Alfa Romeo Giulia vs… Giulia. Ομοιότητες πέρα από το όνομα

Ποια είναι εκείνα τα στοιχεία που συνδέουν τη σύγχρονη Alfa Romeo Giulia με το θρυλικό μοντέλο της 10ετίας του '60. Η Alfa Romeo μας εξηγεί.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Giulia vs Giulia Alfa Romeo

Αν και χρονικά η μεταξύ τους διαφορά ξεπερνά τον μισό αιώνα, η Alfa Romeo μας λέει πως το ομώνυμο μοντέλο της από τη δεκαετία του ’60 μοιράζεται πολλά περισσότερα με το σύγχρονο σπορ σεντάν των Ιταλών, εκτός από το διάσημο όνομα. Πάμε να τα δούμε πιο αναλυτικά.

Χαμηλό βάρος και μεγάλη ιπποδύναμη
Παραδοσιακά, η Alfa Romeo με στόχο να επιτύχει τις καλύτερες δυνατές επιδόσεις, αλλά και την καλύτερη οδική συμπεριφορά, εστίαζε στο χαμηλό βάρος των μοντέλων της. Η Giulia του 1962 δεν αποτελεί εξαίρεση αφού παρά το γεγονός ότι ήταν ένα 4θυρο οικογενειακό σεντάν, διατηρούσε το βάρος της κάτω από τα 1.000 κιλά, αποτέλεσμα και της εφαρμογής του αλουμινένιου κινητήρα των 1,3 ή 1,6 λίτρων. Ο ίδιος ο κινητήρας, εκτός από το χαμηλό βάρος, χαρακτηριζόταν και από την υψηλή -για τα δεδομένα της εποχής απόδοση- που χάρη και στους διπλούς εκκεντροφόρους επικεφαλής κυμαινόταν μεταξύ 78 και 112 ίππων.

Διαβάστε επίσης: Alfa Romeo Stelvio με νέες χαμηλότερες τιμές


Αντίστοιχα, η σύγχρονη Giulia, εφαρμόζοντας την ίδια φιλοσοφία αποτελεί ένα από τα μοντέλα με το πλέον χαμηλό βάρος στην κατηγορία της (από 1.429 κιλά). Η χρησιμοποίηση ελαφρών υλικών, όπως ο άξονας μετάδοσης από ανθρακονήματα και τα τμήματα από αλουμίνιο στο αμάξωμα και την ανάρτηση, έχουν σαν αποτέλεσμα ακόμα και η στάνταρ Giulia με τον κινητήρα 2.0ΤΒ των 200 ίππων να διαθέτει κορυφαία αναλογία κιλών/ίππο που ανέρχεται στο 7,1.

Ο ίδιος κινητήρας είναι διαθέσιμος και σε έκδοση 280 ίππων (140ίπποι/λίτρο), ενώ ακόμα και οι diesel εκδόσεις με απόδοση 190 ή 210 ίππους και κυρίως ροπή 450 και 470 Nm, προσφέρουν επίσης πολύ καλές επιδόσεις.

Οδηγοκεντρική προσέγγιση με στόχο την απόλαυση
Σύμφωνα με την Alfa Romeo, η επιλογή των μηχανικών μερών, τόσο στη Giulia του 1962, όσο και στο σημερινό μοντέλο έχουν μια ξεκάθαρη στόχευση που δεν είναι άλλη από την απόλαυση που λαμβάνει ο οδηγός όταν τις οδηγεί.
Πέρα από τις επιδόσεις -με τα δύο μοντέλα να μην είναι απλά κορυφαία στην κατηγορία τους, αλλά να συγκρίνονται και με καθαρόαιμες σπορ κατασκευές της εποχής τους- αυτό που χαρακτηρίζει τις Giulia διαχρονικά είναι η δυνατότητα να προσφέρουν στον οδηγό την πραγματική ευχαρίστηση να οδηγεί ένα σπορ σεντάν, το ίδιο απολαυστικό είτε σε χαλαρούς ρυθμούς, είτε σε γρήγορες διαδρομές.

Για πρώτη φορά στην ιστορία της μάρκας, η νέα Giulia κατάφερε να διατηρήσει αυτή την απόλυτη αίσθηση οδηγικής απόλαυσης, προσφέροντας παράλληλα το πλέον πλήρες πακέτο προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS) και δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2.

Διαβάστε επίσης: Έρχονται τρία νέα SUVs στην Ευρώπη από FCA Automobiles

Αδιαμφησβήτητο στιλ
Οι Alfa Romeo ανέκαθεν ξεχώριζαν για τις γραμμές και τη φινέτσα τους. Αυτό το μεγάλο βάρος υπήρχε το 1962 στους ώμους του Giuseppe Scarnati που σχεδίασε την πρώτη Giulia, αλλά και στους ώμους των σχεδιαστών του Centro Stile Alfa Romeo που δημιούργησαν τη σύγχρονη εκδοχή.

Οι καθαρές, αλλά δυναμικές γραμμές, η ιδανική ισορροπία μεταξύ των μεταλλικών και των γυάλινων επιφανειών και βέβαια η ένταξη του Scudetto, της χαρακτηριστικής τριγωνικής μάσκας της Alfa Romeo, απέδειξαν ότι οι σχεδιαστές και στις δύο περιπτώσεις ακολούθησαν τους ίδιους στιλιστικούς δρόμους που χαρακτηρίζουν τη μάρκα από τα πρώτα χρόνια της δημιουργίας της.

Παράλληλα με τη στιλιστική υπεροχή, κάθε Giulia στην εποχή της έθετε νέα όρια και στην αεροδυναμική απόδοση, με την πρώτη να επιτυγχάνει συντελεστή Cd 0,34 και το σύγχρονο μοντέλο συντελεστή Cd 0,25. Στα δύο μοντέλα, τόσο η εξωτερική εμφάνιση, όσο και το εσωτερικό αποπνέουν δυναμισμό, αλλά με μια απαράμιλλή αίσθηση φινέτσας.

Την ίδια στιγμή, η θέση οδήγησης, ο πίνακας οργάνων και τα χειριστήρια δεν κρύβουν στο ελάχιστο, ότι οι Alfa Romeo Giulia έχουν δημιουργηθεί έχοντας στο επίκεντρο τον οδηγό.

Και η… εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα
Παρά τα κοινά στοιχεία στη φιλοσοφία των δύο μοντέλων, υπάρχει μια ειδοποιός διαφορά. Σε αντίθεση με το κλασσικό μοντέλο, η νέα Giulia εξελίχθηκε εξαρχής με βάση την κορυφαία έκδοση Quadrifiglio Verde των 510 ίππων. Ενώ η Giulia του 1962 εξελίχθηκε βήμα-βήμα από τη βασική έκδοση με τον κινητήρα των 1,3 λίτρων, η νέα Giulia τόσο σε επίπεδο πλαισίου, όσο και μηχανικών μερών σχεδιάστηκε από την πρώτη στιγμή με βάση την κορυφαία QV. Αυτός είναι και ο λόγος που τα περισσότερα μηχανικά μέρη, όπως η ανάρτηση Alfa LinkTM, το σύστημα πέδησης brake-by-wire IBS, ο άξονας μετάδοσης από ανθρακονήματα, το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων και βέβαια το κεντρικό –ηλεκτρονικό- νευρικό σύστημα του αυτοκινήτου με την ονομασία CDC, είναι κοινά σε όλη τη γκάμα της Giulia, ανεξάρτητα από την επιλογή κινητήρα ή επιπέδου εξοπλισμού.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]