Λίγους μήνες μετά την αποκάλυψη της “κλειστής” McLaren Artura, οι Βρετανοί προχώρησαν στην παρουσίαση της Spider εκδοχής της. Ουσιαστικά, πρόκειται για το πρώτο της κάμπριο με υβριδικό σύστημα κίνησης. Πάμε να γνωρίσουμε πιο αναλυτικά την McLaren Artura Spider, οι παραδόσεις της οποίας αναμένεται να ξεκινήσουν στα μέσα του τρέχοντος έτους.
Δείτε επίσης: Στο “σφυρί” σπάνια Mercedes του ’90 – Οι εξαψήφιες προβλέψεις της τελική τιμής
Ξεκινάμε από το υβριδικό σύστημα “καρδιά” του οποίου αποτελεί ένας κινητήρας βενζίνης με V6 διάταξη και χωρητικότητα 3,0 λτ. Συνδυάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ, με αποτέλεσμα η τελική ισχύς να φτάνει στους 700 ίππους και η μέγιστη ροπή τα 720+225 Nm ροπής. Κάπως έτσι, το υβριδικό supercar των 1.475 κιλών πετυχαίνει εντυπωσιακή αναλογία 480 ίππων στον τόνο. Η κίνηση περνά στον πίσω άξονα μέσω ενός νέου σασμάν 8 σχέσεων. Αναφορικά με τις επιδόσεις η McLaren Artura Spider χρειάζεται για τα 0-100 χλμ./ώρα μόλις 3,0 δλ., ενώ τα 0-200 χλμ./ώρα έρχονται σε 8,4 δλ. Η δε τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 330 χλμ./ώρα.
Με 200 ίππους στο λίτρο το θερμικό μοτερ
Ο βενζινοκινητήρας αλουμινίου M630 ξηρού κάρτερ επιτυγχάνει περίπου 200 ίππους ανά λίτρο, είναι εξαιρετικά συμπαγής και ελαφρύς. Ζυγίζει μόλις 160 κιλά και η εσωτερική γωνία των 120 μοιρών καθιστά εφικτή τη δημιουργία του συμπαγούς σχήματος. Έτσι, έχει τοποθετηθεί χαμηλά ώστε να μειώνεται το κέντρο βάρους. Το διπλό turbo έχει τοποθετηθεί μέσα στο V και το όριο περιστροφής αγγίζει τις 8.500 σ.α.λ.
Από την άλλη, το ηλεκτρικό μοτέρ τροφοδοτείται από μπαταρία ιόντων λιθίου με ενεργειακή χωρητικότητα 7,4 kWh, οι οποίες επιτρέπουν μία ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 33 χλμ. Συνολικά, το σύνολο των ηλεκτρικών συστημάτων υψηλής τάσης της Artura Spider προσθέτει μόλις 130 κιλά στο συνολικό βάρος, με την μπαταρία να φτάνει τα 88 κιλά και τον ηλεκτροκινητήρα τα 15,4.