Ανανεωμένο Opel Insignia: Νέοι κινητήρες diesel και βενζίνης

Νέα γενιά κινητήρων diesel και βενζίνης φέρει το ανανεωμένο Opel Insignia που παρουσιάστηκε επίσημα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου των Βρυξελλών.

Βρείτε μας στο
2020 Opel Insignia

Το ανανεωμένο Opel Insignia που παρουσιάστηκε στις Βρυξέλλες φέρει μια ολοκαίνουρια γενιά κινητήρων σε όλους τους διαθέσιμους κυβισμούς τόσο βενζίνης όσο και πετρελαίου.

Ενώ το προηγούμενο μοντέλο είχε κινητήρες βενζίνης και diesel από τρεις διαφορετικές οικογένειες, όλοι οι σημερινοί τρικύλινδροι και τετρακύλινδροι κινητήρες ανήκουν σε μία νέα οικογένεια και είναι διαθέσιμοι για το Sports Tourer αλλά και για το Grand Sport. Πάμε να τους γνωρίζουμε καλύτερα.

Στη βάση των διαθέσιμων μοτέρ για το ανανεωμένο Insignia βρίσκεται ο τρικύλινδρος κινητήρας βενζίνης των 1,4 λίτρων που έχουμε δει και στο νέο Astra. Το συγκεκριμένο μοτέρ αποδίδει 145 ίππους και 236 Nm ροπής στις 5.000 και 1.500-3.500 σ.α.λ. αντίστοιχα και συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Η Opel ανακοινώνει μέση κατανάλωση 5,8-6,2 λίτρα κατά το πρότυπο WLTP (6-6,3 για το Sports Tourer).

Ακολουθεί ο τρικύλινδρος κινητήρας πετρελαίου των 1,5 ο οποίος αποδίδει με την βοήθεια υπερσυμπιεστή 122 ίππους στις 3.250 σ.α.λ. και 300 Nm ροπής σταθερά από τις 1.750 σ.α.λ. έως και 2.500 σ.α.λ. Το εν λόγω μοτέρ συνεργάζεται επίσης με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. H μέση κατανάλωση κατά WLTP ανέρχεται στα 4,6-4,9 λίτρα ανά 100 χλμ. (4,8-5,1 για το Sports Tourer)

Αργότερα η Opel θα προσθέσει στην γκάμα και τον νέο δίλιτρο κινητήρα σε έκδοση με 200 ίππους με την ισχύ να κορυφώνεται στις 4.500 σ.α.λ. Η μέγιστη ροπή του 4κύλινδρου μοτέρ ανέρχεται στα 350 Nm μεταξύ 1.500 και 4.000 σ.α.λ. Το δίλιτρο μοτέρ συνδυάζεται με νέο αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων και η μέση κατανάλωση του ανέρχεται στα 7,3-7,6 λίτρα ανά 100 χλμ. σύμφωνα με το πρότυπο WLTP (7,5-7,7 για το Sports Tourer).

Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται η ισχυρότερη έκδοση του δίλιτρου turbo μοτέρ που κινεί την 4κίνητη και κορυφαία έκδοση του Insignia που ακούει στο όνομα GSi. Σε αυτή την περίπτωση η ισχύς ανέρχεται στους 230 ίππους στις 5.000 σ.α.λ., ενώ η ροπή διατηρεί την μέγιστη τιμή των 350 Nm στις ίδιες ακριβώς στροφές. Η μέση κατανάλωση, τέλος, ανέρχεται στα 8,3-8,5 λίτρα ανά 100 χλμ (8,6-8,8 για το Sports Tourer).

Οι επιδόσεις που προσφέρουν τα νέα μηχανικά σύνολα στο ανανεωμένο Insignia δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστές.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr