Η Honda παρουσίασε τη νέα γενιά Hornet (+video)

Τη διεθνή έκθεση μοτοσικλέτας Intermot επέλεξε η Honda για να παρουσιάσει τη νέα γενιά του Hornet και να επαναφέρει στη γκάμα της ένα πολύ δημοφιλές όνομα.
Honda CB750 Hornet 2023

Από την παρουσίαση της πρώτης γενιάς της Hornet έχουν περάσει 24 ολόκληρα χρόνια με το εν σειρά 4κύλινδρο μοντέλο της Honda να παρουσιάζεται ως CB600F Hornet το 1998 και να αποκτά αμέσως το δικό του κοινό.

Διαβάστε επίσης: Νέα χρώματα για τη Honda NC750X (+τιμές)

Φέτος η νέα γενιά, μέσω της ολοκαίνουργιας CB750 Hornet, φέρνει ξανά στο προσκήνιο το δημοφιλές όνομα της Honda στοχεύοντας εκ νέου σε αναβάτες που ψάχνουν μια γυμνή μοτοσικλέτα που προσφέρει αιχμηρή εμφάνιση, δυναμικές επιδόσεις αλλά πάνω από όλα φιλικότητα σε όλες τις συνθήκες ανεξάρτητα από την εμπειρία τους.

Ο ολοκαίνουργιος κινητήρας της Hornet είναι εν σειρά δικύλινδρος με χωρητικότητα 755 κ.εκ., μέγιστη ισχύ 91,8 ίππων και ροπή 75Nm. Οι συμπαγής, 8βάλβιδη κυλινδροκεφαλή Unicam “προέρχεται” από τη CRF και φέρει αυλούς εισαγωγής κάθετης ροής και αγωγό εισερχόμενου αέρα τυρβώδους ροής (Vortex Flow Duct) ώστε να εξασφαλίζεται η βέλτιστη καύση. Ο στρόφαλος με κομβία στις 270° προσφέρει ανεπανάληπτη αίσθηση και χαρακτήρα. Το πρωτεύον γρανάζι λειτουργεί και ως αντικραδασμικός άξονας, ενώ ένας μονόδρομος συμπλέκτης ολίσθησης/υποβοήθησης (assist/slipper) διαχειρίζεται ένα κιβώτιο έξι σχέσεων.

Διαβάστε επίσης: Η τιμή του ανανεωμένου Honda Forza. Πότε έρχεται 

Το ηλεκτρονικό γκάζι -Throttle By Wire (TBW)- , προσφέρει πληθώρα ηλεκτρονικών βοηθημάτων για τον αναβάτη τα οποία περιλαμβάνουν 3 riding modes (συν το USER mode), Honda Selectable Torque Control (HSTC) 3 επιπέδων, Wheelie Control (έλεγχο ανύψωσης εμπρός τροχού), καθώς επίσης και παραμετροποίηση της ισχύος (Engine Power) και του φρένου κινητήρα (Engine Braking) σε 3 επίπεδα.

Ο νέος κινητήρας “περικλείεται” στη CB750 Hornet από ένα εντελώς νέο ατσάλινο πλαίσιο τύπου “διαμάντι”, το οποίο είναι εξαιρετικά ελαφρύ χάρη στη βελτιστοποίηση του πάχους και της ακαμψίας των ελασμάτων και των σωληνώσεων που το απαρτίζουν. Για βέλτιστη ευελιξία και πληροφόρηση του αναβάτη, στην ανάρτηση έχει χρησιμοποιηθεί ανεστραμμένο πιρούνι Showa SFF-BPTM 42 χιλιοστών και πίσω αμορτισέρ με μοχλικό Pro-Link.

Διπλές, τετραπίστονες, ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες επενεργούν με δύναμη, για σιγουριά στο φρενάρισμα της νέα γυμνής μοτοσικλέτας των Ιαπώνων, ενώ οι διαστάσεις των ελαστικών έχουν επιλεγεί ώστε να παρέχουν άριστα επίπεδα πρόσφυσης και ευελιξίας – με πέλμα 120 χλστ. μπροστά και 160 χλστ. πίσω. Το βάρος της μοτοσικλέτας φτάνει τα 190 κιλά πλήρες υγρών.

Στη μακροσκελή λίστα εξοπλισμού περίοπτη θέση έχει μία έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών που παρέχει με ευκρίνεια πληροφορίες και διαχείριση όλων των συστημάτων, καθώς και τη συνδεσιμότητα του συστήματος Honda Smartphone Voice Control* για συσκευές Android και iOS. Όλα τα φώτα είναι τεχνολογίας LED, ενώ τα φλας υιοθετούν λειτουργία Αυτόματης Ακύρωσης και περιλαμβάνουν επίσης Σύστημα Φρεναρίσματος Έκτακτης Ανάγκης – Emergency Stop System (ESS).

Με στόχο την κάλυψη των αναγκών του αναβάτη μία γκάμα από αξεσουάρ είναι έτοιμη για κυκλοφορία ειδικά για τη νέα CB750 Hornet και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων quickshifter, εξοπλισμό αποθήκευσης, προστατευτικά κινητήρα και αισθητικές βελτιώσεις.

Η CB750 Hornet θα είναι διαθέσιμη με τις εξής χρωματικές επιλογές: Pearl Glare White (λευκο μεταλλικό), με πλαίσιο και πιρούνι σε ανοδιωμένο κόκκινο φινίρισμα, Graphite Black (μαύρο), με πλαίσιο και πιρούνι σε ανοδιωμένο κόκκινο φινίρισμα, Matte Iridium Gray Metallic(γκρι ματ μεταλλικό) και Mat Goldfinch Yellow (κίτρινο ματ).

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ήταν το αυτοκίνητο που έκανε ευρέως γνωστή την τεχνολογία VTEC. Ας θυμηθούμε το Honda CR-X που παραμένει μέχρι σήμερα ποθητό......
Σημαντικές είναι οι αλλαγές στην γκάμα enduro της Fantic για το 2026, με τις μοτοσικλέτες της να πληρούν και τις προδιαγραφές Euro 5+....
Η Honda βρίσκει εναλλακτικούς τρόπους και τεχνολογίες για να μειώσει τον αντίκτυπο των δραστηριοτήτων της στα εργοστάσια αλλά και στα ίδια τα μοντέλα της....
Η παραγωγή του Ducati Monster, της πέμπτης γενιάς της εμβληματικής μοτοσυκλέτας των Ιταλών, ξεκίνησε στο εργοστάσιο του Borgo Panigale....
Με άνοδο έκλεισε στις ταξινομήσεις η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας στο 10μηνο της χρονιάς με 10 εταιρείες να κερδίζουν την προτίμηση του κοινού....
Η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας παρουσίασε μικρή πτώση και τον Οκτώβριο που μας πέρασε με 10 εταιρείες να καταφέρνουν να ξεχωρίσουν στον στίβο των πωλήσεων....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Citroen Racing Formula E 2025 Brazilia

Formula E: Ντεμπούτο με βάθρο για αυτόν τον κατασκευαστή

Smart Deals

Το μεγαλύτερο έως σήμερα όφελος από την VW – Σε ποιο μοντέλο φτάνει τα 17.500 ευρώ

Skoda Elroq ορόσημο παραγωγής 2025

0-100.000 B-SUVs σε κάτω από έναν χρόνο – Το best seller που το πέτυχε