Aprilia RSV4-RSV4 Factory: Ανανεώθηκαν και ήρθαν Ελλάδα. Δείτε τιμές

Η Aprilia προχώρησε στην ανανέωση της ναυαρχίδας της RSV4 και της έκδοσης RSV4 Factory, οι οποίες είναι πλέον διαθέσιμες και στη χώρα μας.

Βρείτε μας στο
Aprilia RSV4 2021 ανανέωση

Ο αέρας ανανέωσης “φύσηξε” για τις κορυφαίες στη σπορ γκάμα της Aprilia RSV4 και RSV4 Factory που παρουσιάζονται με βελτιώσεις σε καίρια σημεία για το 2021, με στόχο όπως πάντα τα υψηλότερα επίπεδα απόδοσης σε περιβάλλον πίστας.

Σε γενικές γραμμές οι αλλαγές εντοπίζονται στο ανασχεδιασμένο φέρινγκ με τις ενσωματωμένες πλέον αεροτομές, στην αναβάθμιση των ηλεκτρονικών συστημάτων και του κινητήρα αλλά και αλλαγές στον τομέα της εργονομίας.

Διαβάστε επίσης: Aprilia RS 660. Δείτε τιμή και μάθετε τα πάντα γι’ αυτή

Η ανανέωση στη σχεδίαση της Aprilia RSV4 μοιάζει πλέον περισσότερο με τη νέα RS 660 και αυτή μάλλον είναι η πρώτη φορά που ακόμη ένα μικρότερο μοντέλο να επηρεάζει με τη σχεδίαση του το superbike της Aprilia. Σύμφωνα με τους Ιταλούς το ανανεωμένο φέρινγκ προσφέρει εξαιρετικά χαμηλό συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης, με σημαντικό όφελος σε ό,τι αφορά την απόδοση σε υψηλές ταχύτητες. Αυτή η σχεδίαση, αυξάνει επίσης, την πίεση του αέρα που εισέρχεται στο φιλτροκούτι και την κάθετη δύναμη που ασκείται από τον αέρα στη μοτοσυκλέτα.

Οι αεροτομές δεν είναι πλέον πρόσθετα στοιχεία στα πλευρικά πάνελ, αλλά έχουν ενσωματωθεί πλήρως, στο διπλό τοίχωμα του φέρινγκ. Αποτελούν μια λύση που αυξάνει τη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες και ταυτόχρονα βελτιώνει την ψύξη του κινητήρα, εκτρέποντας τη ροή καυτού αέρα από τον αναβάτη.

Διαβάστε επίσης: Τιμή Aprilia Tuono 660 στην Ελλάδα

Ο τριπλός προβολέας LED διαθέτει τα περιμετρικά φώτα ημέρας DRL που φέρουν την υπογραφή των σπορ μοντέλων Aprilia και περιλαμβάνει τη λειτουργία “bending lights”, που αφορά σε ένα ζεύγος βοηθητικών φώτων που φωτίζουν το εσωτερικό της στροφής, αυξάνοντας την ορατότητα κατά τη διάρκεια του στριψίματος.

Στον τομέα της εργονομίας η Aprilia RSV4 φέρει νέας σχεδίασης ρεζερβουάρ καυσίμου αλλά και νέα σέλα που δίνουν μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων στον αναβάτη και του επιτρέπουν να πάρει ιδανική θέση πίσω από το φέρινγκ για μια πιο φυσική και ξεκούραστη θέση οδήγησης.

Τα χειριστήρια των ηλεκτρονικών συστημάτων έγιναν επίσης πιο λειτουργικά και διαισθητικά, ενώ νέα είναι και η οθόνη πληροφοριών TFT, μεγαλύτερη και πληρέστερη από την προηγούμενη. Χάρη στη νέα πιο ισχυρή μονάδα ελέγχου Marelli 11MP ECU και τη νέα IMU 6 αξόνων, η ηλεκτρονική διαχείριση έχει βελτιωθεί, με έλεγχο του γκαζιού Ride-by-Wire και του APRC, όπου η λογική χειρισμού έχει επίσης βελτιωθεί.

Η ομπρέλα ηλεκτρονικών συστημάτων της RSV4 διανθίζεται τώρα με την προσθήκη του πολλαπλών επιπέδων ελέγχου φρένου του κινητήρα.

Η ιταλική superbike φέρει παράλληλα διαθέτει έξι προγράμματα οδήγησης (Riding Modes), τρία για την πίστα (περιλαμβάνονται δύο προγράμματα που εξατομικεύονται από τον αναβάτη) και τρία για τον δρόμο (ένα πλήρως εξατομίκευσης). Ο αναβάτης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει το πρόγραμμα οδήγησης που του ταιριάζει καλύτερα και να επωφεληθεί αυτόματα, από τις καλύτερες δυνατές ρυθμίσεις για τον έλεγχο πρόσφυσης, τον έλεγχο ανύψωσης του μπροστινού τροχού (σούζας), του φρένου του κινητήρα, του ABS και άλλων ρυθμιζόμενων παραμέτρων.

Με το αλουμινένιο πλαίσιο των δύο δοκών να παραμένει ίδιο, η RSV4 φέρει τώρα νέο ελαφρύτερο ψαλίδι με ενισχυμένη κάτω βάση, εμπνευσμένο από το ψαλίδι της Aprilia RS-GP που συμμετέχει στο MotoGP. Το ψαλίδι έχει σχεδιαστεί για μεταφορά των μαζών πιο χαμηλά και βελτίωση της σταθερότητας του πίσω μέρους της μοτοσυκλέτας κατά την επιτάχυνση.

Ο πανίσχυρος V4 που πληροί τις προδιαγραφές Euro 5 ανεβάζει την ισχύ τους στους 217 ίππους με μικρή αύξηση και για τη ροπή με α νέα νούμερα να επιτυγχάνονται κυρίως λόγω της αύξησης του κυβισμού του από τα 1.077 κ.εκ. στα 1.099 κ.εκ.

Δύο εκδόσεις είναι διαθέσιμες: Η RSV4 (μόνο σε χρώμα Dark Losail) και η RSV4 Factory (στα χρώματα Aprilia Black και Lava Red) με περιφερειακά ακόμη υψηλότερης ποιότητας. Και οι δύο εκδόσεις είναι εφοδιασμένες με τον αναβαθμισμένο κινητήρα V4 1,099 κ.εκ., αλλά ξεχωρίζουν από τον βασικό εξοπλισμό τους. Η έκδοση Factory διαθέτει τροχούς σφυρήλατους αλουμινίου, ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις Öhlins Smart EC 2.0 και δαγκάνες φρένων Brembo Stylema.

Οι προτεινόμενες τιμές λιανικής στη χώρα μας είναι 19.700 ευρώ για την RSV4 και 24.750 ευρώ για την κορυφαία RSV4 1100 Factory, ενώ και για τις δύο εκδόσεις περιλαμβάνεται στην τιμή ένα ολοκληρωμένο πακέτο προνομίων, όπως είναι η επέκταση της εργοστασιακής εγγύησης κατά δύο χρόνια και η δωρεάν παροχή οδικής βοήθειας για τέσσερα χρόνια.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr