BMW: Ήπια υβριδικές εκδόσεις & για την ανανεωμένη Σειρά 6 GT

Μετά την ανανεωμένη Σειρά 5 η BMW παρουσίασε και την φρεσκαρισμένη Σειρά 6 Gran Turismo με ανάλογες αλλαγές και στάνταρ ήπια υβριδικές εκδόσεις.

Βρείτε μας στο
2020 BMW Σειρά 6 Gran Turismo ανανεωμένη

Τα ήπια υβριδικά συστήματα κίνησης μεγαλώνουν την παρουσία τους στην γκάμα της BMW με την ανανεωμένη Σειρά 6 Gran Turismo να γίνεται επίσης αποδέκτης. Το μοντέλο των Βαυαρών με το ιδιαίτερο και αεροδυναμικό προφίλ παρουσιάζεται πιο έτοιμο από ποτέ για την άνετη και ταχύτατη κάλυψη μεγάλων αποστάσεων επωφελούμενο παράλληλα και από τις άλλες αλλαγές που είδαμε και στην ανανεωμένη Σειρά 5.

Εξωτερικά η Σειρά 6 Gran Turismo αποκτά πιο εκλεπτυσμένη εμφάνιση με νέας σχεδίασης φώτα εμπρός και πίσω αλλά και ανασχεδιασμένη και μεγαλύτερη γρίλια μπροστά. Παράλληλα, οι γραμμές του πίσω μέρους έγιναν τώρα πιο “καθαρές” σύμφωνα με τους Βαυαρούς ενώ και εδώ κάνουν την εμφάνιση τους οι νέες τραπεζοειδούς σχήματος απολήξεις για τα τελικά της εξάτμισης.

Στο εσωτερικό, που είναι επενδυμένο στάνταρ με δέρμα “Dakota” βλέπουμε στον “βασικό” εξοπλισμό τον μεγάλο TFT πίνακα πληροφοριών για τον οδηγό με διαγώνιο στις 12,3 ίντσες, αλλά και νέα φιλέτα αλουμινίου που προσδίδουν τον δικό τους τόνο πολυτέλειας.

Όπως μάθαμε και στην ανανεωμένη Σειρά 5, όλοι οι κινητήρες με τους οποίους θα είναι διαθέσιμη η Σειρά 6 GT συνεργάζονται πλέον και με το ήπια υβριδικό σύστημα των 48V της BMW. Το εν λόγω σύστημα προσθέτει 11 επιπλέον ίππους στη συνολική απόδοση, όταν χρειάζεται, λειτουργεί ως start/stop για τον θερμικό κινητήρα, ενώ παράγει και αποθηκεύει ηλεκτρική ενέργεια στην μπαταρία ιόντων λιθίου που το συνοδεύει. Όλα τα μοτέρ συνεργάζονται αποκλειστικά με το αυτόματο 8τάχυτο κιβώτιο της BMW, είτε πρόκειται για τις δικίνητες είτε για τις 4κίνητες εκδόσεις.

Στο κομμάτι της τεχνολογίας παρατηρούνται οι ίδιες αλλαγές με τη Σειρά 5 στα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού, ενώ το προαιρετικό σύστημα τετραδιεύθυνσης γίνεται τώρα πιο αποτελεσματικό στις μανούβρες με μικρές ταχύτητες.

Το ανανεωμένο GT της BMW θα είναι διαθέσιμο με δύο κινητήρες βενζίνης και δύο diesel σε πέντέ συνολικά εκδόσεις. Στη βάση της Σειράς 6 GT βρίσκεται η δίλιτρη turbo έκδοση των 258 ίππων και 400 Nm ροπής (630i) που επιταχύνει το μοντέλο των Βαυαρών σε 6,5 δευτερόλεπτα στη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα με την τελική να ανέρχεται στα 250 χλμ./ώρα.

Ακολουθεί η 640i με το τρίλιτρο 6κύλινδρο κινητήρα των 333 ίππων και 450 Nm ροπής, η οποία είναι διαθέσιμη και σαν 4κίνητη. Εδώ τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 5,5 δεύτερα (5,4 για την 4κίνητη).

Στους diesel πρώτος έρχεται ο δίλιτρος 4κύλινδρος turbo των 190 ίππων για την έκδοση 620d με τα 400 Nm ροπής στις 1.750-2.500 σ.α.λ. που “προσφέρει 0-100 χλμ./ώρα σε 7,9 δεύτερα και τελική 220 χλμ./ώρα. Στη “μέση” βρίσκεται η 630d με το εν σειρά εξακύλινδρο μοτέρ των 286 ίππων (650 Nm ροπής) και στην κορυφή των diesel (640d) ο ίδιος κινητήρας στην ισχυρότερη έκδοση του με 340 ίππους και 700 Nm ροπής.

Η BMW 6 Gran Turismo θα είναι διαθέσιμη στο κοινό τον ερχόμενο Ιούλιο.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr