BMW C 400 X και C 400 GT: Ανανέωση και ride-by-wire γκάζι

Η BMW προχώρησε στην αναβάθμιση των μεσαίου κυβισμού C 400 X και C 400 GT, αλλάζοντας παράλληλα το συρματόσχοινο του γκαζιού με ride-by-wire σύστημα.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
BMW C 400 GT 2021

Τα C 400 X και C 400 GT έκανα την εμφάνιση τους μόλις το 2018, ωστόσο η BMW μας ανακοινώνει κιόλας την πρώτη τους ανανέωση με στόχο να τα κρατήσει άκρως ανταγωνιστικά σε μια ομολογουμένως “δύσκολη” κατηγορία.

Διαβάστε επίσης: Μοτοσυκλέτα με δίπλωμα αυτοκινήτου υπό συγκεκριμένες συνθήκες

Από τις πιο σημαντικές αλλαγές στα δύο ανανεωμένα μοντέλα που μοιράζονται κοινή πλατφόρμα είναι το ride-by-wire σύστημα που υιοθετείται στη θέση του συμβατικού για τον έλεγχο και τη διαχείριση του γκαζιού αλλά και του ηλεκτρονικού συστήματος του ψεκασμού. Ο υγρόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας των 400 κ.εκ., αν και πληροί τις προδιαγραφές Euro 5, διατηρεί την ισχύ και τη ροπή του στα προηγούμενα επίπεδα με 34 ίππους και 35 Nm στις 7.500 και 5.750 σ.α.λ. αντίστοιχα.

Σύμφωνα με τους Βαυαρούς το ride-by-wire σύστημα φέρνει μια ακόμη πιο ομαλή αλλά ταυτόχρονα πιο άμεση απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού, ενώ συνοδεύεται και από αλλαγές στο CVT κιβώτιο για τον ίδιο σκοπό.

Διαβάστε επίσης: Ducati Smart Jacket. Γιλέκο με αερόσακο από τους Ιταλούς (+video)

Αναβαθμισμένο παρουσιάζεται και το σύστημα δυναμικής ευστάθειας Automatic Stability Control (ASC), το οποίο πλέον μπορεί και αυτορυθμίζεται σε περίπτωση που τοποθετήσετε διαφορετικά ελαστικά σε σχέση με τα πρώτης τοποθέτησης, ενώ για το προηγούμενο σύστημα αυτό έπρεπε να γίνει χειροκίνητα.

Ανανέωση βλέπουμε και στο σύστημα πέδησης των δύο scooters με νέες δαγκάνες για τους διπλούς εμπρός δίσκους, που προσφέρουν παράλληλα και καλύτερη αίσθηση στη μανέτα, ενώ αναθεωρημένη είναι και η διαδρομή της μανέτας για το πίσω φρένο.

Βελτιώσεις έχουμε και στο κομμάτι της χρηστικότητας με το φως για το χώρο αποσκευών να έχει τοποθετηθεί σε νέο σημείο (από πάνω και όχι από τα πλάγια) που βελτιώνει τον φωτισμό, ενώ στο δεξί ντουλαπάκι της ποδιάς έχει τοποθετηθεί θύρα USB , με ην παροχή ρεύματος των 12V κάτω από τη σέλα να παραμένει. Η τεχνολογική και αισθητική αναβάθμιση ολοκληρώνεται και από τα νέα χρώματα και γραφικά με τα οποία θα είναι διαθέσιμα τα C 400 X και C 400 GT.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr