Tadashi Kume: Έφυγε από τη ζωή o πρώην πρόεδρος της Honda

Σπουδαίος μηχανικός, διετέλεσε πρόεδρος της Honda και υπέγραψε για την ανάπτυξη του NSX. Γνωρίστε τον Tadashi Kume και το... "καβγαδάκι" με τον Soichiro!
Tadashi Kume

Ένας από τους σημαντικότερους ανθρώπους στην ιστορία της Honda έφυγε από την ζωή στις 11 Σεπτεμβρίου του 2022. Ο Tadashi Kume διετέλεσε πρόεδρος της Honda Motors από το 1983 έως και το 1990 και στη διάρκεια της σταδιοδρομίας του συμμετείχε στην ανάπτυξη σπουδαίων projects, όπως για παράδειγμα το Honda NSX και την πρώτη γενιά του Honda Civic.

Διαβάστε επίσης: “Έφυγε” ο πατέρας της Ferrari F40, ο τελευταίος μηχανικός του Enzo 

Γεννήθηκε στις 2 Ιανουαρίου του 1932 και σπούδασε στη σχολή μηχανικών του  πανεπιστημίου Shizuoka, στην Ιαπωνία. Από τα πρώτα κιόλας χρόνια της καριέρας του, εργάστηκε στη Honda, αρχικά δουλεύοντας στους κινητήρες μοτοσυκλετών του Isle of Man, αλλά και στο μονοθέσιο RA302 της Formula 1. Επιπλέον, μία από τις σημαντικότερες στιγμές της καριέρας του ήταν όταν ηγήθηκε στο project ανάπτυξης του Civic πρώτης γενιάς.

Κάπου εδώ, αξίζει να αναφέρουμε και την κόντρα που είχε εκείνο το διάστημα με τον πρόεδρο και ιδρυτή της εταιρείας, Soichiro Honda. Ο Tadashi Kume πίστευε ότι έπρεπε να γίνει στροφή στους υδρόψυκτους κινητήρες, ενώ ο Soichiro ήταν ισχυρός υποστηρικτής των αερόψυκτων. Η διαμάχη τους ήταν τόσο έντονη που λέγεται ότι μετά τον διαπληκτισμό, ο Tadashi Kume δεν εμφανίστηκε στη δουλειά για έναν ολόκληρο μήνα.

Τα χρόνια πέρασαν και φτάνουμε αισίως στο 1983, όπου ο Tadashi Kume γίνεται ο τρίτος πρόεδρος στην ιστορία της Honda. Στη διάρκεια της θητείας του έβαλε την υπογραφή για την ανάπτυξη του Honda NSX, ίσως του πιο θρυλικού μοντέλου της εταιρείας, ενώ έδωσε έμφαση στην εμπορική ανάπτυξη της Honda στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού. Κάπως έτσι, η εταιρεία κατάφερε να γίνει ανταγωνιστής κολοσσών.

Ο Tadashi Kume παραιτήθηκε το 1990, παραδίδοντας τα ηνία στον Nobuhiko Kawamoto. Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε ότι το 2004 το όνομά του προστέθηκε στο “Japanese Automotive Hall of Fame”, έναν θεσμό που τιμά ανθρώπους που έχουν συνεισφέρει στην ανάπτυξη της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ήταν το αυτοκίνητο που έκανε ευρέως γνωστή την τεχνολογία VTEC. Ας θυμηθούμε το Honda CR-X που παραμένει μέχρι σήμερα ποθητό......
Η Honda βρίσκει εναλλακτικούς τρόπους και τεχνολογίες για να μειώσει τον αντίκτυπο των δραστηριοτήτων της στα εργοστάσια αλλά και στα ίδια τα μοντέλα της....
Με άνοδο έκλεισε στις ταξινομήσεις η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας στο 10μηνο της χρονιάς με 10 εταιρείες να κερδίζουν την προτίμηση του κοινού....
Η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας παρουσίασε μικρή πτώση και τον Οκτώβριο που μας πέρασε με 10 εταιρείες να καταφέρνουν να ξεχωρίσουν στον στίβο των πωλήσεων....
O Soichiro Honda είχε όραμα, δεν αρκέστηκε απλώς στο να είναι ένας καλός μηχανικός και να κατασκευάζει πιστόνια για την Toyota... και έτσι έφτασε στην...
Το ιαπωνικό SUV ξεχώρισε με την χαμηλή κατανάλωση και την κορυφαία πρακτικότητα! Δείτε τις εντυπώσεις μας, αλλά και το video......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Smart Deals

Το μεγαλύτερο έως σήμερα όφελος από την VW – Σε ποιο μοντέλο φτάνει τα 17.500 ευρώ

Skoda Elroq ορόσημο παραγωγής 2025

0-100.000 B-SUVs σε κάτω από έναν χρόνο – Το best seller που το πέτυχε

Audi ειδικές προσφορές 2025

Audi: Ειδικές τιμές για ετοιμοπαράδοτα μοντέλα – Ποια είναι, μέχρι πότε ισχύει