Audi A6 E-Tron concept: Στη Σαγκάη με 476 “ηλεκτρικούς” ίππους

Αμιγώς ηλεκτρικό και πολυτελές το Audi A6 e-tron concept αποτελεί το επόμενο βήμα στον εξηλεκτρισμό της γκάμας των Γερμανών.

Βρείτε μας στο
Audi A6 E-Tron concept 2021 Σαγκάη

Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό concept Audi A6 e-tron αποκαλύφθηκε από τους Γερμανούς στην κινέζικη έκθεση αυτοκινήτου. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της γερμανικής εταιρίας μας το νέο concept αποτελεί “μία σαφή ιδέα για τα μελλοντικά μοντέλα παραγωγής της Audi και παρέχει ξεκάθαρες ενδείξεις για το πόσο δυναμική και κομψή θα είναι η ηλεκτροκίνητη κατηγορία πολυτελείας, από τη μάρκα με τα τέσσερα δαχτυλίδια.”

Διαβάστε επίσης – Audi RS: Όλα τα μοντέλα με χρονολογική σειρά!

Σύμφωνα και με τον Philipp Romers, υπεύθυνο για την εξωτερική σχεδίαση του νέου μοντέλου, το εν λόγω πρωτότυπο αποτελεί τον προπομπό του μεσαίου μεγέθους σεντάν που θα παρουσιάσουν οι Γερμανοί στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον.

Το Audi A6 E-Tron concept “λανσάρει” παράλληλα και την νέα τεχνολογική πλατφόρμα της εταιρίας που ονομάζεται Premium Platform Electric (PPE) και θα αποτελέσει τη βάση για τα μελλοντικά ηλεκτρικά μοντέλα της που θα τοποθετούνται στη μικρή και την μικρομεσαία κατηγορία. Η PPE είναι με λίγα λόγια μια πλατφόρμα που μπορεί να προσαρμοστεί και σε μοντέλα μικρότερων διαστάσεων από το μεγάλο ηλεκτρικό A6.

Διαβάστε επίσης: Πέντε ατμοσφαιρικοί κινητήρες που λατρέψαμε

Σε σχέση με το τρέχον A6, το ηλεκτρικό Audi A6 E-Tron διατηρεί μόνο τις διαστάσεις του γνωστού μοντέλου της γερμανικής εταιρίας με μήκος, πλάτος και ύψος στα 4,96, 1,96 και 1,44 μέτρα αντίστοιχα.

Οι δύο ηλεκτρικοί κινητήρες του αποδίδουν συνολικά 476 ίππους και 800 Nm ροπής και εξασφαλίζουν 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από τέσσερα δευτερόλεπτα. Παράλληλα και ανάλογα με την έκδοση αλλά και το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης, η συστοιχία μπαταριών των 100 kWh και 800V μπορεί να προσφέρει αυτονομία άνω των 700 χλμ. κατά το πρότυπο WLTP. Οι μπαταρίες επιτρέπουν φόρτιση έως και 270 kW και αυτό σημαίνει ότι χρειάζονται 25 λεπτά για να φορτίσουν από το 10% έως και το 80%.

Στα τεχνολογικά highlights του νέο ηλεκτρικού της Audi περιλαμβάνεται τόσο ο ιδιαίτερα χαμηλός αεροδυναμικός συντελεστής οπισθέλκουσας που βρίσκεται στο 0,22 αλλά και τα φωτιστικά σώματα. Οι νέες φωτιστικές μονάδες, οι πιο λεπτές που έχουμε δει μέχρι στιγμής σε μοντέλο της Audi, περνούν την τεχνολογία Digital Matrix LED των Γερμανών στο επόμενο επίπεδο με χρήση ψηφιακής τεχνολογίας OLED.

Οι προβολείς μπορούν ακόμη και να προβάλλουν… video game σε τοίχο με το παιχνίδι να είναι εξελιγμένο από την ίδια την Audi (!), ενώ χάρη στα Matrix LED ο κάτοχος μπορεί να εξατομικεύσει τα φώτα ημέρας βάζοντας τη δική του φωτεινή “υπογραφή”. Το αυτοκίνητο μπορεί να προβάλλει επίσης εικόνες πάνω στο δρόμο ακόμη και από τις πόρτες… -δείτε περισσότερα στο ακόλουθο video.

Η γερμανική εταιρία δεν έχει ανοίξει ακόμη επίσημα τα χαρτιά της αναφορικά με το λανσάρισμα της έκδοσης παραγωγής. Αναφέρει ωστόσο ότι τα πρώτα ηλεκτρικά μοντέλα που θα βασίζονται στην PPE πλατφόρμα για τη μικρή και τη μικρομεσαία κατηγορία θα ξεκινήσουν να παρουσιάζονται προς το τέλος του 2022.

Κοιτάζοντας το προχωρημένο στάδιο στο οποίο βρίσκεται η σχεδίαση του πρωτότυπου A6 E-Tron, δεν αποκλείεται να δούμε το μεσαίο ηλεκτρικό σεντάν να κάνει το ντεμπούτο του αρκετά νωρίτερα από τότε.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr