Αυτή είναι η ανανεωμένη Alpina B5 των 621 ίππων

Η γνωστή εταιρία βελτιώσεων από τη Βαυαρία παρουσιάζει την ανανεωμένη B5 έπειτα από το φρεσκάρισμα που πραγματοποίησε η BMW στη Σειρά 5.

Βρείτε μας στο
Alpina B5 2020


Η Alpina ακολουθεί κατά γράμμα τις εξελίξεις. Με την BMW να παρουσιάζει πριν από μερικές ημέρες την αναβαθμισμένη Σειρά 5, οι Βαυαροί προχωρούν στην ανανέωση των δικών τους εκδόσεων B5 των μεγάλων sedan και station wagon της BMW, “τονίζοντας” ακόμη περισσότερο τις επιδόσεις τους.

Έτσι ο πανίσχυρος V8 των 4,4 λίτρων με τα δύο turbos της Alpina B5 αποδίδει πλέον 621 ίππους (5.500-6.500 σ.α.λ.) έναντι 613 με τη μέγιστη ροπή του να ανέρχεται στα 800 Nm. Τα τελευταία είναι μάλιστα διαθέσιμα από τις μόλις 2.000 σ.α.λ. έως και τις 5.000 σ.α.λ.

Διαβάστε επίσης: Ανανεωμένη BMW Σειρά 5 – Ήπια υβριδικές όλες οι εκδόσεις

Η κίνηση φτάνει και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων, το οποίο φέρει το λογισμικό της Alpina. Στη χειροκίνητη λειτουργία του -μέσω paddles στο τιμόνι- κρατά την επιλεγμένη ταχύτητα ακόμη και αν οι στροφές του κινητήρα “χτυπήσουν” τον κόφτη.

Για τα 0-100 χλμ./ώρα η B5 σεντάν απαιτεί μόλις 3,4 δευτερόλεπτα, ενώ δύο δέκατα περισσότερα χρειάζεται η station wagon. Η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 330 και 322 χλμ./ώρα αντίστοιχα.

Όπως γνωρίζουμε από την προηγούμενη έκδοση της B5 οι Βαυαροί της ALpina έχουν προσαρμόσει ανάλογα και την απόδοση της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης αλλά και των υπόλοιπων ηλεκτρονικών συστημάτων, ενώ μικρές και διακριτικές είναι οι βελτιώσεις που έχουν κάνει και στην αεροδυναμική της 5άρας, με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, για καλύτερη ψύξη του .

Σήμα κατατεθέν βέβαια στην εμφάνιση της B5 είναι οι χαρακτηριστικής σχεδίασης πολυάκτινες ζάντες, οι οποίες στην προκειμένη περίπτωση έχουν διάμετρο 20 ίντσες. Πίσω από αυτές η Alpina έχει τοποθετήσει το δικό της “σετ” πέδησης που αποτελείται από δίσκους διαμέτρου 395 χλστ. μπροστά και 4πίστονες δαγκάνες και δίσκους 398 χλστ. πίσω.

Στο εσωτερικό της B5 βλέπουμε επίσης τις αλλαγές της Alpina με δέρμα Lavalina στο τιμόνι αλλά και άλλες λεπτομέρειες όπως η πλάκα με τον αύξοντα αριθμό του μοντέλου στην κεντρική κονσόλα. Επιπλέον το εσωτερικό της B5 μπορεί να προσαρμοστεί σε πολύ μεγάλο βαθμό στα γούστα του ενδιαφερόμενο με τους Βαυαρούς να έχουν το δικό τους τμήμα για την εξατομίκευση της καμπίνας.

H τιμή της B5 στην Ευρώπη ξεκινά από τα 123.800 ευρώ. Δείτε περισσότερα για την ανανεωμένο μοντέλο της Alpina εδώ και διαμορφώστε τη δική σας B5.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr