Τα νέα concepts RN22e και N Vision 74 είναι τα δύο νέα “εργαστήρια επί τροχών” (rolling labs), όπως τα ονομάζει η Hyundai N και μας δείχνουν τα μελλοντικά και φιλόδοξα σχέδια της κορεάτικης εταιρείας που θέλει να γίνει ηγέτης της σπορ αυτοκίνησης με μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Διαβάστε επίσης: To video από την πρώτη επαφή με το Hyundai i20 N Rally2
Τόσο το RN22e και όσο και το N Vision 74 δημιουργήθηκαν για να δοκιμάσουν και να επαληθεύσουν τις προηγμένες τεχνολογίες της εταιρείας με σκοπό να εφαρμοστούν σε μελλοντικά μοντέλα παραγωγής.
Το RN22e συνδυάζει το ολοκαίνουριο Ioniq 6 και την πλατφόρμα E-GMP της Hyundai, ενώ το N Vision 74 συνδυάζει την EV τεχνολογία με ένα προηγμένο σύστημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου, καθιστώντας το, το πρώτο υβριδικό “εργαστήριο επί τροχών” υδρογόνου της Hyundai N. Τόσο το RN22e όσο και το N Vision 74 θα συνεχίσουν να δοκιμάζονται και να επαληθεύουν τους μηχανικούς της Hyundai, έτσι ώστε τα μελλοντικά αυτοκίνητα N παραγωγής να μπορούν να εξοπλιστούν με τις προηγμένες τεχνολογίες τους.
“Τα RN22e και N Vision 74 διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη στρατηγική ανάπτυξη ολόκληρης της γκάμας των προϊόντων μας και ειδικά των ηλεκτροκίνητων οχημάτων μας υψηλών επιδόσεων”, δήλωσε σχετικά ο Thomas Schemera, εκτελεστικός αντιπρόεδρος και επικεφαλής του τμήματος Εμπειρίας Πελατών της Hyundai.
Διαβάστε επίσης: Το νέο Hyundai Ioniq 6 με πάνω από 610 χλμ. αυτονομία (+video)
Το 4κίνητο RN22e παρέχει βελτιστοποιημένη κατανομή ροπής στους διαφορετικούς τρόπους οδήγησης επιτρέποντας στους οδηγούς να επιλέγουν την ισχύ ροπής στους εμπρός και πίσω τροχούς. Η απόδοση των ηλεκτροκινητήρων του φτάνει συνολικά στους 585 ίππους και τα 740 Nm και η τελική του ταχύτητα ξεπερνά τα 250 χλμ./ώρα, ενώ η μπαταρία του έχει χωρητικότητα 77,4 kWh.
Για να βελτιώσει την ικανότητα του RN22e στην πίστα, η N επικεντρώθηκε στην ψύξη και στο φρενάρισμα για να ενισχύσει την αντοχή του. Το RN22e παρέχει βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις επιτρέποντας στους πελάτες να απολαμβάνουν την οδήγηση χωρίς περιορισμούς.
Γνωρίζοντας τι ενθουσιάζει τους πελάτες, η N αναπτύσσει νέα χαρακτηριστικά, όπως η συναισθηματική εμπειρία οδήγησης για τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Το RN22e παρέχει N Sound+, το οποίο παράγει ήχο από τα εσωτερικά και εξωτερικά ηχεία, για δυναμική αίσθηση οδήγησης.
Προσαρμόζοντας τη streamliner σχεδίαση του Ioniq 6, το RN22e αξιοποιεί τα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά του νέου ηλεκτρικού των Κορεατών. Για να μεγιστοποιήσει την απόδοση, η Hyundai N έχει προσθέσει λεπτομέρειες εμπνευσμένες από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό όπως τα τονισμένα πλαϊνά που κάνουν το μοντέλο να φαίνεται εκτός από φαρδύτερο και πιο στιβαρό.
Με μήκος 4.915 χλστ., πλάτος 2.023 χλστ. και ύψος 1.479 χλστ., και μεταξόνιο 2.950 χλστ., το RN22e θα συνεχίσει να εξελίσσεται με τεχνογνωσία από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, έτσι ώστε η Hyundai να βελτιώσει και να τελειοποιήσει τις τεχνολογίες της και να λανσάρει ένα ηλεκτρικό μοντέλο N μαζικής παραγωγής το 2023.
Με τη ρετρό σχεδίαση να το χαρακτηρίζει το N Vision 74 είναι ένα υβριδικό “εργαστήριο επί τροχών” κυψελών καυσίμου υδρογόνου υψηλών επιδόσεων. Το N Vision 74 εμπνέεται τόσο από την τεχνολογία όσο και από το σχεδιασμό, με τις ρίζες του στο βιώσιμο όραμα της N που ανακοινώθηκε το 2015. Σχεδιαστικά αποτίνει φόρο τιμής στο πρωτότυπο Hyundai Pony Coupe του 1974, το οποίο φέρει την υπογραφή του Giorgetto Giugiaro. Το N Vision 74 κληρονόμησε από το πρωτότυπο Pony Coupe του 1974 τις καθαρές γραμμές, το δυναμικό προφίλ και τη μοναδική κολόνα Β. Επιπλέον, ο παραμετρικός φωτισμός Pixel παρέχει μια έντονη φουτουριστική αίσθηση.
Το N Vision 74 αναδεικνύει τη τολμηρή σιλουέτα του concept Pony Coupe, ενώ επανατοποθετεί το εσωτερικό ως χώρο ψυχαγωγίας χωρίς να χάνει την καθαρή αρχιτεκτονική του concept Pony Coupe.
Με μήκος 4.952 χλστ., πλάτος 1.995 χλστ. και ύψος 1.331 χλστ., σε μεταξόνιο 2.905 χλστ., το N Vision 74 είναι επίσης εμπνευσμένο από το concept car Hyundai N 2025 Vision Gran Turismo, το οποίο αποκαλύφθηκε το 2015 με την έναρξη της μάρκας N για να οραματιστεί το μέλλον των υψηλών επιδόσεων με βάση το υδρογόνο. Το ηλεκτρικό σύστημα στέλνει τη δύναμη μόνο στους πίσω τροχούς με την ισχύ και την ροπή να φτάνουν στους 680 ίππους και τα 900 Nm ροπής. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 62,4 kWh, ενώ το σύστημα κυψελών υδρογόνου έχει καθαρή ισχύ 85 KW και φέρει δεξαμενές υδρογόνου χωρητικότητας 4,2 κιλών. Και εδώ η ταχύτητα ξεπερνά τα 250 χλμ./ώρα ενώ η αυτονομία ξεπερνά τα 600 χιλιόμετρα.
Για το N Vision 74 οι μηχανικοί της Hyundai ανέπτυξαν μια υβριδική δομή μπαταρίας σε συνδυασμό με ένα σύστημα FCEV, το οποίο είναι τοποθετημένο σε εντελώς νέα διάταξη. Το σύστημα κυψελών καυσίμου και η ηλεκτρική μπαταρία που τροφοδοτούν το N Vision 74, βελτιώνουν την απόδοση ψύξης, ενώ οι δύο διαφορετικές πηγές ενέργειας μπορούν να χρησιμοποιηθούν ανάλογα με τις διαφορετικές συνθήκες οδήγησης. Αυτό το βελτιωμένο σύστημα επιτρέπει καλύτερο διάνυσμα ροπής με διπλούς κινητήρες στο πίσω μέρος. Μαζί με τις δυνατότητες μεγάλης αυτονομίας και γρήγορου ανεφοδιασμού, το N Vision 74 εγγυάται σύμφωνα με την κορεάτικη εταιρεία οδηγική απόλαυση με βιώσιμη πηγή ενέργειας μέσω της εφαρμογής τεχνολογιών αιχμής.