Περάσαμε από το “λευκό τούνελ” στην Κακιά Σκάλα. Οι εντυπώσεις μας!

Το τούνελ στην Κακιά Σκάλα "ντύθηκε" στα λευκά! Περάσαμε για πρώτη φορά επιστρέφοντας στην Αθήνα και απαντάμε στο αν αξίζει να γίνει το ίδιο σε όλη τη χώρα...
Κακιά Σκάλα

Εδώ και μερικές ημέρες οι οδηγοί που περνούν από το τούνελ στην Κακιά Σκάλα, στο ρεύμα Κορίνθου – Αθηνών, βιώνουν μία διαφορετική εμπειρία. Όπως πιθανόν γνωρίζετε ήδη, η άσφαλτος στο εσωτερικό του τούνελ “Θησέας” έχει γίνει λευκή προκειμένου το τούνελ να γίνει πιο… “πράσινο”. Πάμε να δούμε για ποιον λόγο έγινε κάτι τέτοιο και ποιες ήταν οι εντυπώσεις που μας άφησε.

Όπως αναφέρει η “Ολυμπία Οδός”, πρόκειται για μία πιλοτική εφαρμογή ανοιχτόχρωμης επικάλυψης οδοστρώματος. Στόχος είναι η αξιοποίηση των ανακλαστικών χαρακτηριστικών των ανοιχτόχρωμων οδοστρωμάτων σε σχέση με τα σκουρόχρωμα, διατηρώντας πάντοτε τα λειτουργικά χαρακτηριστικά της επιφάνειας κύλισης σε υψηλά επίπεδα. Η συγκεκριμένη πρακτική έχει εφαρμοστεί τόσο στη Γερμανία, όσο και στην Αυστρία, σε σήραγγα μήκους μεγαλύτερου των 1.000 μέτρων.

Τα πλεονεκτήματα είναι δύο! Πρώτα απ’ όλα μειώνεται η κατανάλωση ενέργειας λόγω μειωμένων αναγκών σε φωτισμό συγκριτικά με την μαύρη άσφαλτο και δεύτερον το περιβάλλον είναι πιο φιλικό για τους χρήστες. Εννοείται πως για να διατηρηθεί η αντίθεση διαγραμμίσεων, στο ανοιχτής απόχρωσης οδόστρωμα εφαρμόζονται μαύρες διακεκομμένες γραμμές.

Η άποψή μας
Περνώντας για πρώτη φορά από το “ανανεωμένο” τούνελ της Κακιάς Σκάλας και έχοντας δει φωτογραφίες στο διαδίκτυο, είχα περιέργεια σχετικά με το αποτέλεσμα. Εν τέλει, η αλλαγή είναι ιδιαίτερα φιλική για τον χρήστη. Σε συνδυασμό με τα λευκά φωτιστικά σώματα στην οροφή, η ορατότητα στο τούνελ έχει γίνει εξαιρετική χωρίς να κουράζει τον οδηγό. Όσο για την εξοικείωση από την απότομη αλλαγή χρώματος του οδοστρώματος, αυτή δεν απαιτεί χρόνο. Βέβαια, η εταιρεία επέλεξε σοφά να μειώσει το όριο ταχύτητας στα 80χλμ./ώρα μέχρι οι οδηγοί να εξοικειωθούν στο νέο περιβάλλον. Στην ερώτηση “Θα ήθελες να εφαρμοστεί σε όλα τα τούνελ της χώρας”… η απάντησή μου είναι ξεκάθαρα θετική!

Τέλος, αξιοσημείωτο είναι να τονίσουμε πως περιμένουμε να δούμε την αντοχή αυτής της ειδικής επιφανειακής επίστρωσης σε βάθος χρόνου και μετά από το πέρασμα από αυτήν εκατοντάδων χιλιάδων οχημάτων.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μέσα από τέσσερα στάδια αξιολόγησης θα περνούν πλέον τα αυτοκίνητα! Δείτε τις αλλαγές που έρχονται στις δοκιμές του Euro NCAP από το 2026......
Φθαρμένα ελαστικά, υπέρβαση ανώτατου ορίου φόρτωσης και άλλες παραβάσεις! Δείτε τον απολογισμό από τους ελέγχους σε φορτηγά......
Δυστυχώς στην χώρα μας φτάνει ένα ξαφνικό μπουρίνι για να πλημμυρίσουν οι δρόμοι. Καλό είναι λοιπόν να γνωρίζουμε πως να συμπεριφερθούμε αν βρεθούμε να οδηγούμε...
Περισσότερη ασφάλεια στο δρόμο και αποφυγή πρόστιμων υπέρβασης του ορίου ταχύτητας με σύμμαχο το σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων Κυκλοφορίας......
Η διαγράμμιση των δρόμων μοιάζει αυτονόητη στις μέρες μας, δεν ήταν όμως έτσι ανέκαθεν. Ας δούμε λοιπόν πως προέκυψε, ποιος την σκέφτηκε και με ποια...
Ποια είναι η σωστή χρήση των φώτων ομίχλης και γιατί δεν πρέπει να τα ανάβουμε άσκοπα; Δείτε όσα πρέπει να γνωρίζετε για την χρήση των...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Audi ειδικές προσφορές 2025

Audi: Ειδικές τιμές για ετοιμοπαράδοτα μοντέλα – Ποια είναι, μέχρι πότε ισχύει

Ford Ranger pick up PHEV 2025

Το πρώτο PHEV pick up στην Ευρώπη – Τώρα 1ο και στην οδήγηση χωρίς χέρια

Audi Q5 and Audi A6 with new V6 TDI engines:

299 ίπποι, 580 Nm και από 5,3 λτ./100 χλμ.: Ο νέος κινητήρας που το καταφέρνει, σε ποια μοντέλα μπαίνει