Αναβάθμιση στα σημεία για τη Mercedes G-Class

Με ακόμη πιο πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό και περισσότερες δυνατότητες εξατομίκευσης θα προσφέρει η Mercedes την εμβληματική G-Class.

Βρείτε μας στο
2020 Mercedes G-Class

Το σκληροτράχηλο εκτός δρόμου όχημα της Mercedes, η G-Class, συμπληρώνει φέτος 40 χρόνια εμπορικής πορείας και οι άνθρωποι της γερμανικής εταιρίας προχωρούν σε μικρές αλλαγές που αναβαθμίζουν τον στάνταρ εξοπλισμό του αλλά και τις διαθέσιμες επιλογές εξατομίκευσης.



Το μοντέλο της σειράς που αποκτά την μεγαλύτερη ελευθερία “κινήσεων” είναι η G 400 d που μπορεί πλέον να εξατομικευτεί χωρίς περιορισμούς καθώς μια ειδική έκδοση του που υπήρχε στη γκάμα παύει πλέον να υπάρχει. Να σημειωθεί ότι κινείται από εν σειρά εξακύλινδρο diesel μοτέρ που αποδίδει 330 ίππους και ακόμη πιο σημαντικά 700 Nm ροπής στις 1.200-3.200 σ.α.λ.

Στα ηλεκτρονικά καλούδια της G-Class η Mercedes προσθέτει παράλληλα και μία ακόμη ηλεκτρονική επιλογή που διαχειρίζεται την 4κίνηση και ονομάζεται “Desert”. Η επιλογή της γίνεται μέσω του διακόπτη Dynamic Select και έναντι των υπολοίπων προγραμμάτων προσφέρει ακόμη περισσότερη πρόσφυση σε αμμώδες τερέν, αλλάζοντας επίσης την απόκριση του γκαζιού αλλά και τη λειτουργία του ESP.

Στον στάνταρ εξοπλισμό της G-Class ανήκει πλέον και το πακέτο Parking με την κάμερα οπισθοπορείας, ενώ το πακέτο “Night” μπορεί τώρα να επιλεχθεί αυτόνομα. Μέχρι πρότινος συνδυαζόταν με τα εξοπλιστικά πακέτα AMG Line και Stainless Steel. Το πακέτο Night περιλαμβάνει το αστέρι της Mercedes σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα για το εμπρός και το πίσω μέρος της G-Class, το σήμα V8 στα εμπρός φτερά, αλλά και το σήμα της έκδοσης του μοντέλου και τα δύο τελευταία επίσης σε μαύρο γυαλιστερό.

Για το πακέτο AMG Line η Mercedes προσθέτει και μια νέας σχεδίασης ζάντα αλουμινίου με πέντε ακτίνες και διάμετρο στις 20 ίντσες, ενώ για το εσωτερικό της G-Class η Γερμανοί τοποθετούν στάνταρ το πλήρως ψηφιακό πίνακα πληροφοριών, τον χωρίς πλαίσιο εσωτερικό καθρέπτη και τα μαύρα ματ πατάκια.

Τέλος αναβαθμισμένο παρουσιάζεται το πακέτο αντικλεπτικής προστασίας “Urban Guard”, το οποίο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων συναγερμό, προστασία κατά της ρυμούλκυσης αλλά και την υπηρεσία που ενημερώνει τον οδηγό σε περίπτωση κάποιο ατυχήματος όταν η G-Class είναι παρκαρισμένη.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr