Ανανέωση για την Mercedes GLC (+video)

Η Mercedes-Benz θα παρουσιάσει στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, την νέα γενιά του SUV της

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Ήταν το φθινόπωρο του 2015, όταν η Mercedes GLC παρουσιάστηκε για πρώτη φορά. Σήμερα, σχεδόν 3,5 χρόνια αργότερα, ήρθε η στιγμή της ανανέωσης, για ένα αυτοκίνητο που δίνει το δικό του τόνο στον κόσμο των πολυτελών SUV. Η παρουσίαση του νέου μοντέλου θα γίνει στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, που έχει προγραμματιστεί για τις 7-17 Μαρτίου.

Όπως ήταν αναμενόμενο, η νέα γενιά της GLC εξοπλίζεται με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, είτε πρόκειται για συνδεσιμότητα, είτε για συστήματα υποβοήθησης οδηγού. Οι βελτιώσεις που έχει το νέο μοντέλο σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, εστιάζονται σε 3 σημεία: Στο ιδιαίτερα εξελιγμένο σύστημα πολυμέσων MBUX, στους νέους κινητήρες και στα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, τα οποία τείνουν ολοένα και περισσότερο προς την αυτόνομη οδήγηση.

Η εξωτερική εμφάνιση της ανανεωμένης Mercedes GLC χαρακτηρίζεται από την ίδια φιλοσοφία με εκείνη της προκατόχου, με έμφαση στα σπορ χαρακτηριστικά και την βέλτιστη αεροδυναμική. Όσοι έχουν ακόμη πιο δυναμικές αναζητήσεις, μπορεί να προτιμήσουν την AMG-Line, η οποία διαθέτει πιο εμφανή αεροδυναμικά βοηθήματα και διαφορετικούς τροχούς. Στο εσωτερικό, η εικόνα είναι κλασική “Mercedes”, με την πολυτέλεια να είναι σαφής σε κάθε σημείο. Εκτός από το πολυλειτουργικό τιμόνι, ξεχωρίζει το πολυλειτουργικό touchpad στην κεντρική κονσόλα, που επιτρέπει σε οδηγό και συνοδηγό, έλεγχο του συστήματος συνδεσιμότητας εκ του μακρόθεν.


Το εξελιγμένο σύστημα Multimedia MBUX, αποτελεί σύμφωνα με τη Mercedes-Benz ένα από τα highlights του ανανεωμένου μοντέλου. Οι δύο οθόνες που έχουν γίνει σήμα κατατεθέν της γερμανικής μάρκας είναι ξανά παρούσες, με τον πίνακα οργάνων να φτάνει έως διάσταση 12,3 ιντσών, τη στιγμή που η οθόνη αφής διατίθεται σε έκδοση 7 ή 10,25 ιντσών. Πέραν του φωνητικού ελέγχου, το MBUX υπόκειται και σε έλεγχο μέσω χειρονομιών, χάρη στο touchpad. Ακόμη, οι κάμερες που χρησιμοποιούνται στη Mercedes GLC λειτουργούν σε ιδιαίτερα εξελιγμένο τεχνολογικό πλαίσιο, διευκολύνοντας σε μεγάλο βαθμό την πλοήγηση, ή την ενημέρωση του οδηγού κατά τη διάρκεια της διαδρομής. Σε αντίστοιχο πλαίσιο κινούνται και τα τεχνολογικά συστήματα υποβοήθησης οδηγού, καθώς το γερμανικό SUV διαθέτει ένα πλήρες πακέτο τελευταίας γενιάς, τόσο για τη διάρκεια της οδήγησης, όσο και για το παρκάρισμα ή τη μεταφορά τρέιλερ.

Η ανανεωμένη Mercedes GLC παίρνει εμπρός με το πάτημα ενός κουμπιού, το οποίο έχει σχήμα τουρμπίνας, ενώ παρέχει πολλές επιλογές οδηγικών προφίλ. Ο οδηγός μπορεί να διαλέξει ανάμεσα στα Comfort, ECO, Sport, Sport+ και Individual, τα οποία διαμορφώνουν ανάλογα την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης, των αναρτήσεων ή του κινητήρα. Επιπρόσθετα, μπορεί να διαλέξει το επίπεδο λειτουργίας εκτός δρόμου μεταξύ των προφίλ Off-Road και Off-Road+, τα οποία εντάσσονται στο Off-Road Engineering Package.

Πλήρης ανανέωση υπάρχει και σε επίπεδο κινητήρων, καθώς η GLC αρχικά θα διαθέτει 2λιτρες και 4κύλινδρες εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου. Σε κάθε περίπτωση, το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με τετρακίνηση 4Matic και αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων 9G-Tronic. Στις εκδόσεις βενζίνης εντάσσονται οι GLC 200 και GLC 300, που αποδίδουν 197 και 258 ίππους αντίστοιχα. Από την άλλη, οι εκδόσεις πετρελαίου GLC 200d220d και 300d, που έχουν ισχύ 163, 194 και 245 ίππων αντίστοιχα. Οι βενζινοκινητήρες, πλαισιώνονται από το ηλεκτρικό σύστημα EQ Boost, που προσφέρει ισχύ 10 kW και ροπή 150 Nm, ενώ συνεισφέρει στην ανάκτηση ενέργειας. Απώτερος στόχος σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις είναι η ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης και της εκπομπής ρύπων, που αποτελεί πάγια τακτική των κατασκευαστών τα τελευταία χρόνια.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]