Έχουν περάσει τέσσερα χρόνια από τότε που το Dacia Spring ξεκίνησε την εμπορική του πορεία και έχει ξεπεράσει αισίως τις 179.000 παραδόσεις στην Ευρώπη. Τώρα, έφτασε η ώρα για ριζική ανανέωση, με το προσιτό ηλεκτρικό πόλης να αυξάνει σημαντικά την ισχύ του. Πάμε να το γνωρίσουμε πιο αναλυτικά!
Δείτε επίσης: Έρχεται το φθηνότερο υβριδικό της Dacia – Με απόδοση 155 ίππων
Ξεκινάμε από τις διαθέσιμες εκδόσεις, οι οποίες είναι δύο και έχουν ισχύ 70 ή 100 ίππων. Αυτή είναι η πρώτη σημαντική αναβάθμιση, μιας και στην πρώτη του γενιά απέδιδε μόλις 45 ή 65 ίππους. Όσον αφορά στις επιδόσεις, η Dacia αναφέρει χαρακτηριστικά ότι το αυτοκίνητο έχει βελτιώσει έως 20% τις ρεπρίζ από 80 έως 120 χλμ./ώρα. Και στις δύο περιπτώσεις, η μπαταρία που τροφοδοτεί το ηλεκτρικό μοτέρ είναι κοινή. Η χωρητικότητά της αγγίζει τις 24,3 kWh και χρησιμοποιεί τεχνολογία LFP.

Το ηλεκτρικό με την χαμηλότερη κατανάλωση
Η αυτονομία βάσει του WLTP αγγίζει τα 225 χλμ. για την έκδοση με τις ζάντες 15 ιντσών και ένα από τα στοιχεία που εντυπωσιάζουν για ακόμα μία φορά είναι η κατανάλωση. Η ρουμάνικη εταιρεία ανακοινώνει ακόμα πιο βελτιωμένη μέση κατανάλωση, η οποία διαμορφώνεται στις 12,4 kW/100 χλμ. Αυτή η τιμή κάνει το Dacia Spring να εξακολουθεί να αποτελεί το ηλεκτρικό με την χαμηλότερη κατανάλωση στην ελληνική αγορά, βάσει του πίνακα ΣΕΑΑ. Όσο για την φόρτιση, η μέγιστη ισχύς αυξήθηκε από τα 30 στα 40 kW και επιτρέπει φόρτιση από το 20% έως το 80% σε μόλις 29 λεπτά. Ο φορτιστής εναλλασσόμενου ρεύματος ισχύος 7 kW εξακολουθεί να είναι στάνταρ σε όλα τα μοντέλα Spring και επιτρέπει ταχύτερη φόρτιση από 20% έως 100%: 3 ώρες και 20 λεπτά αντί για 4 ώρες.

Πορτμπαγκάζ μεγαλύτερης κατηγορίας
Πέρα από την αναβάθμιση του Dacia Spring σε επίπεδο ηλεκτρικών μερών, το προσιτό ηλεκτρικό παραμένει πρακτικό στην καθημερινή χρήση. Προσφέρει τον μεγαλύτερο όγκο για τις αποσκευές, ο οποίος αγγίζει τα 308 λτ. και φτάνει μέχρι τα 1.004 όταν τα πίσω καθίσματα αναδιπλωθούν. Αυτός ο χώρος είναι σημαντικά μεγαλύτερος από αυτόν άλλων οχημάτων της κατηγορίας Α και αντιστοιχεί στη χωρητικότητα ενός B-Segment μοντέλου. Στο εσωτερικό του Dacia Spring προσφέρεται επίσης άφθονος χώρος αποθήκευσης που αγγίζει συνολικά τα 32 λίτρα. Εννοείται ότι το νέο μοντέλο έχει αναβαθμιστεί και σε επίπεδο τεχνολογίας. Στην κεντρική κονσόλα υπάρχει οθόνη αφής 10,1 ιντσών, η οποία φέρει ασύρματη συνδεσιμότητα με Apple CarPlay και Android Auto.