Alfa Romeo GTAm vs BMW M3 CS: Η εκδίκηση των sedan

Στις μέρες μας τα sedan αμαξώματα δεν εμπορικά. Οδηγικά όμως είναι μακράν καλύτερα από ποτέ χάρη στις Alfa Romeo και BMW που δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό.

Βρείτε μας στο
bmw vs alfa

Η Alfa Romeo Giulia GTA βασίζεται στην Quadrifoglio. O V6 Bi-Turbo 2.9 λτ. αποδίδει πλέον 540 ίππους, τιμή που την καθιστά την ισχυρότερη “πολιιτική” Alfa που κατασκευάστηκε ποτέ! Σε συνδυασμό με την χρήση εξαιρετικά ελαφρών υλικών στην περίπτωση της GTAm έχουν εξοικονομηθεί 100 κιλά (ζυγίζει 1.520 κιλά) και έχει αναλογία βάρους/ίππων στα 2,82 kg/ίππο. Αυτό σημαίνει 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,6 δλ.

Όσον αφορά στην έκδοση GTAm, θα έχει το ίδιο μοτέρ και θα εξοπλίζεται με δύο αγωνιστικά καθίσματα, roll-bar και ζώνες ασφάλειας έξι σημείων. Τα δύο μοντέλα θα είναι περιορισμένης παραγωγής, καθώς θα κατασκευαστούν σε 500 μονάδες.

Για την ιστορία να πούμε πως το GTA προέρχεται από τα αρχικά των λέξεων Gran Turismo Alleggerita (Alleggerita στα ιταλικά σημαίνει “ελαφρωμένο”) και πρώτη φορά έκανε την εμφάνισή του το 1965 στην Giulia Sprint GTA.

Η BMW M3 CS από την άλλη, παρουσιάστηκε πριν τρία χρόνια. Βασίζεται προφανώς στη M3, όπως γίνεται σαφές και από την ονομασία της και αποτελεί ειδική έκδοση αυτής. Στο αμάξωμά της έχει γίνει εκτεταμένη χρήση CFRP, κάτι που της επέτρεψε να ζυγίζει 1.585 κιλά. Η αεροδυναμική της είναι βελτιωμένη, καθώς διαθέτει ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και αεροτομή, ενώ αναθεωρημένο είναι και το σετάρισμα της ανάρτησής της.

Κάτω από το καπό των δύο αυτοκινήτων όμως υπάρχει και η μεγάλη διαφορά. Και αυτό γιατί ο 3.0 λτ. TwinPower Turbo κινητήρας της BMW αποδίδει 460 ίππους, 80 λιγότερους δηλαδή από την Alfa Romeo GTAm, ενώ για το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 3,9 δλ. Διαφορά δηλαδή 0,3 δλ. η οποία είναι λογική λόγω και της διαφοράς βάρους και ιπποδύναμης. Όσον αφορά την παραγωγή της BMW M3 CS, αυτή περιορίστηκε στις 1.200.

Πιο κάτω ακολουθούν οι επίσημες εικόνες των δύο μοντέλων. Δείτε τις και πείτε μας την γνώμη σας για αυτά στο σχετικό post στην σελίδα μας στο facebook και πάρτε μέρος στην ψηφοφορίας μας σε story που θα βρείτε στο Instagram μας.

mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου. Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos.

E-mail: mdiveris@traction.gr