Audi Q2: Φρεσκάρισμα και τεχνολογική ανανέωση

Τέσσερα χρόνια μετά την παρουσίαση του Audi Q2 η γερμανική εταιρία προχωρά στο αισθητικό φρεσκάρισμα του αναβαθμίζοντας το και στον τεχνολογικό κομμάτι.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
2020 Audi Q2 ανανέωση

Το Audi Q2 αποτελεί την πρόταση της γερμανικής εταιρίας στην κατηγορία των μικρών SUV. Φτάνοντας στο μέσο της ζωής του οι Γερμανοί το ανανεώνουν αισθητικά, ενώ ακόμη πιο σημαντικές είναι οι αλλαγές που έχουν πραγματοποιήσει στο κομμάτι των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού αλλά και στη συνδεσιμότητα του οχήματος.

Η Audi δεν προχώρησε σε ριζικές αλλαγές στη σχεδίαση του Q2, με τις γραμμές του να εξακολουθούν να βρίσκονται “μέσα στα πράγματα”. Οι κύριες αλλαγές εντοπίζονται στους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω και στην εμπρός γρίλια που έχει γίνει λίγο πιο στενή με αποτέλεσμα το πίσω μέρος να εμφανίζεται πιο δυναμικό, ενώ από μπροστά το Q2 φαίνεται πιο πλατύ.

Παράλληλα οι LED προβολείς ανήκουν πλέον στον βασικό εξοπλισμό του SUV, ενώ προαιρετικά μπορούν να τοποθετηθούν Matrix LED φωτιστικά σώματα. Πλουσιότερη τέλος είναι και η χρωματική παλέτα με πέντε νέα χρώματα: Apple green, Manhattan gray, Navarra blue, arrow gray, και turbo blue.


Περιορισμένες είναι και οι αλλαγές στην καμπίνα του Q2 με τους αεραγωγούς και τον επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου S tronic να έχουν ανασχεδιαστεί. Η Audi ανακοινώνει επίσης πως η επένδυση Dinamica από μικροΐνες έρχεται για να αντικαταστήσει τις επενδύσεις Alcantara στο Q2.

Στον τομέα της συνδεσιμότητας το ανανεωμένο Audi Q2 φέρει την τελευταία γενιά συστημάτων της Audi με αναλογικό πίνακα πληροφοριών οδηγού για τη στάνταρ έκδοση που μπορεί να αναβαθμιστεί σε έγχρωμη οθόνη 12,3 ιντσών με οθόνη αφής για το multimedia με διαγώνιο 8,3 ιντσών. Το σύστημα που ελέγχεται από περιστροφικό διακόπτη στη κεντρική κονσόλα ή με ηχητικές εντολές φέρει MMI σύστημα πλοήγησης, είναι συνδεδεμένο στο διαδίκτυο και παρέχει και Wi-Fi hotspot λειτουργία. Στη νέα του έκδοση έχουν προστεθεί η υπηρεσία “Audi connect emergency call & service” αλλά και η δυνατότητα απομακρυσμένων ρυθμίσεων και πληροφόρησης του οδηγού μέσω σχετικής εφαρμογής για smartphone.

Στα των κινητήρων το Audi Q2 θα διατίθεται στο λανσάρισμα του στη γερμανική αγορά με τον TFSI των 1.5 λίτρων που φέρει και σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων του με απόδοση 150 ίππους και 250 Nm ροπής. Το μοτέρ συνεργάζεται στάνταρ με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων και προαιρετικά με το S tronic των 7 σχέσεων της Audi, ενώ η ισχύς φτάνει στους εμπρός τροχούς. Φυσικά υπάρχει διαθέσιμη και έκδοση quattro. Η Audi θα ανακοινώσει και άλλα μοτέρ τόσο βενζίνης όσο και πετρελαίου για το ανανεωμένο Q2 πριν από το τέλος της χρονιάς.

Στον εξοπλισμό ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού το σύστημα αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης αλλά και το σύστημα προειδοποίησης αλλαγές λωρίδας ανήκουν στον στάνταρ εξοπλισμό, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό έχει προστεθεί και το ενεργό cruise control. Το σύστημα επιτρέπει σε γενικές γραμμές την αυτοματοποιημένη οδήγηση σε συγκεκριμένες συνθήκες με τον οδηγό να έχει απλά τα χέρια του στο τιμόνι.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]