Αυτό είναι το πολυτιμότερο Honda S2000 στον κόσμο

Οι τιμές για το Honda S2000 έχουν αρχίσει να παίρνουν την ανιούσα όπως φαίνεται και από μια τελευταία πώληση που πραγματοποιήθηκε στις Η.Π.Α.
Honda S2000 CR Club Racer

Μπορεί να μην το διαδέχτηκε ποτέ ένας “αντικαταστάτης” στη γκάμα της Honda, ωστόσο στα 10 περίπου χρόνια που έμεινε στην παραγωγή το Honda S2000 κατάφερε να αποκτήσει το δικό του φανατικό κοινό με τις συνολικές παγκόσμιες πωλήσεις του να ξεπερνούν τις 110.000. Το ιαπωνικό roadster ήταν από την αρχή της εμπορικής του σταδιοδρομίας αυτό που αποκαλούμε “future classic” ένα μοντέλο δηλαδή που όχι μόνο θα αντέξει το τεστ του χρόνου αλλά όσο περνάει ο καιρός θα αποκτήσει συλλεκτική αξία και θα δει τα ποσά για τα οποία αλλάζει χέρια να ανεβαίνουν.

Διαβάστε επίσης: Honda Ropot. Η συσκευή που προσέχει τα παιδιά στο δρόμο! (+video)

Ως μεταχειρισμένο το Honda S2000 έχει αρχίσει να σπάει τα δικά του “προσωπικά” ρεκόρ εδώ και μερικά χρόνια με την αξία του, ανάλογα και με την έκδοση φυσικά, να έχει ξεπεράσει τα 60.000 ευρώ.

Πάει λιγότερο από ένας χρόνος από τότε που σας είχαμε γράψει για ένα εξαιρετικό S2000 που άλλαξε χέρια στην άλλη όχθη του Ατλαντικού για το ποσό των 63.400 ευρώ. Τώρα στις οθόνες μας έχουμε μια νέα αγοραπωλησία S2000 που ανεβάζει σημαντικά τον πήχη για το ιαπωνικό roadster και όπως μπορείτε να δείτε και εσείς από τις εικόνες το αξίζει.

Πρόκειται για την έκδοση Club Racer του facelift S2000, μια έκδοση λαχταριστή που προοριζόταν μόνο για τις αγορές της Β. Αμερικής με έμφαση στη διασκέδαση στα trackdays. Φέρει τον μεγαλύτερο σε κυβισμό F22C1 κινητήρα των 2,2 λίτρων, επιπλέον εργοστασιακά αεροδυναμικά βοηθήματα (η αεροτομή στο πίσω μέρος βγάζει μάτια), αλλαγές στην ανάρτηση (σκληρότερα ελατήρια και αμορτισέρ, παχύτερες αντιστρεπτικές), αλλά και ενισχύσεις στο πλαίσιο για αυξημένη στιβαρότητα. Έναντι του στάνταρ S2000 φέρει επίσης και φαρδύτερα πίσω ελαστικά αλλά και στάνταρ σκληρή αφαιρούμενη οροφή. Αλλαγές έχουμε και στο εσωτερικό με τα σπορ καθίσματα να φέρουν κίτρινες-μαύρες επενδύσεις από alcantara με το κίτρινο χρώμα να κάνει την εμφάνιση του και σε άλλα σημεία της καμπίνας όπως για παράδειγμα στην αλουμινένια μπίλια του επιλογέα ταχυτήτων.

Διαβάστε επίσης: Το… αξέχαστο Honda CRX και το “μαγικό” VTEC

Αυτό λοιπόν το Honda S2000 CR είναι πλέον και επίσημα το πιο πολύτιμο που έχουμε δει μέχρι στιγμής καθώς αντάλλαξε χέρια για το ποσό των 92.865 ευρώ, τη στιγμή που το προηγούμενο, επίσης CR, είχε πωληθεί για περίπου 64.000 ευρώ. Ένα πραγματικό άλμα στην αξία του ιαπωνικού roadster που δείχνει να εκτιμάται όλο και περισσότερο με το πέρασμα του χρόνου.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ήταν το αυτοκίνητο που έκανε ευρέως γνωστή την τεχνολογία VTEC. Ας θυμηθούμε το Honda CR-X που παραμένει μέχρι σήμερα ποθητό......
Την εποχή που οι Ιάπωνες άρχισαν να προκαλούν την ευρωπαϊκή αφρόκρεμα, η... Yamaha έφτιαξε το δικό της 12κύλινδρο supercar, το OX99-11, με τεχνολογία και μοτέρ...
Η Honda βρίσκει εναλλακτικούς τρόπους και τεχνολογίες για να μειώσει τον αντίκτυπο των δραστηριοτήτων της στα εργοστάσια αλλά και στα ίδια τα μοντέλα της....
Με άνοδο έκλεισε στις ταξινομήσεις η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας στο 10μηνο της χρονιάς με 10 εταιρείες να κερδίζουν την προτίμηση του κοινού....
Η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας παρουσίασε μικρή πτώση και τον Οκτώβριο που μας πέρασε με 10 εταιρείες να καταφέρνουν να ξεχωρίσουν στον στίβο των πωλήσεων....
O Soichiro Honda είχε όραμα, δεν αρκέστηκε απλώς στο να είναι ένας καλός μηχανικός και να κατασκευάζει πιστόνια για την Toyota... και έτσι έφτασε στην...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Smart Deals

Το μεγαλύτερο έως σήμερα όφελος από την VW – Σε ποιο μοντέλο φτάνει τα 17.500 ευρώ

Skoda Elroq ορόσημο παραγωγής 2025

0-100.000 B-SUVs σε κάτω από έναν χρόνο – Το best seller που το πέτυχε

Audi ειδικές προσφορές 2025

Audi: Ειδικές τιμές για ετοιμοπαράδοτα μοντέλα – Ποια είναι, μέχρι πότε ισχύει