Αυτά είναι τα μοντέλα της Mazda που θα έρθουν Ελλάδα

Η Mazda αν μη τι άλλο έλειπε από την χώρα μας και η ανακοίνωση για επιστροφή της έκανε πολλούς να σκεφτούν “επιτέλους”! Ας δούμε ποια μοντέλα της θα είναι διαθέσιμα στην χώρα μας.

Βρείτε μας στο

Πριν από λίγες ημέρες η Mazda ανακοίνωσε πως επιστρέφει στην χώρα μας μέσω του Ομίλου Συγγελίδη, όπως μπορείτε να διαβάσετε εδώ σχετικά. Η ιαπωνική μάρκα έχει αρκετά μοντέλα στην γκάμα της, τα οποία προφανώς πολλοί έχουν ξεχάσει, μετά από τόσα χρόνια απουσίας τους από τους ελληνικούς δρόμους ή δεν τα ξέρουν καν γιατί δεν τα έχουν δει ποτέ. Πάμε λοιπόν να δούμε ποια μοντέλα της ιαπωνικής μάρκας θα δούμε στους Ελληνικούς δρόμους.

Mazda2

Το Mazda2 είναι το μικρότερο μοντέλο της ιαπωνικής μάρκας. Ανήκει στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων (B Segment) και εξοπλίζεται με σύγχρονα μοτέρ 1.5 λίτρων βενζίνης (σε 75, 95 και 115 ίππους) και πετρελαίου (105 ίπποι).

Mazda3

Το αμέσως μεγαλύτερο μοντέλο από το Mazda2 είναι το Mazda3, μόλις πριν λίγο καιρό το γνωρίσαμε και στη νέα του γενιά, η οποία θα διατίθεται τόσο ως hatchback (πεντάθυρο αμάξωμα) όσο και ως sedan. Βασίζεται σε νέο πάτωμα, διαθέτει νέα γενιά κινητήρων τεχνολογίας SkyActiv φυσικά, ενώ θα υπάρχει και έκδοση με τετρακίνηση. Τα μοτέρ του είναι 1.8 λτ. πετρελαίου με 116 ίππους και 2.0 λτ. βενζίνης με 122 ίππους.

Mazda6

Το Mazda6 είναι το μεγάλο sedan της ιαπωνικής μάρκας, το οποίο θα το δούμε και σε έκδοση station wagon. Σύμφωνα με την ίδια τη μάρκα πρόκειται για ένα αυτοκίνητο γεμάτο τεχνολογικές καινοτομίες, αλλά και τον απόλυτο εκφραστή της σχεδιαστικής γλώσσας KODO. Κάτω από το καπό του διαθέτει μοτέρ τεχνολογίας SkyActiv φυσικά τόσο βενζίνης όσο και πετρελαίου. Συγκεκριμένα, κάτω από το καπό του Mazda6 θα υπάρχει ο 2.0 λτ. SkyActiv-G με 145 ή 165 ίππους, ο 2.5 λτ. SkyActive-G με 194 ίππους και ο 2.2 λτ. SkyActiv-D με απόδοση 150 ή 184 ίππους.

Mazda CX-3

Το CX-3 είναι το μικρό SUV της ιαπωνικής μάρκας. Πιστό στην σχεδιαστική γλώσσα KODO και γεμάτο τεχνολογίες τόσο στον τομέα των κινητήρων όσο και στον τομέα των συστημάτων άνεσης και ασφάλειας. Κάτω από το καπό του θα δούμε μοτέρ βενζίνης 2.0 λίτρων με απόδοση 121 και 150 ίππων και μοτέρ πετρελαίου 1.8 λίτρων με 115 ίππους.

Mazda CX-30

Το Mazda CX-30 είναι το πιο καινούργιο SUV στην γκάμα της ιαπωνικής μάρκας, καθώς παρουσιάστηκε στην περασμένη έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης, το Μάρτιο. Όπως λένε οι σχεδιαστές του, το CX-30 διαθέτει μια πιο… ώριμη εκδοχή της σχεδιαστικής γλώσσας Kodo, ενώ έχει να επιδείξει ανθρωποκεντρικό εσωτερικό. Οι διαστάσεις του το τοποθετούν ανάμεσα από τα CX-3 και CX-5. Το μήκος του είναι στα 4.395 χλστ. το πλάτος στα 1.795 χλστ. και το ύψος στα 1.540 χλστ. ενώ το μεταξόνιό του είναι στα 2.655 χλστ. Βασίζεται σε νέο πάτωμα, θα έχει προσθιοκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις, ενώ τα μοτέρ τόσο βενζίνης όσο και πετρελαίου θα είναι τελευταίας γενιάς, προδιαγραφών Euro 6d-TEMP και θα εφοδιάζονται με M-Hybrid Sytem (ήπιο υβριδικό σύστημα με ηλεκτρικό κύκλωμα 24V). Ακόμη πάντως δεν έχουν ανακοινωθεί επισήμως τα μοτέρ του αυτοκινήτου.

Mazda CX-5

Το Mazda CX-5 είναι το μεγάλο SUV στην γκάμα της μάρκας. Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2012 και ήταν το πρώτο μοντέλο της Mazda που ενστερνίστηκε ταυτόχρονα την σχεδιαστική γλώσσα Kodo αλλά και την τεχνολογία SkyActiv, ενώ διατίθεται σε προσθιοκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις. Η γκάμα κινητήρων του CX-5 απαρτίζεται από μοτέρ βενζίνης 2.0 λτ. 165 ίππων και 2.5 λτ. 194 ίππων και ένα μοτέρ πετρελαίου 2.2 λτ. σε δύο εκδόσεις με 150 και 184 ίππους. Το τελευταίο είναι και το μοναδικό που δεν βγαίνει σε προσθιοκίνητη έκδοση καθώς είναι αποκλειστικά τετρακίνητο.

Mazda MX-5

Για το τέλος αφήσαμε το γνωστό και μη εξαιρετέο Mazda MX-5. Το διάσημο ιαπωνικό roadster το οποίο κλείνει φέτος τα 30 χρόνια του διατίθεται σε κανονική έκδοση και σε RF. Κάτω από το καπό του υπάρχουν δύο επιλογές κινητήρων βενζίνης. Ο ένας είναι 1.5 λτ. και αποδίδει 132 ίππους και ο άλλος 2.0 λτ. με απόδοση 184 ίππων. Το… μικρό MX-5 έχει 0-100 χλμ./ώρα σε 8,3 δλ. και τελική ταχύτητα 204 χλμ. ενώ το 2λιτρο έχει αντίστοιχα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,5 δλ. και τελική ταχύτητα 219 χλμ./ώρα.

mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου. Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos.

E-mail: mdiveris@traction.gr