Ακόμη ένα βραβείο σχεδιασμού ήρθε να προστεθεί στην συλλογή της Peugeot, αυτή την φορά από το περιοδικό “Auto&Design”, το οποίο φέτος τιμά την γαλλική μάρκα στην κατηγορία “Brand Design Language”, για τη διεθνή στιλιστική της γλώσσα, η οποία εκφράζεται μέσα από τη γκάμα των προϊόντων της.
Σύμφωνα με την κριτική επιτροπή «η νέα γκάμα της Peugeot δείχνει την εξέλιξη της μάρκας σε επίπεδο σπορ χαρακτήρα και αισθητικής, προσθέτοντας προκλητικά δυνατές γραμμές, οι οποίες παραμένουν συνεπείς με τις ιστορικές της ρίζες».
Ο Matthias Hossann, Διευθυντής Σχεδιασμού της Peugeot, ήταν ιδιαίτερα υπερήφανος που παρέλαβε το βραβείο, καθώς αποτελεί μία σημαντική διεθνή διάκριση, η οποία σχετίζεται με την μεγάλη εμπορική επιτυχία των προϊόντων της μάρκας.
Η βράβευση προήλθε από μία επιτροπή 12 δημοσιογράφων του διεθνούς ειδικού τύπου, ώστε να εξασφαλίζεται η αντικειμενική αξιολόγηση του σχεδιασμού των αυτοκινήτων.
Η τελετή βράβευσης έλαβε χώρα στις 30 Νοεμβρίου, διαδικτυακά, από το Εθνικό Μουσείο Αυτοκινήτου στο Τορίνο. Οι κατηγορίες βράβευσης ήταν τρεις (“Production Car”, “Concept Car” and “Brand Design Language”) και μεταξύ δέκα φιναλίστ, η Peugeot διακρίθηκε στην κατηγορία “Brand Design Language”.
Ως διευθυντής σχεδιασμού, ο Matthias δήλωσε υπερήφανος γι’ αυτή τη σημαντική αναγνώριση «είμαι πολύ χαρούμενος που παραλαμβάνω αυτό το βραβείο. Έρχεται σε μία πολύ σημαντική στιγμή για τη μάρκα, καθώς το νέο Peugeot 308 αναβαθμίζει το design και την προσωπικότητα της μάρκας ακόμη περισσότερο. Η νέα μας εταιρική εικόνα εγκαινιάστηκε με το νέο Peugeot 308 και άλλαξε τον τρόπο που επικοινωνούμε τις αξίες μας. Οι ρίζες μας χαρακτηρίζονται από ένα ένδοξο παρελθόν και μας μεταφέρουν σε ένα συναρπαστικό μέλλον».
Αυτό το βραβείο ακολουθεί το αντίστοιχο βραβείο που έλαβε το Peugeot 2008 το 2019, στην κατηγορία «Production Car».
ΠΗΓΗ: Δελτίο Τύπου