Ένας από τους μεγαλύτερους εχθρούς της αυτοκίνησης ήταν πάντα το βάρος, με τις εταιρείες να δαπανούν τεράστιους πόρους για την καταπολέμησή του. Με την έλευση της ηλεκτροκίνησης, όμως, η κατάσταση ξέφυγε και πάλι, με την μάζα των οχημάτων να αποτελεί ξανά ένα υπαρκτό πρόβλημα. Αυτό θέλησε να σχολιάσει με ιδιαίτερα αιχμηρό τρόπο ο Xavier Martinet, υψηλόβαθμο στέλεχος της Dacia.
“Αν είμαστε σοβαροί για τη συλλογική μείωση των εκπομπών, τότε το υπερβολικό βάρος δεν θα πρέπει να είναι αποδεκτό. Υπάρχουν ηλεκτρικά αυτή τη στιγμή που ζυγίζουν 2μιση ή και τρεις τόνους και χρησιμοποιούνται από ένα άτομο που κάνει απόσταση 50-60 χλμ./ ώρα”, ανέφερε χαρακτηριστικά ο Αντιπρόεδρος Πωλήσεων της Dacia. Με αυτόν τον τρόπο έδειξε την δυσαρέσκειά του απέναντι στα ογκώδη ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Ταυτόχρονα, ξεκαθάρισε ότι η εναντίωση απέναντι στα βαριά ηλεκτρικά γίνεται πράξη μέσα από το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Dacia, το οποίο ονομάζεται Spring και ζυγίζει μόλις 975 κιλά. “Η φιλοσοφία μας δείχνεται με το Spring. Δημιουργήθηκε για να οδηγείται σε αστικό περιβάλλον, σε αποστάσεις των 40 χιλιομέτρων με μέση ταχύτητα 30 χλμ./ώρα”.
Υπενθυμίζουμε ότι το Dacia Spring Electric εφοδιάζεται με μπαταρία 26,8 kWh, η οποία τροφοδοτεί το μοτέρ των 44 ίππων και 125 Nm ροπής. Όσον αφορά την αυτονομία του, αυτή σε κύκλο WLTP είναι στα 225 χλμ. (295 χλμ. εντός πόλης). Μάλιστα υπάρχει και λειτουργία ECO, για βελτιστοποίηση της αυτονομίας, η οποία όμως περιορίζει την ιπποδύναμη στου 32 ίππους και την τελική στα 100 χλμ./ώρα από 125 χλμ./ώρα.