Ανανεωμένο Mazda CX-30 στην Ελλάδα. Δείτε την τιμή του

H Mazda προχώρησε στην αναβάθμιση του CX-30 που φέρει πλέον το βελτιωμένο ήπια υβριδικό δίλιτρο μοτέρ e-Skyactiv X των 186 ίππων.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Mazda CX-30 ανανέωση 2021 τιμή

Ισχυρότερο και πιο “καθαρό” είναι πλέον το Mazda CX-30 που αναβαθμίζεται και φέρει κάτω από το καπό του το βελτιωμένο ήπια υβριδικό σύνολο e-Skyactiv-X με το δίλιτρο μοτέρ. Το Mazda CX-30 είναι το δεύτερο μοντέλο της ιαπωνικής εταιρίας που χρησιμοποιεί πλέον τον αναβαθμισμένο βενζινοκινητήρα.

Διαβάστε επίσης – Mazda MX-5 Coupe: Το αυτοκίνητο που δεν έγινε ποτέ… (+video)

Η απόδοση του αναβαθμισμένου e-Skyactiv X ανεβαίνει τώρα κατά 6 επιπλέον ίππους, ενώ αυξημένη κατά 16 Nm παρουσιάζεται και η ροπή. Η ισχύς του φτάνει στους 186 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή στα 240 Nm στις 4.000 σ.α.λ. Οι Ιάπωνες ανακοινώνουν και βελτίωση της κατανάλωσης, η οποία, σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP παρουσιάζεται μειωμένη κατά 0,4 λίτρα/100 χλμ. με μείωση και στις εκπομπές CO2 κατά 8 γρ/χλμ.


Για να φτάσει στα παραπάνω νούμερα η Mazda βελτιστοποίησε την καύση, μείωσε τη συμπίεση από το 16,3:1 στο 15:1 που παραμένει σε πολύ υψηλά επίπεδα, άλλαξε τα πιστόνια με άλλα νέας σχεδίασης, ενώ αναβάθμισε και το λογισμικό διαχείρισης του ήπια υβριδικού συστήματος.

Διαβάστε επίσης: H Mazda κρατά τα RX-7 ζωντανά!

Η τιμή εκκίνησης για τη βασική έκδοση του Mazda CX-30 με τον δίλιτρο κινητήρα e-Skyactiv G των 122 ίππων στην ελληνική αγορά ορίζεται στις 24.796 ευρώ, προσφέροντας ένα πλουσιότατο επίπεδο εξοπλισμού. Με το δίλιτρο σύνολο e-Skyactiv X των 186 ίππων οι τιμές του ιαπωνικού SUV στην έκδοση GT ξεκινούν από τα 28.159 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]