Peugeot: Η ιστορία των προεδρικών αυτοκινήτων της

Για περισσότερα από 50 χρόνια η Peugeot ήταν ένας από τους κατασκευαστές που προμήθευαν το Μέγαρο των Ηλυσίων με ειδικά διασκευασμένα προεδρικά αυτοκίνητα.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Peugeot προεδρικές λιμουζίνες ιστορία 2022

Ας ξεκινήσουμε με την πιο πρόσφατη ιστορία, όπου βλέπουμε τον νεοεκλεγέντα πρόεδρο Emmanuel Macron να φτάνει στην τελετή ορκωμοσίας του, στις 14 Ιουλίου του 2017, με ένα Peugeot 5008. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο χρησιμοποιείται από τον Πρόεδρο τα πρώτα πέντε χρόνια της θητείας του, γεγονός που πιθανότατα το κάνει το αυτοκίνητο με τις περισσότερες κινηματογραφικές λήψεις και φωτογραφίες της τελευταίας πενταετίας. Αυτό όμως δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι και το πιο γνωστό.

Διαβάστε επίσης: Αποκάλυψη για το Peugeot 408 με δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις

Για προφανείς λόγους ασφαλείας, η Προεδρία της Δημοκρατίας έχει επιβάλει μυστικότητα στις ιδιαιτερότητες αυτού του αυτοκινήτου. Αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι αυτό το Peugeot 5008 κατασκευάστηκε, όπως και τα υπόλοιπα, από το εργοστάσιο της Rennes και στη συνέχεια ανατέθηκε στη Centigon, μια εξειδικευμένη Γαλλική εταιρεία, να αναλάβει τη θωράκισή του. Για τα υπόλοιπα, οι μόνες πληροφορίες που παρέχονται αφορούν τη διάταξη των πίσω καθισμάτων (2 θέσεις αντί για 3, με συγκεκριμένη κεντρική κονσόλα), την τοποθέτηση φάρων στη μπροστινή μάσκα, και το αυτοκόλλητο με το έμβλημα της Προεδρίας της Δημοκρατίας στο αμάξωμα. Όλα τα υπόλοιπα στοιχεία είναι απόρρητα.


Το ξεκίνημα: το Peugeot Type 156 του Alexandre Millerand
Η “προϊστορία» της Peugeot και της Γαλλικής Δημοκρατίας ξεκίνησε τη δεκαετία του 1920. Ο Alexandre Millerand εκλέχθηκε Πρόεδρος της Δημοκρατίας – ο τρίτος – στις 23 Σεπτεμβρίου 1920, και από το 1921 μετακινείτο με ένα Peugeot Type 156. Το Type 156 ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε στη Sochaux και αποτελούσε το κορυφαίο μοντέλο της γκάμας για τη μάρκα εκείνη την εποχή. Διέθετε έναν εντυπωσιακό εν σειρά 6κύλινδρο κινητήρα 5.954 κ.εκ. και ισχύ που έφτανε τους 25 ίππους.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Peugeot 308 1.2 PureTech 130 PS (+Video)

Το Peugeot 604 του Valéry Giscard d’Estaing
Περισσότερο από μισό αιώνα αργότερα, Πρόεδρος των Γάλλων εξελέγη ένας λάτρης της οδήγησης, του αυτοκινήτου, και της Peugeot. Ήταν ο Valéry Giscard d’Estaing που έφερε την Peugeot στο Μέγαρο των Ηλυσίων το 1975, τη χρονιά που λανσαρίστηκε η καινούργια ναυαρχίδα της μάρκας, το Peugeot 604. Μια άλλη καινοτομία που ζήτησε ένας αναμφίβολα σύγχρονος αρχηγός κράτους: τα αυτοκίνητα του Προέδρου δεν θα ήταν πλέον βαμμένα μαύρα, αλλά “ανοιχτό πράσινο λαδί”.

Κατά τη διάρκεια της επταετούς θητείας του d’Estaing, από το Μέγαρο των Ηλυσίων παραγγέλθηκαν τέσσερα Peugeot 604.Τρία από αυτά ήταν μοντέλα παραγωγής, στην κορυφαία έκδοση SL και έφεραν κινητήρα V6 των 2,6 λίτρων, με ισχύ 136 ίππων, τα οποία μερικές φορές απολάμβανε να οδηγεί και ο ίδιος ο Πρόεδρος.

Εκτός από αυτά, υπήρχε και μία προεδρική λιμουζίνα Peugeot 604 που προοριζόταν για τελετουργικές εκδηλώσεις. Κατασκευασμένη σε συνεργασία με την εταιρεία κατασκευής αμαξωμάτων Heuliez, διάθετε επιμηκυμένο κατά 62 εκατοστά μεταξόνιο, προσφέροντας την απαραίτητη άνεση στα πολυτελή πίσω καθίσματα, και οροφή καλυμμένη με μαύρη απομίμηση δέρματος.

Από την άλλη, η Προεδρία απέρριψε το project “landaulet” του Peugeot 604 (ανοιγόμενη οροφή πάνω από τα πίσω καθίσματα), σύμφωνα με την πρόταση του οίκου αμαξωμάτων Chapron. Το μοναδικό αντίτυπο που κατασκευάστηκε το 1979, παραδόθηκε τελικά στον Πρόεδρο του Νίγηρα.

Η θωρακισμένη λιμουζίνα Peugeot 605 για τον Francois Mitterrand
Το 1991, το Μέγαρο των Ηλυσίων απέκτησε ένα Peugeot 605 σε επιμηκυμένη έκδοση, που είχε θωρακισθεί από τη Γαλλική εταιρεία Labbé (η οποία αργότερα μετονομάστηκε σε Centigon, και είναι η ίδια εταιρεία που ανέλαβε και τη μετασκευή του προεδρικού Peugeot 5008). Αυτό το μοντέλο ήταν εξοπλισμένο με κινητήρα V6 170 ίππων και διάθετε θωράκιση από χάλυβα υψηλής αντοχής και αλεξίσφαιρα τζάμια με συνθετική επίστρωση polycarbonate. Ζύγιζε 2.500 κιλά, 1.000 κιλά περισσότερα από το 605 V6 παραγωγής. Αυτή η λιμουζίνα χρησιμοποιήθηκε κυρίως από αρχηγούς κρατών που φιλοξενούνται στη Γαλλία, όπως ο Μιχαήλ Γκορμπατσόφ, ο Χόσνι Μουμπάρακ και ο Πάπας Ιωάννης Παύλος Β’.

Τα μοντέλα Peugeot του προέδρου Chirac
Κατά τη διάρκεια της δωδεκάχρονης θητείας του στο Μέγαρο των Ηλυσίων, ο Jacques Chirac χρησιμοποιούσε τακτικά τα Peugeot 607 που εντάχθηκαν στον στόλο αυτοκινήτων της Προεδρίας της Δημοκρατίας. Αλλά το Peugeot που αναμφίβολα έκανε τη μεγαλύτερη εντύπωση στους Γάλλους εκείνη την εποχή, ήταν το κόκκινο Peugeot 205 SR, του 1984, που οδηγούσε η ίδια η σύζυγος του Προέδρου, στους δρόμους της Corrèze.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.