Η υγρόψυκτη μονοκύλινδρη BMW G 310 R είναι η πιo προσιτή μοτοσυκλέτα με σήμα τον έλικα που μπορεί να αποκτήσει κάποιος Μια μοτοσυκλέτα ιδανική για καθημερινή μετακίνηση που δεν θα πει όχι και για μικρά ή ακόμη και μεγαλύτερες βόλτες και εκτός των τειχών της πόλης. Για το 2021 η BMW ανανεώνει την πρόταση της στην κατηγορία των roadsters μικρομεσαίου κυβισμού φρεσκάροντας παράλληλα και την εμφάνιση της.
Αισθητικά οι αλλαγές είναι εμφανείς στο εμπρός μέρος με τη νέα μάσκα-προβολέα με το φωτιστικό σώμα να είναι πλέον full LED όπως και το πίσω που ήταν ήδη. LED είναι τα φλας με τη BMW να αναφέρει και βελτίωση στην απόδοση του προβολέα με τη δέσμη φωτός να είναι ακόμη πιο ομοιογενής και δυνατή σε σχέση με πριν. Η αισθητική της G 310 R έχει έρθει λίγο πιο κοντά στο κορυφαίο hypernaked της BMW, την επίσης ανανεωμένη S 1000 R με μικρές αλλαγές να εντοπίζονται και στα πλαϊνά πλαστικά.
Διαβάστε επίσης – G 310 GS: Η BMW ανανεώνει το μικρότερο των GS
Χρωματικά οι βασικές επιλογές είναι δύο, μαύρο και άσπρο, ενώ υπάρχει και η επιλογή “Sport” που έχει ως βάση για τα γραφικά των πλαστικών επιφανειών αλλά και των αλουμινένιων ζαντών το κόκκινο.
Σημαντικό νέο επίσης είναι η τοποθέτηση ρυθμιζόμενων μανετών για το εμπρός φρένο αλλά και τον συμπλέκτη που βελτιώνει την σημαντικά την εργονομία ειδικά για εκείνους που έχουν κοντά δάκτυλα. Παράλληλα, στη βασική ρύθμιση “1” η μανέτα του συμπλέκτη βρίσκεται τώρα 6 χλστ. πιο κοντά στο γκριπ.
Ο hi-tech υγρόψυκτος 4βάλβιδος κινητήρας των 313 κ.εκ. με την κεκλιμένη κεφαλή που περιστραφεί κατά 180 μοίρες -η εξαγωγή κοιτάζει πίσω-προσαρμόστηκε στις προδιαγραφές ρύπων Euro 5 που θα τεθούν σε ισχύ για τις μοτοσυκλέτες και κρατά παράλληλα την απόδοση του στους 34 ίππους και τα 28 Nm ροπής στις 9.500 και 7.500 σ.α.λ. αντίστοιχα. Οι Βαυαροί αναφέρουν πως έχουν γίνει βελτιώσεις και στο ηλεκτρονικό γκάζι με στόχο την καλύτερη απόκριση του μοτέρ στο άνοιγμα του.
Διαβάστε επίσης: BMW Definition CE 04, το νέο ηλεκτρικό scooter των Βαυαρών
Το πλαίσιο, οι αναρτήσεις και τα φρένα της G 310 R παραμένουν ως είχαν, τρεις τομείς οι οποίοι ούτως ή άλλως δεν έχρηζαν αλλαγών σε σχέση με τα μοντέλα του ανταγωνισμού.
Το ανεστραμμένο πιρούνι έχει διάμετρο καλαμιών 41 χλστ., δεν φέρει ρυθμίσεις και η διαδρομή του είναι 140 χλστ. Το αμορτισέρ φέρει προφόρτιση για το ελατήριο του και η διαδρομή για τον πίσω τροχό είναι 131 χλστ. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό και το ψαλίδι αλουμινένιο ενώ το μεταξόνιο είναι μόλις 1.374 χλστ. και το ύψος της σέλας 785 χλστ. Για το σύστημα πέδησης έχουμε δίσκο 300 χλστ. εμπρός που συνδυάζεται με 4πίστονη δαγκάνα ακτινικής τοποθέτησης και δίσκο 240 χλστ. με δαγκάνα μονού εμβόλου. Για τους 17ρηδες τροχούς τα ελαστικά είναι διαστάσεων 110/70 και 150/60 εμπρός και πίσω αντίστοιχα με το βάρος, πλήρες υγρών, να μην ξεπερνά τα 158,5 κιλά.