Αεροπλάνο, τρένο ή αυτοκίνητο; Ποιο είναι φιλικότερο προς το περιβάλλον;

Τους φιλικότερους προς το περιβάλλον τρόπους μετακίνησης εξετάζει η νέα ετήσια έκθεση για τις μεταφορές και το περιβάλλον, TERM 2020.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Μετακινήσεις και ρύποι, έκθεση TERM 2020

Η τελευταία ετήσια έκθεση με τίτλο “Transport and Environment Report 2020 (TERM) επιχειρεί να ρίξει περισσότερο φως στον περιβαλλοντικά φιλικότερο τρόπο μετακίνησης στην Ευρωπαϊκή Ένωση καθώς καταβάλλονται προσπάθειες στη Γηραιά Ήπειρο για την εφαρμογή της Πράσινης Συμφωνίας που προβλέπει μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από τις μεταφορές κατά 90 % έως το 2050, σε σύγκριση με το 1990.

Διαβάστε επίσης – Μ. Βρετανία: Ένας στους τέσσερις ηλεκτρικό την επόμενη πενταετία

Με τις μεταφορές να αντιπροσωπεύουν το 25 % των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου στην ΕΕ το 2018, ο τρόπος μεταφοράς με την μεγαλύτερη συμβολή σε αυτό το ποσοστό είναι οι οδικές μεταφορές με 72%, ενώ οι θαλάσσιες και οι αεροπορικές μεταφορές αντιπροσωπεύουν το 14 % και το 13 % των εκπομπών αντίστοιχα. Από την άλλη οι σιδηροδρομικές μεταφορές (εκπομπές μόνο από ντιζελοκίνητα τρένα) αναλογούν μόνο στο 0,4%. Έτσι η αξιολόγηση της έκθεσης, που βασίζεται σε σύγκριση των μετακινήσεων μεταξύ 20 ζευγών πόλεων σε ολόκληρη την Ευρώπη, καταλήγει στο συμπέρασμα ότι η η σιδηροδρομική μετακίνηση είναι ο καλύτερος και πιο συνετός τρόπος μετακίνησης, εκτός μόνο από το βάδισμα ή την ποδηλασία.

Παράλληλα η έκθεση αναφέρει πως οι επιπτώσεις των εκπομπών των αεροπορικών μεταφορών είναι πολύ υψηλότερες σε επιβατοχιλιόμετρα αν και το αεροπλάνο δεν είναι κατ’ ανάγκη η πλέον επιβλαβής επιλογή. Η μετακίνηση με βενζίνη ή πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο, ιδίως εάν ταξιδεύει κανείς μόνος του, μπορεί να είναι πιο επιβλαβής. Για μεγαλύτερες αποστάσεις, η αύξηση του περιβαλλοντικού κόστους των αεροπορικών μετακινήσεων είναι μικρότερη, καθώς το περιβαλλοντικό κόστος της προσγείωσης και απογείωσης δεν μεταβάλλεται με την απόσταση μιας απευθείας πτήσης.

Διαβάστε επίσης: Γερμανική μελέτη βγάζει ασύμφορα τα καύσιμα με βάση το υδρογόνο

Ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Περιβάλλοντος (ΕΟΠ) σε δική του μελέτη αναφέρει επίσης ότι τόσο οι σιδηροδρομικές όσο και οι θαλάσσιες μεταφορές είναι οι επιλογές με τη χαμηλότερη ένταση άνθρακα για τις μηχανοκίνητες μεταφορές. Οι σιδηροδρομικές και οι πλωτές μεταφορές έχουν τις χαμηλότερες εκπομπές ανά χιλιόμετρο και μονάδα μεταφοράς, ενώ οι αεροπορικές και οι οδικές μεταφορές έχουν πολύ μεγαλύτερες εκπομπές.

Ενώ η απόδοση των σιδηροδρομικών και των αεροπορικών μεταφορών βελτιώθηκε σημαντικά κατά τη διάρκεια της 5ετούς περιόδου που καλύπτει η 5ετούς διάρκειας μελέτη του ΕΟΠ, η απόδοση άλλων τρόπων μεταφοράς φαίνεται να έχει παραμείνει στάσιμη. Σύμφωνα με το σχετικό ενημερωτικό δελτίο, θα πρέπει να ενθαρρυνθεί η στροφή προς τις σιδηροδρομικές και πλωτές μεταφορές, ενώ παράλληλα πρέπει να βελτιωθεί η απόδοση ως προς τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου όλων των μηχανοκίνητων τρόπων μεταφοράς.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr