και από αισθητικής και αεροδυναμικής φύσεως αλλαγές με τη Novitec να έχει ετοιμάσει ένα πλήρες “σετ” απο ανθρακονήματα (μαρσπιέ, αεροτομές, καλύμματα καθρεπτών κ.α.) που δίνουν μία ακόμη πιο χαρακτηριστική όψη στην coupe ναυαρχίδα της Ferrari. Οι αλλαγές ολοκληρώνονται από τους σφυρήλατους τροχούς της Vossen με διάμετρο που φτάνει στις 21 ίντσες.
Οι ενδιαφερόμενοι έχουν στη διάθεσή τους επιπλέον σπορ ελατήρια για τις αναρτήσεις που χαμηλώνουν το ύψος κατά 30 και 25 χιλιοστά αντίστοιχα στον εμπρός και τον πίσω άξονα αλλά και επιλογές διακόσμησης για την καμπίνα της SF90.