Ανανέωση για το Cupra Ateca των 300 ίππων

Μετά και την ανανέωση του Ateca από τη Seat σειρά έχει το ντεμπούτο του φρεσκαρισμένου αισθητικά και τεχνολογικά Cupra Ateca.

Βρείτε μας στο
2020 Cupra Ateca Seat ανανέωση


To Cupra Ateca των 300 ίππων αποτελεί την πιο δυναμική έκφανση του ομώνυμου μοντέλου της Seat το οποίο ανανεώθηκε πρόσφατα και τώρα το SUV της Cupra ακολουθεί κατά πόδας.

To ανανεωμένο SUV της ισπανικής εταιρίας παρουσιάζεται με ελαφρώς αυξημένες διαστάσεις με το μήκος του να έχει κερδίσει 10 χλστ. και να ανέρχεται στα 4.386 χλστ, λόγω των ανασχεδιασμένων προφυλακτήρων, ενώ το ύψος είναι λίγο μικρότερο, κατά δύο χλστ. στα 1.599. Το πλάτος παραμένει στα 1.841 χλστ. ενώ ίδιο παρουσιάζεται και το μεταξόνιο στα 2.630 χλστ.

Μπροστά ξεχωρίζουν τα νέα Full LED φωτιστικά σώματα, με τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, ενή η γρίλια με το κυψελοειδές μοτίβο φέρει στο κέντρο της το σήμα της εταιρίας. Νέο σχέδιο έχουν και οι μεγάλες ζάντες αλουμινίου των 19 ιντσών με τον ενδιαφερόμενο να μπορεί να επιλέξει μεταξύ έξι συνολικά διαφορετικών σχεδίων, ενώ πίσω από αυτές “κρύβονται” τα στάνταρ φρένα της Cupra με τις μαύρες δαγκάνες ή το προαιρετικό σετ της Brembo με τις χάλκινου χρώματος δαγκάνες και τους τεράστιους δίσκους των 18 ιντσών! Full LED είναι και τα φωτιστικά σώματα στο πίσω μέρος με την εικόνα να συμπληρώνεται από τις δύο διπλές απολήξεις της εξάτμισης που προέρχεται από την Akrapovic.

Ο σπορ αέρας της εξωτερικής σχεδίασης συνεχίζεται και στο εσωτερικό με πρωταγωνιστές τα μπάκετ καθίσματα του Cupra Ateca που ανήκουν πλέον στον στάνταρ εξοπλισμό. Το τιμόνι είναι νέας σχεδίασης και φέρει πλέον ενσωματωμένο το κουμπί της εκκίνησης του 4κύλινδρου μοτέρ αλλά και εκείνο που δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να διαλέξει μεταξύ των έξι οδηγικών προφίλ που έχει στη διάθεση του -Normal, Sport, CUPRA, Individual, Snow και off-road. Μεγαλύτερα είναι και τα paddles του κιβωτίου. Προαιρετικά είναι διαθέσιμη και δερμάτινη επένδυση για τα καθίσματα ενώ στο εσωτερικό ξεχωρίζουν οι χάλκινης απόχρωσης λεπτομέρειες και ραφές.

Το τεχνολογικό υπόβαθρο του Cupra Ateca ενισχύεται από το νέο σύστημα πολυμέσων που δέχεται και φωνητικές εντολές με τη νέα και μεγαλύτερη οθόνη σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, της οποία η διαγώνιος ανέρχεται στις 9,2 ίντσες. Ο οδηγός απολαμβάνει επίσης έναν πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών. Η Cupra κάνει παράλληλα λόγο για αναβάθμιση και στην ευκολία αναγνώρισης των φωνητικών εντολών που είναι παράλληλα ταχύτερο στην απόκριση του, αλλά και συμβατό με Android Auto και Apple Car Play.

Αναβάθμιση βλέπουμε και στον τομέα της ενεργητικής ασφάλειας με νέα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού όπως το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης Travel Assist το οποίο συνεργάζεται με το ενεργό cruise control και λειτουργεί σε ταχύτητες έως και 210 χλμ.ώρα. Στον εξοπλισμό του ανήκει και το Side Assist που μπορεί και εντοπίζει οχήματα έως και 70 μέτρα μακριά

Στα του κινητήρα η Cupra δεν ανακοινώνει αλλαγές στα νούμερα της απόδοσης με τον δίλιτρο TSI κινητήρα να παράγει 300 ίππους και 400 Nm ροπής. Αυτή η απόδοση, σε συνδυασμό με την 4κίνηση “αρκεί” για να στείλει τη βελόνα του ταχύμετρου έως και τα 247 χλμ./ώρα με την τα 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνονται σε μόλις 4,9 δεύτερα. Το μοτέρ συνεργάζεται με DSG αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr