Αυτό είναι το ανανεωμένο Opel Crossland

Μετά το νέο Mokka η Opel μας παρουσιάζει το ανανεωμένο Crossland, το δεύτερο μοντέλο που υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της εταιρίας.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Opel Crossland 2020

Με την ανανέωση της σχεδίασης και την υιοθέτηση και της νέας σχεδιαστικής ταυτότητας της Opel το Crossland επωφελείται και από αλλαγές στο πλαίσιο και στο σύστημα διεύθυνσης, ενώ στη γκάμα του βλέπουμε πλέον και τη σπορ έκδοση GS Line αλλά και το προσαρμοζόμενο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης IntelliGrip.

Όπως αναφέρει και η γερμανική εταιρία στην παρουσίαση του μοντέλου της το ανανεωμένο Opel Crossland απαλλάσσεται από το γράμμα “X” στο όνομά του κάτι που είδαμε να συμβαίνει και με τη νέα γενιά του Mokka.

Διαβάστε επίσης: Νέο Opel Mokka και επίσημα παγκόσμια πρεμιέρα


Το πρόσωπο του Crossland έχει ανασχεδιαστεί πλήρως και δίνει έναν πιο ξεχωριστό χαρακτήρα στο μικρό SUV των Γερμανών έναντι του υπάρχοντος μοντέλου. Αλλαγές βλέπουμε και στο πίσω τμήμα με τα φωτιστικά σώματα να ενώνονται πλέον νοητά χάρη στη μαύρη φάσα και τον προφυλακτήρα να έχει αποκτήσει ένα πιο δυναμικό ανάγλυφο.

Νέες είναι και οι εμπρός και πίσω ποδιές (βαμμένες ασημί στη έκδοση Ultimate), τα εμπρός φώτα ομίχλης LED (με χρωμιωμένο διάκοσμο στα Ultimate και Elegance), ένα χρωμιωμένο διακοσμητικό θυρών στην έκδοση Ultimate, ενώ στις ζάντες βλέπουμε νέα σχέδια στις 16 και 17 ίντσες. Και οι δύο διαστάσεις διατίθενται σε γυαλιστερό μαύρο (σε διχρωμία ή μονόχρωμο) ενώ οι 16άρες είναι διαθέσιμες και σε ασημί χρώμα.

Η νέα έκδοση GS Line περιλαμβάνει μαύρες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, μαύρη οροφή, κόκκινη “υπογραφή” στα φώτα ημέρας, εργονομικά καθίσματα AGR για τον οδηγό και το συνοδηγό (πιστοποιημένα από τον φορέα Aktion Gesunder Rücken e.V.), πίσω φωτιστικά σώματα LED και ράγες οροφής.

Το SUV της Opel προσφέρει υψηλά επίπεδα προσαρμοστικότητας στις ανάγκες μεταφοράς που μπορεί να προκύψουν χάρη στα ανεξάρτητα συρόμενα και ανακλινόμενα πίσω καθίσματα. Έχουν διαιρούμενη διάταξη 60/40 και μπορούν να μετακινηθούν κατά 150 χλστ., αυξάνοντας τη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών από 410 σε 520 λίτρα. Με την πλήρη αναδίπλωση του ο χώρος αποσκευών αυξάνεται στα 1.255 λίτρα.

Διαβάστε επίσης: Τι είναι το “Stepless” κιβώτιο της Opel;

Για να βελτιώσουν τη συμπεριφορά του ανανεωμένου Crossland οι μηχανικοί της Opel ανέπτυξαν νέα ελατήρια και αμορτισέρ για την εμπρός ανάρτηση. Σε συνδυασμό με το νέο ενδιάμεσο άξονα κολώνας τιμονιού που βελτιώνει την κατευθυντική ακρίβεια και την αίσθηση σε ευθεία πορεία, η Opel υπόσχεται βέλτιστη ισορροπία μεταξύ άνεσης και ευελιξίας. Στον εξοπλισμό του μπορεί να προστεθεί και το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου πρόσφυσης IntelliGrip που περιλαμβάνει τα εξής πέντε προγράμματα: Normal/On-road, Snow (Χιόνι), Mud (Λάσπη), Sand (Άμμος) και ESP Off που απενεργοποιεί το σύστημα σε ταχύτητες έως και 50 χλμ./ώρα.

Τα συστήματα πολυμέσων του ανανεωμένου Crossland είναι συμβατά με Apple CarPlay και Android Auto και φτάνουν μέχρι και την κορυφαία τους έκδοση Multimedia Navi Pro που φέρει οθόνη αφής με διαγώνιο στις οχτώ ίντσες. Επιπλέον, το Crossland προσφέρει προαιρετικά την υπηρεσία “OpelConnect”.

Η γκάμα των κινητήρων αποτελείται από μηχανικά σύνολα πετρελαίου αλλά και βενζίνης στα 1,2 και 1,5 λίτρα αντίστοιχα. Οι βενζινοκινητήρες αποδίδουν από 83 έως και 130 ίππους, ενώ οι πετρελαιοκινητήρες από 110 έως και 120 ίππους και πληρούν τις αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 6d.

Το ανανεωμένο Opel Crossland θα είναι διαθέσιμο από τις αρχές του επόμενου έτους.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]