Ανανέωση για την «ανοιχτή» Mercedes E-Class

Στην αποκάλυψη της ανανεωμένης Mercedes E-Class Cabriolet προχώρησε η γερμανική φίρμα. Δείτε τι αλλαγές έγιναν και με τι κινητήρες εξοπλίζεται...

Βρείτε μας στο

Μαζί με την coupe έκδοση, στην οποία αναφερθήκαμε εκτενώς, η γερμανική φίρμα αποκάλυψε και την ανασχεδιασμένη Mercedes E-Class Cabriolet. Ήταν κάτι το οποίο περιμέναμε, μιας και πριν από μερικές ημέρες κυκλοφόρησε σχετική teaser φωτογραφία.

Διαβάστε επίσης: Mercedes – Η εξέλιξη του τιμονιού στο πέρασμα του χρόνου

Οι εξωτερικές αλλαγές είναι αρκετές στο εμπρός μέρος, με την ύπαρξη νέας γρίλιας. Ο προφυλακτήρας έχει δεχθεί ανασχεδιασμό, παρομοίως και τα φωτιστικά σώματα που είναι full led σε όλες τις εκδόσεις. Το ίδιο ισχύει και στο πίσω μέρος, όπου τα φώτα είναι διαφοροποιημένα και ο προφυλακτήρας έχει αλλάξει ελάχιστα.

Η ανανεωμένη «ανοιχτή» έκδοση διαθέτει υφασμάτινη κουκούλα που αναγοκλείνει ηλεκτρικά. Στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει AIRCAP που ανασηκώνεται ηλεκτρικά ώστε να μειώνει τους στροβιλισμούς αέρα. Επιπλέον, υπάρχει το σύστημα AIRSCARF για τη θέρμανση του λαιμού των επιβατών.

Στο εσωτερικό της Mercedes E-Class Cabriolet υπάρχουν εξαιρετικής ποιότητας υλικά. Την παράσταση κλέβουν οι δύο ψηφιακές οθόνες μεγέθους 10,25 ιντσών (προαιρετικά η μία 12,3″). Εννοείται πως υπάρχει το σύστημα πολυμέσων MBUX και αναβαθμισμένα συστήματα ασφάλειας, όπως το URBAN GUARD για εντοπισμό κλεμμένου οχήματος. Τεχνολογίες όπως το Active Brake Assist δεν απουσιάζουν από τον εξοπλισμό, ενώ μια σειρά από συστήματα ημιαυτόνομης οδήγησης παρέχουν ευκολίες όπως η διατήρηση λωρίδας με ταχύτητα έως τα 60 χλμ/ώρα. Επιπλέον, είναι διαθέσιμες και επενδύσεις από αντιανακλαστικό δέρμα για την προστασία από τον ήλιο.

Νέα Mercedes GLA: Οι τρεις λόγοι που την καθιστούν πρωταγωνίστρια 

Σε ότι αφορά τα μηχανικά σύνολα,υπάρχουν εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου, με τις πρώτες να είναι ήπια υβριδικές (EQ Boost). Ξεκινώντας από τα μοτέρ βενζίνης, η έκδοση Ε200 εξοπλίζεται με 2λιτρο μοτέρ 197 ίππων και η Ε300 με 258 ίππους. Και στις δύο περιπτώσεις υπάρχουν 4MATIC επιλογές τετρακίνησης, ενώ το μοναδικό διαθέσιμο κιβώτιο είναι το 9G-TRONIC. Στην κορυφή βρίσκεται η E450 4MATIC με τρίλιτρο μοτέρ 367 ίππων.

Στη βάση των κινητήρων πετρελαίου βρίσκεται η έκδοση Ε200d με κινητήρα χωρητικότητας 1.950 κ.εκ και 194 ίππους. Ακολουθεί η αποκλειστικά τετρακίνητη 6κύλινδρη Ε400d με 2.925 κ.εκ. και 340 ίππους. Και στην περίπτωση των κινητήρων πετρελαίου, όλες οι εκδόσεις εξοπλίζονται με το 9G-Tronic.

Εννοείται πως στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται η Mercedes-AMG E 53 4MATIC+. Δύο turbo και ένας ηλεκτρικός κομπρέσορας εκτοξεύουν την ιπποδύναμη του τρίλιτρου κινητήρα στους 435 ίππους. Η κίνηση περνά μέσω του AMG SPEEDSHIFT TCT 9G και στους τέσσερις τροχούς (4MATIC+). Ενδεικτικά τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 4,6 δεύτερα για την cabriolet έκδοση (0,2″ πιο αργά από την coupe).