Απλές συμβουλές για ασφαλέστερη οδήγηση στο χιόνι, που όλοι πρέπει να γνωρίζουμε

Προφανώς και η οδήγηση στο χιόνι κρύβει πολλούς κινδύνους και θέλει ιδιαίτερη γνώση για να αποφευχθούν τα δυσάρεστα. Δείτε όλα όσα πρέπει να γνωρίζουμε.

Η οδήγηση στο χιόνι είναι εξαιρετικά δύσκολη και πολλές φορές ακατόρθωτη αν δεν έχουμε μεριμνήσει ώστε να έχουμε τα κατάλληλα εφόδια μαζί μας στο αυτοκίνητο. Με τις πιο κάτω συμβουλές όμως θα φροντίσουμε να κατανοήσουμε όλα όσα πρέπει να κάνουμε πριν και κατά την διάρκεια της οδήγησης σε τέτοιες δύσκολες συνθήκες, ώστε να είμαστε πάντοτε ασφαλείς.

Διαβάστε επίσης: Χειμερινά ελαστικά

  1. Καθαρισμός αυτοκινήτου: Πριν καν μπούμε στο αυτοκίνητο πρέπει να καθαρίσουμε τις επιφάνειές του από το χιόνι. Και όχι μόνο τις γυάλινες επιφάνειες (οι οποίες θα μας εξασφαλίσουν καλύτερη περιμετρική ορατότητα) αλλά και το αμάξωμα (ουρανό, καπό εμπρός και πίσω) για να μην δημιουργήσουμε πρόβλημα σε άλλους οδηγούς από το χιόνι που θα πέφτει από το αυτοκίνητό μας μετά τα πρώτα χιλιόμετρα.
  2. Ξεθάμπωμα παρμπρίζ: Δείτε εδώ το σχετικό μας άρθρο για το πως μπορεί αν γίνει εύκολα και γρήγορα με την χρήση του κλιματισμού του αυτοκινήτου μας.
  3. Τοποθέτηση αλυσίδων: Γίνεται πάντοτε στους τροχούς που δίνουν την κίνηση στο αυτοκίνητο. Αν είναι σύγχρονο τετρακίνητο, επιλέγουμε τους εμπρός τροχούς προκειμένου ο οδηγός να έχει καλύτερο τιμόνι. Δείτε επίσης: Πως τοποθετούνται εύκολα και γρήγορα οι αλυσίδες χιονιού στους τροχούς του αυτοκινήτου μας
  4. Απόσταση: Κρατώ μεγάλη απόσταση από το προπορευόμενο όχημα
  5. Όχι απότομες κινήσεις: Δεν κάνω απότομες κινήσεις στο τιμόνι και δεν πατάω απότομα γκάζι ή φρένο. Πηγαίνω αρκετά σιγά ώστε ακόμη και το φρενάρισμά μου να είναι εξαιρετικά ήπιο.
  6. Σπινάρισμα τροχών: Προσπαθώ να είμαι πιο απαλός στο πάτημα του πεντάλ γκαζιού για να αποφεύγω σπινάρισμα των τροχών. Επιταχύνω όσο πιο ομαλά γίνεται.
  7.  Φρενάρισμα με τον κινητήρα: Προσπαθώ θα φρενάρω χρησιμοποιώντας τον κινητήρα (κατεβάζοντας σχέση στο κιβώτιο από τρίτη σε δεύτερη ή από δεύτερη σε πρώτη) και μετά χρησιμοποιώ το φρένο.
  8. Φώτα: Έχω πάντα τα φώτα πορείας και αναλόγως συνθηκών και τα φώτα ομίχλης αναμένα.

8+1: Πρόβλεψη: Οφείλουμε πάντοτε να είμαστε διορατικοί όταν οδηγούμε. Να προσπαθούμε να προβλέψουμε την κίνηση εμπρός μας και όταν οδηγούμε σε δρόμο με χιόνι οφείλουμε να “διαβάζουμε” τον δρόμο αλλά και την συμπεριφορά των άλλων οδηγών προκειμένου να αποφύγουμε όποια ταλαιπωρία.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κρύβονται πίσω από τον προφυλακτήρα και υπάρχουν εκεί για πολύ συγκεκριμένο λόγο! Δείτε τους άγνωστους αεραγωγούς των αυτοκινήτων......
Διαβάστε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε προκειμένου να δείτε αν σας ταιριάζουν τα χειμερινά ελαστικά ή αν ένα σετ αλυσίδων είναι αρκετό!...
Φθαρμένα ελαστικά, υπέρβαση ανώτατου ορίου φόρτωσης και άλλες παραβάσεις! Δείτε τον απολογισμό από τους ελέγχους σε φορτηγά......
Δυστυχώς στην χώρα μας φτάνει ένα ξαφνικό μπουρίνι για να πλημμυρίσουν οι δρόμοι. Καλό είναι λοιπόν να γνωρίζουμε πως να συμπεριφερθούμε αν βρεθούμε να οδηγούμε...
Πώς "καταλαβαίνει" η αντλία ότι το ντεπόζιτο έχει γεμίσει; Ποιος ο ρόλος αυτής της μικρή οπής; Το video εξηγεί έναν ιδιαίτερα πολύπλοκο μηχανισμό......
Περισσότερη ασφάλεια στο δρόμο και αποφυγή πρόστιμων υπέρβασης του ορίου ταχύτητας με σύμμαχο το σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων Κυκλοφορίας......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής