Ανανέωση για την Yamaha Tracer 700

Η Yamaha Tracer 700 δέχτηκε πολλές και σημαντικές αλλαγές για τη νέα χρονιά με πιο χαρακτηριστική το νέο κοφτερό της “κοστούμι”.

Βρείτε μας στο
Yamaha Tracer 700 2020

Τρία χρόνια μετά από την πρώτη της παρουσίαση η μεσαίου κυβισμού δικύλινδρη Tracer ανανεώνεται σε εμφάνιση και ουσία με στόχο να γίνει μία ακόμη πιο ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα από ό,τι είναι ήδη.

Το χαρακτηριστικό νέο κοστούμι της Tracer 700, φέρει σαφείς σχεδιαστικές επιρροές από την superbike YZF-R1 κάτι που γίνεται ιδιαίτερα αντιληπτό στη σχεδίαση του φέρινγκ που κερδίζει τις εντυπώσεις. Προφανώς οι Ιάπωνες θέλουν να συμπεριλάβουν στο πελατολόγιο τους και ένα πιο νεανικό κοινό και με αυτή την εμφάνιση κινούνται και προς τον σωστό δρόμο, χωρίς να παρουσιάζονται ενστάσεις από τους μεγαλύτερους.

Yamaha Tracer 700 2020

Η νέα Tracer 700, διαθέσιμη και σε έκδοση για δίπλωμα κατηγορίας Α2, πληροί τις προδιαγραφές Euro 5 και ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας αποδίδει 74 ίππους και 68 Nm στις 8.750 και 6.500 σ.α.λ. αντίστοιχα.

Yamaha Tracer 700 2020

Η Yamaha προχώρησε σε αλλαγές και στην εργονομία ώστε να αυξήσει την προσφερόμενη άνεση και να βελτιώσει ακόμη περισσότερο τον έλεγχο αλλά και τη συμπεριφορά της Tracer 700. H σέλα έχει ανασχεδιαστεί για τον αναβάτη και τον συνεπιβάτη και φέρει λίγο περισσότερο αφρώδες με την απόσταση από το έδαφος να φτάνει στα 840 χλστ. Το τιμόνι έχει κερδίσει ελαφρώς σε πλάτος. Από το κύμα αλλαγών δεν γλίτωσε ούτε η LCD οθόνη που έδωσε τη θέση της σε μια καινούρια με τις ψηφιακές ενδείξεις να παρουσιάζονται λευκές σε σκούρο φόντο.

Yamaha Tracer 700 2020

Οι αλλαγές προχωρούν στην ανάρτηση με το συμβατικό πιρούνι να είναι νέο, με διαδρομή στα 130 χιλιοστά και να ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση των ελατηρίων του. Το αμορτισέρ ρυθμίζεται στην απόσβεση επαναφοράς και έχει διαδρομή 142 χιλιοστά.

Το βάρος διατηρείται στα 196 κιλά και αυτό καθιστά την Tracer ως το ελαφρύτερο μοντέλο της κατηγορίας σύμφωνα με τους Ιάπωνες, με το μεταξόνιο των 1.460 χιλιοστών να συνδυάζει την σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες με την ευελιξία στις χαμηλότερες.

Η ανανεωμένη Tracer 700 θα είναι διαθέσιμη σε τρία χρώματα που μπορείτε να δείτε στις φωτογραφίες που ακολουθούν.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr