Με μήκος 4,40 μ., πλάτος 1,87 μ. και ύψος 1,47 μ., το DS N°4 είναι ένα μοντέλο που ξεχωρίζει εκφράζοντας παράλληλα με κομψό τρόπο τη σχεδιαστική φιλοσοφία της DS με τους μεγάλης διαμέτρου τροχούς (στάνταρ 19 ιντσών) να συμβάλλουν στη δυναμική του εικόνα. Τα 100% LED πίσω φωτιστικά σώματα ενσωματώνουν ένα νέο κάλυμμα ‘Dark Chrome’, το οποίο ενισχύεται από το χαραγμένο με λέιζερ ανάγλυφο εσωτερικό τους. Ο χώρος αποσκευών είναι 430 λίτρα για την έκδοση Hybrid, 360 λίτρα για την PHEV και 390 λίτρα για το 100% ηλεκτρικό N°4.
Διαβάστε επίσης: Το δίκτυο Eurorepar Car εκπαιδεύεται από τον όμιλο Συγγελίδη
Στο εσωτερικό, η ατμόσφαιρα ενισχύεται από τα ανάγλυφα ένθετα “Clous de Paris”, ένα φινίρισμα εμπνευσμένο από την υψηλή ωρολογοποιία. Αυτή η τεχνοτροπία ακριβείας ενισχύει την εκλεπτυσμένη αισθητική του κόκπιτ. Μπροστά από τον οδηγό, ένας νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων υψηλής ευκρίνειας 10,25 ιντσών, προσφέρει καλύτερη αναγνωσιμότητα και ηρεμία στην οδήγηση, σε συνδυασμό με το σύστημα DS Extended HUD. Στο κέντρο του ταμπλό, μια δεύτερη οθόνη 10 ιντσών εξυπηρετεί τη λειτουργία του infotainment μέσω του συστήματος DS Iris που χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη SoundHound, που τροφοδοτείται από το API ChatGPT. Το καθαρό και “μινιμαλιστικό” design συνεχίζεται με το DS AIR (αόρατοι αεραγωγοί) με εξαιρετικά λεπτούς κεντρικούς αεραγωγούς που κρύβουν αόρατα πτερύγια για μια κομψή και ενιαία εμφάνιση.
Το εσωτερικό ντύνεται με υφάσματα και καμβά υψηλής ποιότητας (προδιαγραφές Pallas) και επίσης Alcantara (Etoile) στο ταμπλό, τα πάνελ των θυρών και την κεντρική κονσόλα. Τα καθίσματα από δέρμα Nappa Criollo με σχεδίαση μπρασελέ ρολογιού, τα διακοσμητικά από ξύλο Brown Ash και οι μεγάλες επιφάνειες από μαλακό δέρμα Nappa ενισχύουν τον εκλεπτυσμένο χαρακτήρα. Οι μαργαριταρένιες ραφές, χαρακτηριστικό αποκλειστικό της DS Automobiles, παραμένουν ως διακριτική λεπτομέρεια. Τον ήχο αναλαμβάνει το σύστημα Focal Electra, με 14 ηχεία και ισχύ 690 Watt.
Διαβάστε επίσης – Lancia: Ιστορική επιστροφή στους αγώνες και επίσημα
Από το λανσάρισμα, το N°4 θα προσφέρει μια νέα και πλήρως εξηλεκτρισμένη γκάμα. Το μοναδικό στην κατηγορία του που προσφέρει τρεις εξηλεκτρισμένες τεχνολογίες για όλες τις χρήσεις: αυτοφορτιζόμενο υβριδικό, plug-in υβριδικό και 100% ηλεκτρικό.
Το N°4 E-Tense σηματοδοτεί ένα νέο βήμα στην ενεργειακή μετάβαση της DS Automobiles, με ένα 100% ηλεκτρικό σύστημα κίνησης που συνδυάζει αυτονομία 450 χλμ. (συνδυασμένος κύκλος WLTP) και απόδοση που φτάνει τους 213 ίππους και τα 343 Nm ροπής. Το μοντέλο φέρει μπαταρία καθαρής χωρητικότητας 58,3 kWh με χημική σύσταση εμπλουτισμένη με νικέλιο, για βελτιστοποίηση της ενεργειακής απόδοσης και το σύστημα θερμικής διαχείρισης, περιλαμβάνει νέα αντλία θερμότητας και μεγαλύτερα εξαρτήματα ψύξης/θέρμανσης, για να παρέχει καλύτερη απόδοση και άνεση. Επίσης διαθέτει τρεις λειτουργίες επιβράδυνσης που είναι διαθέσιμες μέσω paddles πίσω από το τιμόνι. Η ισχύς φόρτισης DC φτάνει έως τα 120 kW και μπορεί να φορτίσει από 20 έως 80% σε περίπου 30 λεπτά ή να ανακτήσει αυτονομία 100 χλμ. σε 11 λεπτά.
Διαθέσιμο και ως plug-in υβριδικό με τη νέα γενιά του συστήματος κίνησης το N°4 προσφέρει 30% καλύτερη ηλεκτρική αυτονομία σε πλήρως ηλεκτρική λειτουργία. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης συνδυάζει έναν υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 180 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 125 ίππων, ενσωματωμένο σε ένα νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη eDCT7, σχεδιασμένο για βελτιστοποίηση της κατανάλωσης και των επιδόσεων. Με συνδυαστική ισχύ 225 ίππων και ροπή 360 Nm, το PHEV N°4 epitax;ynei από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 7,1 δευτερόλεπτα, ενώ με τη νέα μπαταρία των 14,6 kWh μπορεί να διανύσει έως και 81 χλμ. αμιγώς ηλεκτρικά και κατά το πρότυπο WLTP.
H υβριδική έκδοση έχει συνολική ισχύ 145 ίππων με τον συνδυασμό υπερτροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων και 136 ίππων και ηλεκτρικού μοτέρ 29 ίππων που ενσωματώνεται στο εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Το N°4 Hybrid κινείται πλήρως ηλεκτρικά σε χρόνο που φτάνει το 50% επί του συνόλου στο αστικό περιβάλλον, σύμφωνα με τους Γάλλους και οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 116 γρ./χλμ.
Το N°4 βασίζεται στη αρθρωτή πλατφόρμα EMP2 και εξοπλίζεται με το DS Drive Assist 2.0, προσφέροντας εμπειρία ημιαυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2. Το σύστημα υποστηρίζει ημιαυτόματη αλλαγή λωρίδας και προσπέραση, καθώς και σύσταση ταχύτητας βάσει της αναγνώρισης οδικών σημάτων. Υπάρχει επίσης το DS Driver Attention Monitoring, ένα νέο σύστημα που αναλύει συνεχώς την προσοχή και την κόπωση του οδηγού, μέσω υπέρυθρης κάμερας τοποθετημένης στην εμπρός κολώνα του αμαξώματος. Παράλληλα οι προβολείς DS Matrix LED Vision προσαρμόζονται αυτόματα στις κυκλοφοριακές συνθήκες, τη γωνία του τιμονιού, την ταχύτητα και τον καιρό και επιτρέπουν συνεχή χρήση μεγάλης σκάλας χωρίς να θαμπώνουν τους άλλους οδηγούς.
Το νέο μοντέλο της γαλλικής εταιρείας θα βρίσκεται στην ελληνική αγορά το φθινόπωρο.