Δοκιμάζουμε την κορυφαία Alfa Romeo Tonale Edizione Speciale (+video)

Η πολυαναμενόμενη Alfa Romeo Tonale βρίσκεται πλέον στην χώρα μας και εμείς την δοκιμάζουμε στην κορυφαία έκφανσή της με μοτέρ 1.5 Turbo, υβριδική τεχνολογία και 160 ίππους!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Alfa Romeo Tonale

Πριν ξεκινήσω την αναφορά μου στην Alfa Romeo Tonale, θέλω να θυμίσω σε όλους, πως πρόκειται για ένα αυτοκίνητο πολυσηζητημένο και πολυαναμενόμενο. Επομένως δεν είναι παράλογη και η δική μου ανυπομονησία να την γνωρίσω από κοντά, έπειτα από τόσο διάβασμα και τόσο γράψιμο που έχω ρίξει για αυτό το αυτοκίνητο. Ένα αυτοκίνητο που εκτός όλων των άλλων έχει και αυξημένο ελληνικό ενδιαφέρον, λόγω της πρωταγωνιστικής συμμετοχής του Αλέξανδρου Λιώκη στην σχεδίαση. Πάμε να γνωρίσουμε αναλυτικά τη νέα Alfa Romeo Tonale, στην έκδοση των 160 ίππων στην κορυφαία εκδοχή της στην ελληνική αγορά Edizione Speciale!

Ξεκινάμε από την εξωτερική εμφάνιση του μοντέλου, με το εμπρός τμήμα να “φωνάζει” από χιλιόμετρα μακριά ότι πρόκειται για μία Alfa Romeo. Η χαρακτηριστική τριγωνική μάσκα “Trilobo” δίνει το παρόν και σε αυτό το μοντέλο, ενώ στα άκρα συναντάμε τα “3+3” φωτιστικά σώματα τεχνολογίας Full-LED Adaptive Matrix, τα οποία είναι εμπνευσμένα από την SZ Zagato. Οι όμορφες “νευρώσεις” του αμαξώματος δίνουν την ψευδαίσθηση ότι συνεχώς κινείται και… συνεχίζοντας προς το πλάι συναντάμε τις εντυπωσιακές ζάντες αλουμινίου μεγέθους 20 ιντσών. Είναι αυτές με τις πέντε στρογγυλές οπές, “telephone dial” τις ονομάζουν οι Μιλανέζοι, και στο εσωτερικό τους φιλοξενούνται οι κόκκινες, τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo. Στο πίσω μέρος “πρωταγωνιστεί” η LED λωρίδα που ενώνει τα δύο φωτιστικά σώματα, αλλά και το όνομα της Tonale που απεικονίζεται στο κέντρο ολογράφως. Ασφαλώς δεν απουσιάζουν και τα crossover στοιχεία, όπως η αισθητή απόσταση από το έδαφος και τα σκουρόχρωμα τμήματα στο κάτω μέρος του αμαξώματος. Αναφορικά με τις διαστάσεις, το μήκος της Alfa Romeo Tonale αγγίζει τα 4,53 μέτρα, το πλάτος τα 1,84 και το ύψος τα 1,6 μέτρα.

Εσωτερικό: Είναι “sportive” και δεν το κρύβει
H Alfa Romeo Tonale δεν είναι καμιά μάρκα της σειράς… Έχει μεγάλη ιστορία και αν μη τι άλλο τα δημιουργήματά της σέβονται την παράδοσή της. Και αυτό αντανακλάται και στο εσωτερικό της Tonale. Οι επιβάτες περιβάλλονται από μία άκρως ποιοτική και καλαίσθητη καμπίνα. Στα περισσότερα τμήματα συναντάμε ποιοτικό φινίρισμα, ενώ δεν απουσιάζουν οι σπορ λεπτομέρειες. Πίσω από το τριάκτινο τιμόνι, το οποίο φέρει το κουμπί εκκίνησης του κινητήρα, υπάρχει μία οθόνη σε ρόλο πίνακα οργάνων. Η σχεδίασή της έχει γίνει με τέτοιον τρόπο ώστε να παραπέμπει στους διπλούς, αναλογικούς “Cannocchiale” πίνακες οργάνων του παρελθόντος. Το ψηφιακό περιβάλλον αποτελείται από την οθόνη πίσω από το τιμόνι στην οποία αναφερθήκαμε, με μέγεθος 12,25 ιντσών και στην κεντρική οθόνη αφής 10,25 ιντσών για το έλεγχο του infotainment και όλων των επιμέρους συστημάτων. Εννοείται πως δεν θα μπορούσαμε να αναφερθούμε και στα σταθερά, μεταλλικά paddles πίσω από το τιμόνι, αλλά και στα αλουμινένια πεντάλ. Αναφορικά με τους χώρους, στην καμπίνα υπάρχουν αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα, οι οποίες είναι ιδιαίτερα πρακτικές, όπως για παράδειγμα οι “τσέπες” στις πόρτες και ο χώρος κάτω από τον “τεμπέλη”. Λίγο πιο μπροστά συναντάμε την θέση ασύρματης φόρτισης, αλλά και μία υποδοχή που θα βολέψει ένα μικρό μπουκαλάκι νερού. Στην πίσω σειρά καθισμάτων, δύο ενήλικες επιβάτες θα βολέψουν πολύ άνετα το κεφάλι και τα πόδια, ανεξαρτήτου αναστήματος. Όσο για τις αποσκευές, η Alfa Romeo ανακοινώνει 500 λτ. όγκο αποσκευών.


Κινητήρας: Ήπια υβριδικός που μπορεί να κινηθεί ηλεκτρικά

Κάτω από το καπό της συγκεκριμένης έκδοσης της Alfa Romeo Tonale, βρίσκεται ένας 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.464 κ.εκ, που λειτουργεί σε κύκλο Miller και έχει διπλό μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων. Το υβριδικό σύστημα είναι 48βολτο και επιτρέπει στην Tonale να ξεκινά και να κινείται με χαμηλή ταχύτητα εντελώς ηλεκτρικά. Το καλό σε αυτή την έκδοση είναι το turbo μεταβλητής γεωμετρίας, το οποίο αλλάζει αναλόγως των αναγκών αναπνοής του μοτέρ. Η απόδοση φτάνει στα 160 άλογα και η ροπή παραμένει 240 Nm από τις 1.500 σ.α.λ. Οι επιδόσεις που χαρίζει το μοτέρ είναι πολύ καλές, καθώς για το 0-100 χλμ./ώρα 8,8 δλ. ενώ η τελική της ταχύτητα είναι στα 210 χλμ./ώρα. Η επίσημη μέση κατανάλωσή της είναι στα 6,3 λίτρα/100 χλμ. ενώ εμείς στην πράξη είδαμε 7,5 λίτρα/100 χλμ. Βέβαια σε αστικό περιβάλλον, το υβριδικό σύστημα παίζει εντός έδρας και μπορείς να δεις ακόμη και τιμές κατανάλωσης κάτω από τα 6,0 λίτρα/100 χλμ. Φυσικά και σε αυτή την Alfa Romeo συναντάμε τον περιστροφικό διακόπτη επιλογής οδηγικού προφίλ DNA (Dynamic, Natural και Advance Efficieny). Στο Dynamic η απόκριση του γκαζιού είναι εξαιρετική, το τιμόνι με σωστή πληροφόρηση και βάρος και τα μεγάλα παντλς αλουμινίου για τις αλλαγές σχέσεων του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, αποκτούν λόγο ύπαρξης.

Το τιμόνι είναι εξαιρετικά άμεσο και γρήγορο και μόνο SUV δεν θυμίζει (όπως σας είχαμε ενημερώσει με κείμενό μας). Το άκαμπτο πλαίσιο “μοιράζει” τέλεια το βάρος του στους δύο άξονες, χωρίς να επιτρέπει δυναμικές αλλοιώσεις, ενώ τα φρένα με την υπογραφή της Brembo είναι ακούραστα και ισχυρά.

Στο ταμείο
Η τιμής της νέας Alfa Romeo Tonale στην έκδοση με τον ήπια υβριδικό κινητήρα και το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη ξεκινά από τα 37.300 ευρώ (με προωθητικό πρόγραμμα) ενώ η έκδοση “Edizione Speciale”, την οποία δοκιμάζουμε εδώ και μπορείτε να δείτε και στο video πιο κάτω ξεκινά από τα 45.000 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]